  • 11. Data: 2011-02-16 19:42:57
    Temat: Re: Dobre Konto - czy takie dobre?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/16/2011 1:38 PM, RobertS wrote:

    > podczas tej operacji miałem czas udać się na pifko a pracownik banku
    > zadzwonił kiedy udało mu się wygrać z systemem...

    jeśli bank stawiał piwo i płacił za czas spędzony na tym piwie
    przyzwoitą stawkę, to mogę tam konto otworzyć.
    w przeciwnym wypadku nie widzę powodów, żeby się tam zjawiać.

  • 12. Data: 2011-02-16 19:46:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jeśli bank stawiał piwo i płacił za czas spędzony na tym piwie
    > przyzwoitą stawkę, to mogę tam konto otworzyć.
    > w przeciwnym wypadku nie widzę powodów, żeby się tam zjawiać.

    aż tak dobrze to nie miałem, ale w pewnej chwili przyszło mi na myśl, że
    bank mógłby mi coś zaoferować za stracony czas...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2011-02-16 20:27:33
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > aż tak dobrze to nie miałem, ale w pewnej chwili przyszło mi na myśl, że
    > bank mógłby mi coś zaoferować za stracony czas...

    mi zaoferowal :D kubek i dlugopis :)))
    bo mialem tak jak ty. z tym ze oddzial mam w tym budynku co pracuje,
    wiec pani zadzwonila, jak sie uporala, zjechalem i dokonczylismy.

    PG

  • 14. Data: 2011-02-16 20:33:51
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-15 21:12, RobertS pisze:
    > 0 zł za prowadzenie konta
    > 0 zł za kartę do konta
    > 0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów
    > 0 zł za przelewy w necie
    >
    > aby mieć takie warunki trzeba przelać na ww. konto min. 1000 zł w
    > miesiącu i wykonać min. 1 transakcję bezgotówkową
    >
    > i 3% cashback za zakupy w spożywczakach i na stacjach paliw

    dziś jest tak, za rok wprowadzą opłaty, potem wymyślą kolejny rodzaj konta
    komu chce się w to bawić
    zresztą to oferta pod przyszłą sprzedaż banku

  • 15. Data: 2011-02-16 20:48:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > mi zaoferowal :D kubek i dlugopis :)))
    > bo mialem tak jak ty. z tym ze oddzial mam w tym budynku co pracuje,
    > wiec pani zadzwonila, jak sie uporala, zjechalem i dokonczylismy.
    >
    > PG

    a dopominałeś się czy tak sami z siebie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2011-02-16 20:48:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dziś jest tak, za rok wprowadzą opłaty, potem wymyślą kolejny rodzaj konta
    > komu chce się w to bawić
    > zresztą to oferta pod przyszłą sprzedaż banku

    to jest akurat oczywiste, ale skoro bank pozwala człowiekowi zarobić to
    dlaczego z tego nie skorzystać?

    jak za rok oferta się popsuje to konto zawsze można zamknąć...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2011-02-16 21:02:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.02.2011 20:38), RobertS wrote:
    > założyłem sobie dzisiaj Dobre Konto, trwało to ponad godzinę, bo byłem
    > kiedyś klientem Mille i pracownicy banku musieli mnie reaktywować jako
    > klienta
    >
    > podczas tej operacji miałem czas udać się na pifko a pracownik banku
    > zadzwonił kiedy udało mu się wygrać z systemem...
    >
    > więc jeżeli ktoś chce ww. konto założyć i korzystał już kiedyś z usług
    > Mille to może nastawić się na dłuższą wizytę w placówce

    Rozciągnąłbym to zastrzeżenie o każdą jedną wizytę w Mille. Tam strach
    się zapytać o godzinę, bo zanim udzielą odpowiedzi to ta się
    zdezaktualizuje.

    p. m.

  • 18. Data: 2011-02-16 21:14:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a dopominałeś się czy tak sami z siebie?

    sami :)

  • 19. Data: 2011-02-16 21:42:42
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 21:48, RobertS pisze:

    > to jest akurat oczywiste, ale skoro bank pozwala człowiekowi zarobić to
    > dlaczego z tego nie skorzystać?
    >
    > jak za rok oferta się popsuje to konto zawsze można zamknąć...
    to miałbym już 3 konto o warunkach jw ;)

  • 20. Data: 2011-02-16 22:01:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to miałbym już 3 konto o warunkach jw ;)

    a gdzie masz pozostałe dwa? vide brak opłat i 3% cashback...
    --
    pozdrawiam
    RobertS