  • 11. Data: 2011-03-23 21:26:17
    Temat: Re: Dobre konto w Millennium - jak zrobić przelew bez karty?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-23 21:19, RobertS pisze:

    > czyli bez karty ani rusz?

    Na to wygląda.
    Konto otworzyłem żeby kartą płacić, więc sobie poradzę, ale technologię
    uważam za dziwaczną.

  • 12. Data: 2011-03-24 08:38:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na to wygląda.
    > Konto otworzyłem żeby kartą płacić, więc sobie poradzę, ale technologię
    > uważam za dziwaczną.

    taki to bank, kiedyś karta była PŁATNA (15 zł/rok chyba), założyłem
    konto, aby pobawić się aukcjami lokat i oczywiście bez hasła2 ani rusz,
    no to zamówiłem debetówkę, odebrałem w oddziale, poszedłem do bankomatu,
    wygenerowałem kod, a 3 min. później oddałem kartę pracownikowi - patrzył
    na mnie jak na wariata, ale była mi ona potrzebna TYLKO, aby wygenerować
    to hasło...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2011-03-24 21:12:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-24 09:38, RobertS pisze:

    > taki to bank, kiedyś karta była PŁATNA (15 zł/rok chyba), założyłem
    > konto, aby pobawić się aukcjami lokat i oczywiście bez hasła2 ani rusz,

    Z millennijnych ciekawostek - a zauważył ktoś, że przelewy jednorazowe
    zewnętrzne są bezpłatne, ale każdorazowa realizacja zlecenia stałego
    zewnętrznego - nawet tego zleconego przez millenet - jest płatna i
    kosztuje 50 groszy? :-))

    Z kolei przelew jednorazowy u konsultanta kosztuje 2 PLN, ale
    poszukujący oszczędności mogą to załatwić definiując zlecenie stałe
    (darmowo), którego każdorazowo realizacja będzie kosztowała... 50 gr :-)

    Po dopisku "Pamiętaj! Ze względów technicznych sposobu zapisu zleceń
    stałych w systemie Banku do wymaganej przez Ciebie ostatniej daty
    realizacji zawsze dodaj jeden dzień w dacie zakończenia zlecenia."
    wnioskuję, że da się zlecić zlecenie stałe wykonywane np. co 12
    miesięcy, dla którego data zakończenia wypada za tydzień, a data
    realizacji jutro. :-)

  • 14. Data: 2011-03-24 21:26:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-24 22:12, Wojciech Nawara pisze:

    > Z kolei przelew jednorazowy u konsultanta kosztuje 2 PLN, ale
    > poszukujący oszczędności mogą to załatwić definiując zlecenie stałe
    > (darmowo), którego każdorazowo realizacja będzie kosztowała... 50 gr :-)

    Zawsze można też zdefiniować u konsultanta tzw. płatność za rachunki
    (darmowo), zrealizować u konsultanta (50 gr.) lub w IVR (także 50 gr), a
    następnie usunąć płatność (darmowo).

    Kto im te taryfy układa? :-))))