  • 1. Data: 2011-11-07 03:51:24
    Temat: Do wróżki Vincenty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wiem, że wróżka Vincenta jest ostatnio rozchwytywana, ale może
    znajdzie czas także i dla mnie... Otóż... Czy warto zlać się
    merytorycznie na pół roku w lokatę 6.1% z dzienną kapitalizacją?...

    Ideologia tak sobie mnie obchodzi -- bo nie mam w niej konta...

    Studniówki (o ile są w ogóle nadal aktualne) raczej wolę omijać...

    Tojotów i folkswagenów ofert -- nie znam... :(

    [tak sobie myślę, czy aby nie rozdrażnię wróżki Vincenty,
    jeśli w zamian za jej trud podaruję jej skrzypienie ślicznej
    Tajki... kobiety bywają zazdrosne...]

    http://www.youtube.com/watch?v=IPfFA3_LhyI&NR=1

    Jej płyt słuchałem kilkanaście lat temu -- może i 17 lat temu...

    [zatem w czasie, gdy spałem z powodu braku szmalu, cudowne
    dziecię zamieniło się w... no... podrosło nieco... ;) jak
    to z dziećmi bywa... płytkę z tą oto okładką to nawet gdzieś
    mam http://www.youtube.com/watch?v=m522LCPMQC0&NR=1 w swych
    zbiorach... IMO ze wszystkich instrumentów najładniej brzmią
    strunowe, a z nich najpiękniejszą muzykę wydobywają ze swych
    czeluści skrzypce... gdy byłem małym chłopcem, marzyłem o tym,
    aby być bogatym i ożenić się z jakąś skrzypiącą smyczką...
    grałaby i grała, a ja bym słuchał... później wydoroślałem,
    się znaczy -- ogłuchłem nieco, ;) i przeszły mię te myśli...]

    http://www.youtube.com/watch?v=81DOGnfm7gI&feature=r
    elated <-- cudo!!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-11-07 08:17:07
    Temat: Re: Do wróżki Vincenty...
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Wiem, że wróżka Vincenta jest ostatnio rozchwytywana, ale może
    > znajdzie czas także i dla mnie... Otóż... Czy warto zlać się
    > merytorycznie na pół roku w lokatę 6.1% z dzienną kapitalizacją?...

    Merytorycznie to warto jedynie na rok na 6,01%. Na 6M nie warto, ustawa
    okołobudżetowa musi zostać uchwalona i ogłoszona najpóźniej 31.12. Jeśli tak
    to podatek Vincentego będziesz miał od 01.04.2012, a lokatka skończy Ci się
    około 10.05. Co najmniej półtora miesiąca pod Vincencikiem.

  • 3. Data: 2011-11-07 09:02:48
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j98463$oi4$1@inews.gazeta.pl...
    > okołobudżetowa musi zostać uchwalona i ogłoszona najpóźniej 31.12. Jeśli tak
    > to podatek Vincentego będziesz miał od 01.04.2012, a lokatka skończy Ci się
    > około 10.05. Co najmniej półtora miesiąca pod Vincencikiem.

    Ano - jednak zawsze na ukojenie skolatanych nerwow
    skoro lubi skrzypiace azjatki, moze sobie posluchac
    http://www.youtube.com/watch?v=xNlSdQbaDAY&feature=r
    elated

    LOL

  • 4. Data: 2011-11-07 09:30:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j97kk9$jsg$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=IPfFA3_LhyI&NR=1
    >
    > Jej płyt słuchałem kilkanaście lat temu -- może i 17 lat temu...

    Ona jest Chinką, a nie Tajką!

  • 5. Data: 2011-11-07 12:06:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j986rr$20u$...@n...onet.pl

    > Ano - jednak zawsze na ukojenie skolatanych nerwow
    > skoro lubi skrzypiace azjatki, moze sobie posluchac
    > http://www.youtube.com/watch?v=xNlSdQbaDAY&feature=r
    elated

    Nie jestem wybredny -- każda skrzypiąca jest dobra. :)
    Oby ładnie skrzypiała... Azjatki są zazwyczaj ładne (pewnie
    dlatego, że są egzotyczne -- inne niż Polki) a tamta skrzypiąca
    była wyjątkowo ładna (pewnie niewiele piła C2H5OH i niewiele
    paliła dziewiczej machorki...) i bardzo ładnie skrzypiała...

    Jako dziecko marzyłem o podróży do Azji... Chciałem być
    bogatym, aby móc podróżować...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-11-07 12:25:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" j986k6$955$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Ona jest Chinką, a nie Tajką!

    PółChinka a półTajka. :) Teraz Chiny są potęgą, ale piętnaście
    lat temu ukrywano jej chińskie korzenie, kładąc nacisk na ojca,
    który Chińczykiem nie był. :) Przedstawiano ją zatem jako
    Brytyjkę lub Tajkę, choć z ojcem wiele ją nie łączyło. :)
    Teraz może będzie Brazylijką? ;)

    Kładziono nacisk na ojca, którą w nią ponoć zaszczepił zamiłowanie
    do skrzypienia... [wniosek -- dziewczę łatwego startu w tak zwane
    życie nie miało...] Urodziła się w Singapurze, wyjechała do Londynu,
    Zwiedzała świat, ucząc się niemal wszędzie, gdzie tylko było to możliwe,
    także w Chinach...

    Wówczas (kilkanaście lat temu) rozpaczano (przynajmniej w Polsce) nad
    jej dzieciństwem, rzekomo zabranym... [czyli wtedy nie była zbyt silna
    i wielu uważało zmarnowanie tego talentu za czyn osiągalny] Należy
    dbać o dobro dziecka...

    [na przykład tę gwiazdkę EdytaG rozdepcze bez trudu...

    http://www.youtube.com/watch?v=xCSpCtK95Z4&feature=r
    elated

    dla dobra sprawy...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-11-07 12:30:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" j98463$oi4$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > to podatek Vincentego będziesz miał od 01.04.2012, a lokatka skończy Ci się
    > około 10.05. Co najmniej półtora miesiąca pod Vincencikiem.

    Więc gdzie teraz lać? Rok to dużo.

    Ile tak naprawdę ten Vincenty zabierze?
    Jak to łatwo obliczyć?

    Belka nieco przejadła się -- to fakt, ale żeby od razu jakiegoś Vincenta
    Manciniego?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-11-07 13:05:15
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Więc gdzie teraz lać? Rok to dużo.

    Na krótko do neo na 6,86, na długo to chyba tylko merytorycznie się opłaca teraz.

    > Ile tak naprawdę ten Vincenty zabierze?
    > Jak to łatwo obliczyć?

    Łatwo obliczyć, zabiera 19%, przyjmij 20%, jak masz 6% to 0,02 od razu łatwo
    zobaczyć, że to 1,2%, czyli 6-1,2=4,8.

    > Belka nieco przejadła się -- to fakt, ale żeby od razu jakiegoś Vincenta Mancin
    > iego?...

    Podatek Rostowskiego jakoś tak dziwnie brzmi.

  • 9. Data: 2011-11-07 13:06:02
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konfabulator <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Łatwo obliczyć, zabiera 19%, przyjmij 20%, jak masz 6% to 0,02 od razu łatwo
    > zobaczyć, że to 1,2%, czyli 6-1,2=4,8.

    Nie 0,02, tylko 0,2.

  • 10. Data: 2011-11-07 14:34:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jako dziecko marzyłem o podróży do Azji... Chciałem być
    > bogatym, aby móc podróżować...

    myślałem że to bogaci siedzą na tej grupie i kombinują jak tu więcej zarobic
    zmieniając tylko lokaty w bankach :)
    pzdr
    GL