-
1. Data: 2003-05-10 18:46:50
Temat: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "Kakaroczi" <k...@i...pl>
Witajcie,
tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz bardziej
mnie ta firma wkurza. Delkatnie obnizaja oprocentowanie a w zamian za to...
wprowadzaja oplaty np.w coagu ostatnich miesiecy za potwierdzeni przelewu w
oddziale, ok to jeszcze zrozumiem bo papier, ale wprowadzenie oplat za
przelewy internetowe to juz lekka przesada.
Napisalem nawet do nich email, ze jak tak dalej pojdzie to przejde do
jakiegos LUKASA, w stosunku do ktorego ich oferta wyglada juz powoli
smiesznie, tam jest za ekoncie PRO za tyle samo co tutaj - 7zl, wszystko za
darmo przy oprocentowaniu w okolicach 5 %. Ale przywiazalem sie do tego ING
Slaski bo mam tam tez konto w domu maklerskim i jestem ze Slaska, ale ilez
mozna tak sie dac doic. Oczywiscie moj email nie podzialal bo jestem sam,
ale jakyscie WY, czyli MY napisali do nich z baza powiedzmy tysiaca klientow
to juz chyba jest cos.
Dlatego wszyscy, ktorzy sa w ING Bak Slaski i lubia go tak jak ja, ale
chcieliby miec wiekszy wplyw na samowolke banku we wprowadzaniu coraz to
nowszych oplat, piszcie na moje konto, najlepiej podajac imie nazwisko i
miasto skad pochodzicie, a ja bede do nich smarowal emaile w naszym imieniu,
pozdrawiam
Piotrek
-
2. Data: 2003-05-10 19:26:11
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: fio <a...@g...pl>
Również mam już dosyć podnoszenia opłat w Banku Śląskim. Nie tak dawno z
odsetek na rachunku można było pokryć wszelkie koszty jego utrzymywania.
Obecnie nie ma takich szans przy normalnych dochodach:zmniejszenie
oprocentowania (to akurat nie tylko wina samego banku) i podwyższenie
prowizji. Dotychczas razem z żoną mieliśmy tam dwa konta i OKO. W chwili
obecnej konta przenosimy do mBanku mimo przywiązania (ładnych parę lat) do
BŚ...
A.K. z Sosnowca.
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2003-05-10 19:58:53
Temat: Odp: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>
> Dlatego wszyscy, ktorzy sa w ING Bak Slaski i lubia go tak jak ja, ale
> chcieliby miec wiekszy wplyw na samowolke banku we wprowadzaniu coraz to
> nowszych oplat,
Ale z bankiem nie wziales chyba slubu, i krwia chyba tez nic nie
podpisywales,
ja po prostu zrezygnowalem z ich uslug.
No, moze jeszcze nie do konca, jezeli chodzi o scislosc, ale juz na mnie
duzo nie zarabiaja ;)
Hubbard
-
4. Data: 2003-05-10 20:44:55
Temat: Re: Do klientów ING Bank ?l?ski i nie tylko
Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 10 May 2003 20:46:50 +0200, "Kakaroczi"
<k...@i...pl> napisał(a):
>Witajcie,
>tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz bardziej
>mnie ta firma wkurza.
A coz to za szczescie???
>Delkatnie obnizaja oprocentowanie a w zamian za to...
>wprowadzaja oplaty np.w coagu ostatnich miesiecy za potwierdzeni przelewu w
>oddziale, ok to jeszcze zrozumiem bo papier, ale wprowadzenie oplat za
>przelewy internetowe to juz lekka przesada.
Mialem przyjemnosc napisac na tym forum o ich 'delikatnym'
wprowadzaniu oplat, przypomne ze wzieli ode mnie 3 zlote za to, ze NIE
zrealizowali przelewu z data przyszla (zle przewidzialem i nie bylo
srodkow); wzieli za rzekome powiadomienie, ktore w ich mniemaniu mialo
miejsce w postaci zostawienia wiadomosci w skrzynce mailowej na koncie
bankowym (nawet do mnie maila nie wyslali, nie mowiac o papierze...).
> Napisalem nawet do nich email, ze jak tak dalej pojdzie to przejde do
>jakiegos LUKASA, w stosunku do ktorego ich oferta wyglada juz powoli
>smiesznie, tam jest za ekoncie PRO za tyle samo co tutaj - 7zl, wszystko za
>darmo przy oprocentowaniu w okolicach 5 %. Ale przywiazalem sie do tego ING
>Slaski bo mam tam tez konto w domu maklerskim i jestem ze Slaska, ale ilez
>mozna tak sie dac doic. Oczywiscie moj email nie podzialal bo jestem sam,
>ale jakyscie WY, czyli MY napisali do nich z baza powiedzmy tysiaca klientow
>to juz chyba jest cos.
>Dlatego wszyscy, ktorzy sa w ING Bak Slaski i lubia go tak jak ja, ale
>chcieliby miec wiekszy wplyw na samowolke banku we wprowadzaniu coraz to
>nowszych oplat, piszcie na moje konto, najlepiej podajac imie nazwisko i
>miasto skad pochodzicie, a ja bede do nich smarowal emaile w naszym imieniu,
Pieprzyc pisanie, myslisz ze oni nie wiedza, ze klienci wkurwieni na
podniesienie oplat za przelewy internetowe? Kazda decyzja takiej
firmy jest dokladnie przemyslana, jedyny sposob to glosowanie nogami,
czyli odejscie od nich a nie informowanie o tym, o czym doskonale
wiedza. Po prostu, nikt powaznie nie traktuje tego konta
internetowego ze smiesznym oprocentowaniem w porownaniu do mBanku,
LG czy innych, konto internetowe traktowane jest wylacznie jako
portmonetka do wplat gotowkowych i szybkich przelewow - gotowki raczej
bank nie uswiadcza przez dluzszy okres od internautow, stad dla banku
nie jest to oplacalny interes, wiec dlatego po prostu podwyzszaja
oplaty. Zamiast podwyzszyc oprocentowanie dla zachety do trzymania
internetowych pieniedzy. Czlowieku, to jest moloch ze stara kadra,
oni wierza podobnie jak rzady socjalistyczne, ze tylko podwyzka
podatkow pozwoli na zamkniecie budzetu. :-) A jakies gry w postaci
zachet dla zwiekszenia lokowania to nie dla nich zabawy!
Trzymalem ich wylacznie dlatego, ze blisko domu mam oddzial (Gorne
Tysiaclecie w Katowicach) ale nie ma zadnego sensu dalej to robic.
Czekalem na otrzymanie renty i w poniedzialek ide zlozyc rezygnacje
(do ZUSu juz napisalem o zmianie banku). I to wszystko, mam nadal
konto w LG i w mBanku, to w BSK bylo mi potrzebne do ewentualnych
wplat gotowkowych - pojade do centrum gdzie jest oddzial LG. Uwazam,
ze przegieli i mam tego dosc.
Przez niemal czterdziesci lat bylem klientem PKO. Gdy sie zachowali
w stosunku do mnie jak gowniarze (opisywalem to swego czasu na tym
forum - chodzilo o zamkniecie kredytu rolowanego za c h w i l o w e,
po czesci rowniez z winy banku, przekroczenie limitu), natychmiast
rozstalem sie z nimi mimo, ze pozniej pani dyrektor lala sie zurem.
Gdy zrezygnowalem nagle zaczeli mi odpowiadac na maile ktorych
wczesniej jakos nie widzieli...
--
Adek
-
5. Data: 2003-05-10 20:46:46
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "berdycz" <p...@b...pl>
Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b9jhef$l6q$1@absinth.dialog.net.pl...
> tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
bardziej
Bank to nie jest instytucja charytatywna
Wszystkie banki podniosą ceny.
To tylko kwestia czasu.
Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić
Tłum biedoty się nie liczy
-
6. Data: 2003-05-10 21:22:49
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "Paweł P." <p...@w...pl>
> tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
bardziej
ja jeset jeszcze szczęśliwszym eksposiadaczem konta w BSK
> mnie ta firma wkurza. Delkatnie obnizaja oprocentowanie a w zamian za
to...
mnie nawet nie tak bardzo wkurzali, uważam ich z dość dobry bank
> przelewy internetowe to juz lekka przesada.
bez komentarza :) - rozbój
> ale jakyscie WY, czyli MY napisali do nich z baza powiedzmy tysiaca
klientow
:) nie zamierzam do "nich" pisać od nowego roku jestem u konkurencji (nazwy
nie podaje celowo) i chwalę sobie bardzo, żyjemy w gospodarce wolnorynkowej
(choć czasami w to wątpię :); jeśli holender chce nas złupić do ostatniego
grosza na prowizjach i opłatach to co tu się długo zastanawiać?! - trzeba
czym prędzej uciekać z tak postępującej instytucji. Tym bardziej że oferta
konkurencji jest naprawde bogata i jest w czym wybierać.
Pozdrawiam
Paweł
-
7. Data: 2003-05-11 18:37:12
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>
Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:b9joed$281$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:b9jhef$l6q$1@absinth.dialog.net.pl...
> > tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
> bardziej
>
> Bank to nie jest instytucja charytatywna
> Wszystkie banki podniosą ceny.
> To tylko kwestia czasu.
Może i tak się stanie ale obserwując zachowanie konkurencji to jakoś się na
to zbytnio nie zanosi (zwłaszcza jeśli chodzi o bankowość elektroniczną. Na
zachodzie jeśli klient korzysta z bankowości elektronicznej to koszty
obsługi konta są o wiele niższe - nie wsponinając o bezpłatnych przelewach w
takim systemie. Ja byłem Klientem ING i odkąd wprowadzili bankowość
elektroniczna to praktycznie w oddziale banku mnie nie widzieli. Przecież
każdy bank korzysta z systemów elektronicznych które są podstawą pracy banku
i muszą funkcjonować. A dla nas klientów bankowość elektroniczna to swoisty
interfejs do tego całego systemu, a więc śmiem twierdzić że dając klientowi
takie narzędzie to praktycznie obniża się koszty funkcjonowania, bo Klient
obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi w
oddziałach, który też kosztuje.
> Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić
W sumie tak
> Tłum biedoty się nie liczy
No tu zależy ile tej biedoty jest? :-))))
Pozdrawiam
-
8. Data: 2003-05-12 08:27:44
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "Dave" <w...@o...pl>
berdycz wrote:
> Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:b9jhef$l6q$1@absinth.dialog.net.pl...
>> tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
>> bardziej
>
> Bank to nie jest instytucja charytatywna
oczywiscie. I klient tez nie.
> Wszystkie banki podniosą ceny.
> To tylko kwestia czasu.
a ja mam odmienne zdanie. Po wejsciu do UE ceny obslugi kont spadna i beda
niskie tak jak w calej Europie.
> Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić
> Tłum biedoty się nie liczy
Sadzisz ze biedote stac na placenie 7zl/m-c za prowadzenie konta ? Chyba w
zyciu nie widziales biednego...
D.
-
9. Data: 2003-05-12 12:04:46
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "berdycz" <p...@b...pl>
Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b9nltt$sn6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> a ja mam odmienne zdanie. Po wejsciu do UE ceny obslugi kont spadna i beda
> niskie tak jak w calej Europie.
Banki w Europie są TANIE ??????? Które, w jakim kraju ?????
>
> > Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić
> > Tłum biedoty się nie liczy
>
> Sadzisz ze biedote stac na placenie 7zl/m-c za prowadzenie konta ? Chyba w
> zyciu nie widziales biednego...
Naprawdę biednym bank zbędny.
-
10. Data: 2003-05-13 10:53:47
Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>
> Może i tak się stanie ale obserwując zachowanie konkurencji to jakoś się
na
> to zbytnio nie zanosi (zwłaszcza jeśli chodzi o bankowość elektroniczną.
Na
> zachodzie jeśli klient korzysta z bankowości elektronicznej to koszty
> obsługi konta są o wiele niższe - nie wsponinając o bezpłatnych przelewach
w
> takim systemie. Ja byłem Klientem ING i odkąd wprowadzili bankowość
> elektroniczna to praktycznie w oddziale banku mnie nie widzieli. Przecież
> każdy bank korzysta z systemów elektronicznych które są podstawą pracy
banku
> i muszą funkcjonować. A dla nas klientów bankowość elektroniczna to
swoisty
> interfejs do tego całego systemu, a więc śmiem twierdzić że dając
klientowi
> takie narzędzie to praktycznie obniża się koszty funkcjonowania, bo Klient
> obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi
w
> oddziałach, który też kosztuje.
Widocznie decydenci w INGBSK konczyli ekonomie socjalizmu. Mialem konto
standard, wplywy na to konto , pobierali 7/zl na mies., obslugiwalem sie
przez kanaly elektroniczne i tel. Teraz konto zamkniete i nie maja nic.
Praktycznie zeby korzystac z konta wymuszaja oplate 15zl/mies w nastepnym
wariancie konta, a to stanowczo za duzo.