  • 61. Data: 2011-03-10 18:26:10
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 19:23:56 +0100, root napisał(a):

    > Ofszem znam stan konta ale nie znałem składek ;) Dlatego hipotetycznie

    O matko!!!! Już kompletnie zapominam ortografii przez te komputery ;)

  • 62. Data: 2011-03-10 18:44:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > kapitału na koniec każdego miesiąca od 99r.. Włóż do do Excela zrób
    > wykres.
    > Będziesz miał REALNY wykres TWOJEGO kapitału.
    > Potem zrób tym samym excelu zasymuluj wpłacanie do banku tych samych kwot
    > na 2,7% rocznie. Będziesz miał drugi REALNY wykres wzrostu kapitału na
    > rach. bankowym. I też zrob wykres.
    >
    > Pierwszy wykres będzie pogmatwany drugi - będzie wykładniczo wznosił się
    > do
    > góry. Jeżeli w którymś miejscu pierwszy wykres spadnie poniżej drugiego
    > stawiam kozę. Jeśli nie, to prześlesz te Twoje kwity kozie do żarcia.

    To co tu napisałeś nie ma żadnego znaczenia.
    Zaczynasz na siłe teoretyzować.
    Po drugie lokaty znacznie przekraczały te 2,7% od 1999r.

  • 63. Data: 2011-03-10 19:17:52
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 19:44:50 +0100, skippy napisał(a):

    > To co tu napisałeś nie ma żadnego znaczenia.
    > Zaczynasz na siłe teoretyzować.
    > Po drugie lokaty znacznie przekraczały te 2,7% od 1999r.

    Jaka teoria? Weż konkretne dane o lokatach w poszczególnych latach i
    obliczaj. Kazdy tylko potrafi pleść "Mnie się wydaje" albo "to nie ma
    znaczenia". Skąd wiesz ze nie ma. Dopóki nie pokażesz mi jasnego dowodu to
    może ci się wydawać że nie ma znaczenia.
    Przyznaj sie skippy NIE CHE CI SIĘ. Po kiego grzyba będziesz coś tam liczył
    jak i tak wszystko wiesz lepiej,

  • 64. Data: 2011-03-10 19:53:40
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Co trzeba już policzyłem i nie widzę potrzeby liczyć nic więcej.
    Sprawa jest dla mnie na ten moment jasna i nie widzę konieczności brnąć
    dalej w jakieś kolumny wyliczeń, skoro wystarczą DWIE LICZBY.

  • 65. Data: 2011-03-10 20:20:04
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 20:53:40 +0100, skippy napisał(a):

    > dalej w jakieś kolumny wyliczeń, skoro wystarczą DWIE LICZBY.
    Tak zupełnie nie na temat: 1,2, mnóstwo - to system liczenia rdzennych
    tasmańsczyków

  • 66. Data: 2011-03-10 20:36:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Tak zupełnie nie na temat: 1,2, mnóstwo - to system liczenia rdzennych
    > tasmańsczyków

    żałosny jesteś w tym obrażaniu
    ja wyliczyłem to co chciałem, jak się mają moje pieniądze w OFE wpłacone tam
    w latach 1999-2009
    przedstawiłem to tutj
    george potwierdza
    inaczej tego policzyć się nie da
    z wyliczenia wynika, że pieniądze te mają się gorzej, niż na podłej lokacie

    w dodatku gdyby teraz nastąpiło załamnie giełd i wartość jednostki spadła,
    to z tymi pieniędzmi stanie się jeszcze większa masakra

    OFE to po prostu dziura w systemie
    i jedynym beneficjentem tego są ci, co biorą prowizje

    walka trwa, lobbing jest zajebisty co kazdy może z łatwością zaobserwować
    a za reklamy ze stopami wzrostu ponad 200% to najzwyczajniej w świecie ktoś
    powinien beknąć, i to porządnie

    grzech był popełniony w momencie tworzenia II filaru
    niestety głowę dam, że nikt za ten chory wymysł nie stanie przed TS

    pozostało chociaż wyciąć raka i tyle

    a Ty twórz swoje arkusze z jakimiś 8% i innymi bajkami i czuj się z tym
    dobrze

    wszystko w temacie

  • 67. Data: 2011-03-10 23:57:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Na razie nie walcz o OFE tylko policzmy prawdę.
    > Na ten moment wygląda, że walczysz o prowizje OFE, bo tylko ten element
    > systemu zarobił na tym cokolwiek.
    > My mniej, niż na lokacie.

    Podziwiam Twoją walkę z reklamami :)

    --
    marfi

  • 68. Data: 2011-03-11 08:09:31
    Od: "G W" <g...@N...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Gdybyś poczytał nasze rozmowy z georgem to byś zobaczył że nie masz racji.
    > A nawet przyjmując zysk jak na lokacie, to i tak lepeij niż w ZUS. Jeśli
    > odprowadzałem skłądkę 600-900zł przez prawie 10 lat, teraz odprowadza za
    > mnie pracodawca, a oni proponują mi za dwadzieścia lat 760zł., to nie
    > trzeba wyższej matematyki, żeby się przekonać że ktoś tu kogoś robi w
    > ciula.

    Nie wiem gdzie niby z "naszej" dyskysji wynikło że sie z toba root zgadzam.
    Nie zgadzam sie z Tobą w żadnym punkcie jesli chodzi o ocene efektywnosci
    OFE, powtarzam to żebyś mial jasność.
    Uważam że skippy ma racje, ja również mam takie same wyniki jak skippy.
    Jedyną narazie osoba o innych wynikach jesteś ty root a to tylko dlatego że
    pytany chyba juz 20 raz nadal nie podałeś wyników ( ale poczekam bo
    obiecałeś).

    Co do "wypłat"... proszę cie nie rozśmieszaj mnie mówiąc że potrafisz
    ocenić ile OFE wypłaci ci emerytury za 20 lat.

    george

  • 69. Data: 2011-03-11 10:07:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 08:09:31 +0000 (UTC), G W napisał(a):

> [...]
    > Jedyną narazie osoba o innych wynikach jesteś ty root a to tylko dlatego że
    > pytany chyba juz 20 raz nadal nie podałeś wyników ( ale poczekam bo
    Agresywny trochę jesteś.
    Rozsądziłbym nasz niby spór w ten sposób:
    1. Wezmę swój wydruk z OFE i łącznie z datami wpiszę wszystkie składki.
    2. W ostatnim wierszu wpiszę kapitał zebrany na ostatni dzień wydruku.
    3. W excelu policzę IRR takiej inwestycji.

    Alternatywnie
    1. Moge skopiować wszystkie skladki do drugiel kolumny i na niby lokować je
    na rachunku bankowym o zadanym r.
    2. W ostatnim wierszu będę miał skumulowaną wartość lokat
    3. Bedę tak długo manipulował r aż końcowy kapitał z OFE będzie równy
    skumulowanej wartości lokat.

    Jak sądzisz ktora metoda jest właściwsza żeby obliczyć r. Wg mnie obie
    metody dadzą ten sam wynik. Chociaż gruga metoda powinna byc bardziej
    zrozumiała, gdyż nie pojawia się w niej "magiczna" funkcja IRR.

    Jeśli uważasz że te metody są do dupy bo nie dają wyników zgodnych z
    poglądami skippiego, to dalsza dyskusja nie ma sensu.

  • 70. Data: 2011-03-11 13:10:15
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://slomski.us/2011/03/05/ucieczka-z-fermy-niewol
    nikow/