  • 1. Data: 2003-05-10 18:46:50
    Temat: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
    Od: "Kakaroczi" <k...@i...pl>

    Witajcie,
    tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz bardziej
    mnie ta firma wkurza. Delkatnie obnizaja oprocentowanie a w zamian za to...
    wprowadzaja oplaty np.w coagu ostatnich miesiecy za potwierdzeni przelewu w
    oddziale, ok to jeszcze zrozumiem bo papier, ale wprowadzenie oplat za
    przelewy internetowe to juz lekka przesada.
    Napisalem nawet do nich email, ze jak tak dalej pojdzie to przejde do
    jakiegos LUKASA, w stosunku do ktorego ich oferta wyglada juz powoli
    smiesznie, tam jest za ekoncie PRO za tyle samo co tutaj - 7zl, wszystko za
    darmo przy oprocentowaniu w okolicach 5 %. Ale przywiazalem sie do tego ING
    Slaski bo mam tam tez konto w domu maklerskim i jestem ze Slaska, ale ilez
    mozna tak sie dac doic. Oczywiscie moj email nie podzialal bo jestem sam,
    ale jakyscie WY, czyli MY napisali do nich z baza powiedzmy tysiaca klientow
    to juz chyba jest cos.
    Dlatego wszyscy, ktorzy sa w ING Bak Slaski i lubia go tak jak ja, ale
    chcieliby miec wiekszy wplyw na samowolke banku we wprowadzaniu coraz to
    nowszych oplat, piszcie na moje konto, najlepiej podajac imie nazwisko i
    miasto skad pochodzicie, a ja bede do nich smarowal emaile w naszym imieniu,
    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-05-10 19:26:11
    Temat: Re: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
    Od: fio <a...@g...pl>

    Również mam już dosyć podnoszenia opłat w Banku Śląskim. Nie tak dawno z
    odsetek na rachunku można było pokryć wszelkie koszty jego utrzymywania.
    Obecnie nie ma takich szans przy normalnych dochodach:zmniejszenie
    oprocentowania (to akurat nie tylko wina samego banku) i podwyższenie
    prowizji. Dotychczas razem z żoną mieliśmy tam dwa konta i OKO. W chwili
    obecnej konta przenosimy do mBanku mimo przywiązania (ładnych parę lat) do
    BŚ...
    A.K. z Sosnowca.

  • 3. Data: 2003-05-10 19:58:53
    Temat: Odp: Do klientów ING Bank Śląski i nie tylko
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    > Dlatego wszyscy, ktorzy sa w ING Bak Slaski i lubia go tak jak ja, ale
    > chcieliby miec wiekszy wplyw na samowolke banku we wprowadzaniu coraz to
    > nowszych oplat,

    Ale z bankiem nie wziales chyba slubu, i krwia chyba tez nic nie
    podpisywales,
    ja po prostu zrezygnowalem z ich uslug.
    No, moze jeszcze nie do konca, jezeli chodzi o scislosc, ale juz na mnie
    duzo nie zarabiaja ;)
    Hubbard

  • 4. Data: 2003-05-10 20:44:55
    Temat: Re: Do klientów ING Bank ?l?ski i nie tylko
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 May 2003 20:46:50 +0200, "Kakaroczi"
    <k...@i...pl> napisał(a):

    >Witajcie,
    >tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz bardziej
    >mnie ta firma wkurza.

    A coz to za szczescie???

> [...]
    >oddziale, ok to jeszcze zrozumiem bo papier, ale wprowadzenie oplat za
    >przelewy internetowe to juz lekka przesada.

    Mialem przyjemnosc napisac na tym forum o ich 'delikatnym'
    wprowadzaniu oplat, przypomne ze wzieli ode mnie 3 zlote za to, ze NIE
    zrealizowali przelewu z data przyszla (zle przewidzialem i nie bylo
    srodkow); wzieli za rzekome powiadomienie, ktore w ich mniemaniu mialo
    miejsce w postaci zostawienia wiadomosci w skrzynce mailowej na koncie
    bankowym (nawet do mnie maila nie wyslali, nie mowiac o papierze...).

> [...]
    >miasto skad pochodzicie, a ja bede do nich smarowal emaile w naszym imieniu,

    Pieprzyc pisanie, myslisz ze oni nie wiedza, ze klienci wkurwieni na
    podniesienie oplat za przelewy internetowe? Kazda decyzja takiej
    firmy jest dokladnie przemyslana, jedyny sposob to glosowanie nogami,
    czyli odejscie od nich a nie informowanie o tym, o czym doskonale
    wiedza. Po prostu, nikt powaznie nie traktuje tego konta
    internetowego ze smiesznym oprocentowaniem w porownaniu do mBanku,
    LG czy innych, konto internetowe traktowane jest wylacznie jako
    portmonetka do wplat gotowkowych i szybkich przelewow - gotowki raczej
    bank nie uswiadcza przez dluzszy okres od internautow, stad dla banku
    nie jest to oplacalny interes, wiec dlatego po prostu podwyzszaja
    oplaty. Zamiast podwyzszyc oprocentowanie dla zachety do trzymania
    internetowych pieniedzy. Czlowieku, to jest moloch ze stara kadra,
    oni wierza podobnie jak rzady socjalistyczne, ze tylko podwyzka
    podatkow pozwoli na zamkniecie budzetu. :-) A jakies gry w postaci
    zachet dla zwiekszenia lokowania to nie dla nich zabawy!

    Trzymalem ich wylacznie dlatego, ze blisko domu mam oddzial (Gorne
    Tysiaclecie w Katowicach) ale nie ma zadnego sensu dalej to robic.
    Czekalem na otrzymanie renty i w poniedzialek ide zlozyc rezygnacje
    (do ZUSu juz napisalem o zmianie banku). I to wszystko, mam nadal
    konto w LG i w mBanku, to w BSK bylo mi potrzebne do ewentualnych
    wplat gotowkowych - pojade do centrum gdzie jest oddzial LG. Uwazam,
    ze przegieli i mam tego dosc.

    Przez niemal czterdziesci lat bylem klientem PKO. Gdy sie zachowali
    w stosunku do mnie jak gowniarze (opisywalem to swego czasu na tym
    forum - chodzilo o zamkniecie kredytu rolowanego za c h w i l o w e,
    po czesci rowniez z winy banku, przekroczenie limitu), natychmiast
    rozstalem sie z nimi mimo, ze pozniej pani dyrektor lala sie zurem.
    Gdy zrezygnowalem nagle zaczeli mi odpowiadac na maile ktorych
    wczesniej jakos nie widzieli...

    --
    Adek

  • 5. Data: 2003-05-10 20:46:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
    bardziej

    Bank to nie jest instytucja charytatywna
    Wszystkie banki podniosą ceny.
    To tylko kwestia czasu.

    Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić
    Tłum biedoty się nie liczy

  • 6. Data: 2003-05-10 21:22:49
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > tez jestem szczesliwym posiadaczem konta w Banku Śląskim, ale coraz
    bardziej
    ja jeset jeszcze szczęśliwszym eksposiadaczem konta w BSK

    > mnie ta firma wkurza. Delkatnie obnizaja oprocentowanie a w zamian za
    to...
    mnie nawet nie tak bardzo wkurzali, uważam ich z dość dobry bank

    > przelewy internetowe to juz lekka przesada.
    bez komentarza :) - rozbój

    > ale jakyscie WY, czyli MY napisali do nich z baza powiedzmy tysiaca
    klientow
    :) nie zamierzam do "nich" pisać od nowego roku jestem u konkurencji (nazwy
    nie podaje celowo) i chwalę sobie bardzo, żyjemy w gospodarce wolnorynkowej
    (choć czasami w to wątpię :); jeśli holender chce nas złupić do ostatniego
    grosza na prowizjach i opłatach to co tu się długo zastanawiać?! - trzeba
    czym prędzej uciekać z tak postępującej instytucji. Tym bardziej że oferta
    konkurencji jest naprawde bogata i jest w czym wybierać.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2003-05-11 18:37:12
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > bardziej
    >
    > Bank to nie jest instytucja charytatywna
    > Wszystkie banki podniosą ceny.
    > To tylko kwestia czasu.

    Może i tak się stanie ale obserwując zachowanie konkurencji to jakoś się na
    to zbytnio nie zanosi (zwłaszcza jeśli chodzi o bankowość elektroniczną. Na
    zachodzie jeśli klient korzysta z bankowości elektronicznej to koszty
    obsługi konta są o wiele niższe - nie wsponinając o bezpłatnych przelewach w
    takim systemie. Ja byłem Klientem ING i odkąd wprowadzili bankowość
    elektroniczna to praktycznie w oddziale banku mnie nie widzieli. Przecież
    każdy bank korzysta z systemów elektronicznych które są podstawą pracy banku
    i muszą funkcjonować. A dla nas klientów bankowość elektroniczna to swoisty
    interfejs do tego całego systemu, a więc śmiem twierdzić że dając klientowi
    takie narzędzie to praktycznie obniża się koszty funkcjonowania, bo Klient
    obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi w
    oddziałach, który też kosztuje.

    > Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić

    W sumie tak

    > Tłum biedoty się nie liczy

    No tu zależy ile tej biedoty jest? :-))))

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-05-12 08:27:44
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    berdycz wrote:
    > Użytkownik "Kakaroczi" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bank to nie jest instytucja charytatywna

    oczywiscie. I klient tez nie.

    > Wszystkie banki podniosą ceny.
    > To tylko kwestia czasu.

    a ja mam odmienne zdanie. Po wejsciu do UE ceny obslugi kont spadna i beda
    niskie tak jak w calej Europie.

    > Jedynie odpływ znaczących klientów może coś zmienić
    > Tłum biedoty się nie liczy

    Sadzisz ze biedote stac na placenie 7zl/m-c za prowadzenie konta ? Chyba w
    zyciu nie widziales biednego...

    D.

  • 9. Data: 2003-05-12 12:04:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a ja mam odmienne zdanie. Po wejsciu do UE ceny obslugi kont spadna i beda
    > niskie tak jak w calej Europie.

    Banki w Europie są TANIE ??????? Które, w jakim kraju ?????

    > Sadzisz ze biedote stac na placenie 7zl/m-c za prowadzenie konta ? Chyba w
    > zyciu nie widziales biednego...

    Naprawdę biednym bank zbędny.

  • 10. Data: 2003-05-13 10:53:47
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    > obsługuje się praktycznie sam i nie potrzebny jest wóczas taki sztab ludzi

    Widocznie decydenci w INGBSK konczyli ekonomie socjalizmu. Mialem konto
    standard, wplywy na to konto , pobierali 7/zl na mies., obslugiwalem sie
    przez kanaly elektroniczne i tel. Teraz konto zamkniete i nie maja nic.
    Praktycznie zeby korzystac z konta wymuszaja oplate 15zl/mies w nastepnym
    wariancie konta, a to stanowczo za duzo.