  • 11. Data: 2009-11-13 09:35:53
    Temat: Re: Do fatso i JO...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Zgadzam się. Powinienem Go też przypomnieć, jak wymieniałem innych.
    > Przyłączam się do pozdrowień.

    ja z początków istnienia grupy jakoś najbardziej zapamiętałem wpisy gostka
    który podpisywał się Big Daddy... jakby ktoś nie wiedział to za oceanem tym
    mianem określa się ptaszka he he... przy jego postach płakałem ze śmiechu...
    gdyby komuś się chciało, to niech wykopie kilka i wrzuci na grupę... ja nie
    mogę bo nadaję przez onet, a w tych postach więcej zawsze było słów których
    onet nie przepuszcza niż normalnych he he...

  • 12. Data: 2009-11-13 17:01:55
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Viper a zapomniales o Jarze?
    Swego czasu byl guru na grupie a i jego czesc historii gieldowej chyba Grzes
    Zalewski gdzies u siebie zamiescil...
    pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2009-11-13 22:59:47
    Od: fatso <f...@n...com>

    Przemek wrote:
    > Viper a zapomniales o Jarze?
    > Swego czasu byl guru na grupie a i jego czesc historii gieldowej chyba Grzes
> [...]
    Jara & Expert znikneli gdzies bez sladu.
    Expert zapewne leczy sie w zakladzie zamknietym a Jara mial podpasc
    jakiejs mafii(byl taksowkarzem z zawodu).
    Wiec albo mieszka w meksyku albo wacha korzonki od spodu.

  • 14. Data: 2009-11-14 00:52:31
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Jara & Expert znikneli gdzies bez sladu.
    > Expert zapewne leczy sie w zakladzie zamknietym a Jara mial podpasc
    > jakiejs mafii(byl taksowkarzem z zawodu).
    > Wiec albo mieszka w meksyku albo wacha korzonki od spodu.

    Z tego co ja wiem jara w politykę poszedł... zrobił papiery rolnika i zaczął
    działac, nie wiem tylko czy w PSL czy w Samej Bronie... jara był dobrym duchem
    grupy, szkoda że się wycofał tuż przed samą hossą... na pewno by na niej ładnie
    zarobił bo był uparty i lubił długo trzymac papiery... fajny był, lubił trochę
    szpanowac, raz napisał że chodzi w koszulach bodajże po tysiaka za sztukę...
    nawet go zapytałem czy one są z telewizorem he he...