  • 1. Data: 2005-05-24 19:04:08
    Temat: Dobra synowa
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    Stołeczni policjanci zatrzymali pracownicę jednego z banków na Woli, która
    oszukała bank na 17.000 zł. Sposób, w jaki to zrobiła budził zdziwienie
    zarówno bankowców, jak i policjantów. Kobieta ustaliła bowiem nową zerową
    stawkę oprocentowania dla kredytu, który zaciągnęła jej ... teściowa.

    Kilkanaście dni wcześniej funkcjonariusze Wydziału dw. z Przestępczością
    Gospodarczą KSP otrzymali informację, że pracownica jednego z wolskich
    banków weszła na rachunek swojej teściowej i dokonała pewnych zmian w
    oprocentowaniu jej kredytu.

    Policjanci natychmiast nawiązali współpracę z pracownikami bezpieczeństwa
    banku. Ustalili, że w czerwcu 2002 r. krewna pracownicy banku zaciągnęła na
    3 lata kredyt konsumpcyjny na kwotę 30.000 zł, z ustalonym oprocentowaniem
    21,95%. Spłacała go zgodnie z naliczonym oprocentowaniem.

    Prawdopodobnie w tym roku Edyta I., mając odpowiednie do tego uprawnienia,
    weszła do systemu i ustaliła nową "0" stawkę oprocentowania na zaciągnięty
    przez jej teściową kredyt. Aby uwiarygodnić swoją ingerencję w system
    informatyczny banku, sfałszowała dokument zezwalający na zmianę
    oprocentowania. Dokument datowany był na 1 marca 2003 r. Nadal więc
    pozostaje zagadką, czy pracownica banku dokonała zmiany w tym roku, czy
    wcześniej, na przykład zgodnie z datą na sfałszowanym dokumencie.

    Wczoraj policjanci zatrzymali 36-letnią Edytę I. z Piaseczna. W środowisku
    bankowym znana była jako bardzo dobry pracownik, z wieloletnim stażem,
    niedawno awansowała. Na co dzień zajmowała się obsługą klientów. Wstępnie
    bank szacuje swoje straty na 17.000 zł. Kobieta odpowie prawdopodobnie za
    oszustwo i sfałszowanie dokumentu.

  • 2. Data: 2005-05-24 19:58:26
    Temat: Re: Dobra synowa
    Od: "Mirek" <n...@n...com>

    "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> wrote in message
> [...]
    klientów. Wstępnie bank szacuje swoje straty na 17.000
    > zł. Kobieta odpowie prawdopodobnie za oszustwo i sfałszowanie dokumentu.

    Hehe... no ładnie... głupota niektórych jest naprawdę porażająca.
    Mam nadzieję, że ostatnia promocja ING 4.5 + 2% nie powstała w ten sposób ;)

    Mirek

  • 3. Data: 2005-05-24 20:43:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> writes:

> [...]
    > pozostaje zagadką, czy pracownica banku dokonała zmiany w tym roku, czy
    > wcześniej, na przykład zgodnie z datą na sfałszowanym dokumencie.

    JezusieMaryjoiWszyscyŚwięci!

    To ten bank nie wie, jakie odsetki naliczał przez dwa lata, jakie raty
    klientka płaciła ani nic? I można "wejść do systemu" i zmienić coś
    tak, że nie wiadomo, kiedy zostało zmienione?

    MJ

  • 4. Data: 2005-05-24 21:51:02
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > klientka płaciła ani nic? I można "wejść do systemu" i zmienić coś
    > tak, że nie wiadomo, kiedy zostało zmienione?

    A bo to ten jeden ?

    Założe sie o duza sume, ze BPH nadal nie wie ile mam ich kart i za jakim
    sumarycznym limitem...

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-05-24 21:53:16
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 lata kredyt konsumpcyjny na kwotę 30.000 zł, z ustalonym oprocentowaniem
    > 21,95%. Spłacała go zgodnie z naliczonym oprocentowaniem.

    licząc we wszystkie strony od kredytu 30 000 za cholere nie chce mi wyjśćta
    strata w wysokości 17000

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-05-24 22:09:47
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-24 gasper napisał(a);

    > licząc we wszystkie strony od kredytu 30 000 za cholere nie chce mi
    > wyjśćta strata w wysokości 17000

    Moze dodali tez straty moralne prezesa? =P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 7. Data: 2005-05-24 22:11:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 24 May 2005 23:53:16 +0200, "gasper" <g...@p...comp>
    wrote:

    >licząc we wszystkie strony od kredytu 30 000 za cholere nie chce mi wyjśćta
    >strata w wysokości 17000

    Wiesz, pewnie uwzglednili roboczogodziny specow od bezpieczenstwa :)

    G.

  • 8. Data: 2005-05-24 22:11:49
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 24 May 2005 22:43:51 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

> [...]
    >klientka płaciła ani nic? I można "wejść do systemu" i zmienić coś
    >tak, że nie wiadomo, kiedy zostało zmienione?

    Hint - nie nalezy bezwzglednie wierzyc slowu pisanemu. Nalezy wziac
    poprawke "na dziennikarza" :)

    G.

  • 9. Data: 2005-05-26 08:09:01
    Od: "taora" <t...@g...pl>

> [...]
    > zarówno bankowców, jak i policjantów. Kobieta ustaliła bowiem nową zerową
    > stawkę oprocentowania dla kredytu, który zaciągnęła jej ... teściowa.

    widac miala fajna tesciowa. ja bym raczej swojej zmienila tak na 80%

  • 10. Data: 2005-05-26 09:38:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):
    > Założe sie o duza sume, ze BPH nadal nie wie ile mam ich kart i za jakim
    > sumarycznym limitem...

    Jaką sumę?:>

    --
    Marcin Nowakowski