  • 1. Data: 2003-06-06 06:53:34
    Temat: Do posiadaczy ME45 i konta w mBanku
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktoś z was może mi pomóc w kwestii ustawienia GPRS'u w Siemens ME45
    tak aby można było łączyć się z bankiem.
    Poustawiałem tak jak piszą na WWW i najpierw wyskakiwał jakiś błąd zaraz po
    próbie łączenia się - wyłączyłem wszystkie certyfikaty CE i z bankiem teraz
    się łączę ale w momencie logowania na konto po kilku minutach mieszania
    wyskakuje - network error

    PS. Sieć to IDEA

    --
    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-06-06 07:39:14
    Temat: Re: Do posiadaczy ME45 i konta w mBanku
    Od: n...@p...onet.pl

    poczytaj:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/search.php3?
    f=1&search=siemens&match=1&date=90&fldsubject=1

  • 3. Data: 2003-06-06 10:29:55
    Od: "asd123" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >się łączę ale w momencie logowania na konto po kilku minutach mieszania

    Ostatnio w idei mialem dokładnie to samo (też mam ME45). Wg mnie to problem
    GPRS-u Idei bo kiedy podłączyłem telefon do komputera i telefon działał jak
    modem GPRS to też się "nie dało"(przy takim połączeniu łączę sie z tym samym
    APM).

    P.S.
    Dziś WAP chodził OK.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-06-06 13:17:24
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "asd123" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jak
    > modem GPRS to też się "nie dało"(przy takim połączeniu łączę sie z tym

    Gwoli ścisłości: nie APM tylko APN (Access Point Name)

  • 5. Data: 2003-06-09 05:49:49
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    jak
    > modem GPRS to też się "nie dało"(przy takim połączeniu łączę sie z tym

    A jakie dokłądnie masz ustawienia. Bo mam telefon z innej sieci i nie mam
    fabrycznych ustawoień w telefonie więc coś może pominąłem.
    Czy możesz podać jak się łączysz z mBankiem i jakie dokłądnie masz
    ustawienia.

    --
    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl