eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2011-03-21 19:10:10
    Temat: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Otwarłem dzisiaj Dobre Konto w Millennium i mam problem ze zrobieniem
    przelewu z tego konta.
    Przy próbie wykonania przelewu lub dodania odbiorcy, mam taki komunikat:

    "Usługa H@słaSMS jest nieaktywna!
    H@słaSMS można uaktywnić postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
    - zadzwoń na numer 0 801 331 331 lub +48 22 598 40 40 (dla połączeń z
    zagranicy lub telefonów komórkowych),
    - wybierz opcję 1 (połączenie w języku polskim),
    - wybierz opcję 3, aby połączyć się z operatorem w celu edycji ustawień
    H@sełSMS,
    - wprowadź 8-cyfrowy Millekod,
    - wprowadź 8-cyfrowe H@sło1,
    - po chwili uzyskasz połączenie z operatorem; poproś o aktywację H@sełSMS.
    Ponowna aktywacja usługi możliwa jest również po wydrukowaniu H@sła2 w
    dowolnym bankomacie Millennium przy pomocy karty Millennium VISA Electron."

    Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
    powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
    tego nie zrobi i każe czekać na kartę.

    Pytanie: czy infolinia wie co mówi? Słyszałem że kiedyś w Millenium
    karta była konieczna żeby aktywnie używać systemu transakcyjnego,
    ale myślałem że się z tego wyleczyli.

    Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
    inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?


  • 2. Data: 2011-03-21 19:31:01
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-03-21 20:10, Bogdan B. pisze:
    > Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
    > inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?

    Ja tam puściłem przelew przez operatora. 50gr. Kiedy człowiek myśli, że
    wszystko wygląda pięknie, zawsze przywalą mu jakimś babolem. Gdyby nie
    te hasła to mogłaby być całkiem ciekawa oferta, ale tak klient dostaje
    między oczy na starcie. Takie drogie to robienie kart w oddziale? Citi
    potrafi, Polbank potrafi (za wyjątkiem kiedy karty akurat "wyszły"). A
    co jakbym nie chciał karty? Brak przelewów?

    --
    Raf


  • 3. Data: 2011-03-22 09:06:06
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
    > powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
    > tego nie zrobi i każe czekać na kartę.
    >
    > Pytanie: czy infolinia wie co mówi? Słyszałem że kiedyś w Millenium
    > karta była konieczna żeby aktywnie używać systemu transakcyjnego,
    > ale myślałem że się z tego wyleczyli.
    >
    od lat to samo, musisz mieć kartę debetową, aby wyciągnąć Hasło2 z
    bankomatu, potem ustawiasz sobie potwierdzenia sms-owe i wszystko jest ok

    na kartę czekałem 3 dni robocze, jest bezpłatna (kiedyś bank kasował za
    nią 15 zł)


    > Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
    > inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?
    >
    osobiście w oddziale



    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 4. Data: 2011-03-22 15:55:32
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-22 10:06, RobertS pisze:

    >> Zna ktoś sposób żeby sprawę odetkać bez czekania na kartę? Może
    >> inna dysponentka na infolinii albo jednak oddział?
    >>
    > osobiście w oddziale

    Oddział też nie aktywuje haseł SMS.


  • 5. Data: 2011-03-22 15:58:14
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-21 20:10, Bogdan B. pisze:

    > Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
    > powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
    > tego nie zrobi i każe czekać na kartę.

    Mam tak samo. Najpierw odmówili mi założenia rachunku via net, bo miałem
    kiedyś u nich produkty, podczas wizyty w oddziale odmówili mi założenia
    konta od ręki (bo blokada kartoteki i trzeba przyjść 2 razy), a w końcu
    po założeniu konta odmówili mi aktywacji haseł SMS przez telefon. Dla
    bezpieczeństwa.
    Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
    aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.


  • 6. Data: 2011-03-22 17:18:25
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-22 16:58, Wojciech Nawara pisze:

    >> Problem w tym, że infolinia nie chce mi tego aktywować, nie chce
    >> powiedzieć dlaczego nie chce aktywować, twierdzi że oddział też
    >> tego nie zrobi i każe czekać na kartę.
    >
    > Mam tak samo. Najpierw odmówili mi założenia rachunku via net, bo miałem
    > kiedyś u nich produkty, podczas wizyty w oddziale odmówili mi założenia
    > konta od ręki (bo blokada kartoteki i trzeba przyjść 2 razy), a w końcu
    > po założeniu konta odmówili mi aktywacji haseł SMS przez telefon. Dla
    > bezpieczeństwa.

    U mnie dokładnie to samo, miałem kiedyś produkty i w niedzielę
    w oddziale nie założyli konta, dopiero w poniedziałek.

    > Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
    > aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.

    Jeżeli możesz to zamieść tą odpowiedź.


  • 7. Data: 2011-03-22 17:42:29
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W
    > U mnie dokładnie to samo, miałem kiedyś produkty i w niedzielę
    > w oddziale nie założyli konta, dopiero w poniedziałek.

    miałem tak samo, ale założyli mi podczas jednej wizyty w oddziale, tylko
    trochę długo to trwało więc w tzw. międzyczasie udałem się jeszcze do
    pubu celem wypicia piwa, jak wróciłem to wszystko było gotowe ;-)
    >
    > > Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
    > > aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.
    >
    > Jeżeli możesz to zamieść tą odpowiedź.

    jeżeli coś odpiszą...
    nie przelewałem żadnej poważnej kasy zanim nie dostałem debetówki

    przy okazji, czy można dostać drugą debetówkę do konta wystawioną na
    kogoś innego coś a la karta dodatkowa do kk?

    czy może konto musi być wspólne i dopiero wtedy dają drugą kartę?
    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 8. Data: 2011-03-23 15:29:24
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-22 18:18, Bogdan B. pisze:

    > > Napisałem maila pocztą wewnętrzną czym sobie zasłużyłem na odmowę
    > > aktywacji haseł SMS. Zobaczymy co napiszą.
    >
    > Jeżeli możesz to zamieść tą odpowiedź.

    uprzejmie informuję, że aktywacji usługi H@sełSMS można dokonać poprzez
    Millenet lub telefonicznie poprzez serwis Telemillennium. Opcja druga
    dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy kiedyś posiadali
    zdefiniowaną tą usługę na inny numer telefonu komórkowego. W związku z
    tym nie jest ona dostępna dla nowych Klientów.


  • 9. Data: 2011-03-23 17:48:32
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-23 16:29, Wojciech Nawara pisze:

    > uprzejmie informuję, że aktywacji usługi H@sełSMS można dokonać poprzez
    > Millenet lub telefonicznie poprzez serwis Telemillennium. Opcja druga
    > dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy kiedyś posiadali
    > zdefiniowaną tą usługę na inny numer telefonu komórkowego. W związku z
    > tym nie jest ona dostępna dla nowych Klientów.

    Dziękuję.


  • 10. Data: 2011-03-23 20:19:11
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-23 18:48, Bogdan B. pisze:
    > W dniu 2011-03-23 16:29, Wojciech Nawara pisze:
    >
    >> uprzejmie informuję, że aktywacji usługi H@sełSMS można dokonać poprzez
    >> Millenet lub telefonicznie poprzez serwis Telemillennium. Opcja druga
    >> dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy kiedyś posiadali
    >> zdefiniowaną tą usługę na inny numer telefonu komórkowego. W związku z
    >> tym nie jest ona dostępna dla nowych Klientów.
    >
    > Dziękuję.
    czyli bez karty ani rusz?


    --
    pozdrawiam
    RobertS

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1