  • 1. Data: 2004-11-16 23:03:20
    Temat: Do osób posiadających nowe konto PKO Inteligo: przelewy zagraniczne
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Witam...

    Czy można z "nowego" konta, poprzez internet dokonać przelewu
    zagranicznego? Czy nadal trzeba fatygować się do oddziału?

    Nie mam na myśli teoretyzowania, tylko czy ktoś już dokonywał takiego
    przelewu w ten sposób (o ile jest to możliwe) ;))

    NP: Brujeria - "Raza oriada"

    --
    No matter if you do your best
    It's still a worm world with you

  • 2. Data: 2004-11-17 08:22:56
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...
    > Czy można z "nowego" konta, poprzez internet dokonać przelewu
    > zagranicznego? Czy nadal trzeba fatygować się do oddziału?

    Jest wyraźnie napisane , że nie można.

  • 3. Data: 2004-11-18 08:21:38
    Od: szreder <s...@a...pl>

    SP9LWH wrote: