  • 1. Data: 2011-12-08 19:30:50
    Temat: Dobrze powiedziane....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Depresja po euforii

    "[...] Pamiętamy na przykład, że mnóstwo utytułowanych mądrali stręczyło nam
    wejście do unii walutowej twierdząc, że strefa euro będzie odporna na
    kryzysy. Gdyby nie to, że olbrzymia większość tych mądrali miała tytuły
    naukowe, można by pomyśleć, że to jakaś banda przeraźliwych idiotów. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-12-09 05:53:11
    Temat: Re: Dobrze powiedziane....
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    No tak, oni (UPR i radio maryja) zrobili by to lepiej ;)
    Zwykły populizm. Czym tu się podniecać.

  • 3. Data: 2011-12-09 06:46:52
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RynekGlobalny <r...@g...com> napisał(a):

    > No tak, oni (UPR i radio maryja) zrobili by to lepiej ;)
    > Zwyk=B3y populizm. Czym tu si=EA podnieca=E6.

    Jakie to wkurzające, to odwracanie pojęć i znaczeń słów.

    Za wikipedią:

    "Populizm - współcześnie tym terminem najczęściej określa się zachowanie
    polityczne polegające na głoszeniu tych poglądów, które są aktualnie
    najbardziej popularne w danej grupie społecznej, w celu łatwego zdobycia
    popularności, bez analizowania sensu tych poglądów oraz zastanawiania się nad
    realnymi możliwościami i rzeczywistymi skutkami wprowadzenia głoszonych
    poglądów w czyn. Często populizm przybiera formę schlebiania masom poprzez
    krytykowanie ekipy rządzącej. Natomiast będąc u władzy populiści rządzą
    reagując na krótkotrwałe nastroje społeczne i nie czując się zobowiązanymi
    osiąganiu nadrzędnych celów oraz realizacji programów politycznych."

    UPR to partia populistyczna? Głosi ten swój populizm i nie przekracza 5%.
    Puknij się. Gdyby o. Rydzyk był premierem, to nie sądzisz, że sprawy w
    państwie miałyby się znacznie lepiej niż teraz?

    Populiści zarzucają innym populizm. Patriotów nazywa się faszystami, co to
    jest, wyłącz ten swój TVN.

    kc

  • 4. Data: 2011-12-09 07:02:42
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    Zgadza się dokładnie z tym co wyciągnąłeś z wiki (chociaż na to źródło
    uważałbym). Wypowiedź tamtego Pana nie miała znamion merytorycznej
    dyskusji, dlatego uważam że to populizm. Populizm ma poparcie w takich
    własnie niepewnych czasach jak teraz. Populiści węszą że jest dobry
    czas i tworzą coś w rodzaju "prawdziwi Polacy" bo teraz jest na to
    rynek. Tym bardziej że władza im się marzy żeby podleczyć swoje
    kompleksy - łatwo to wyłapać jeśli ktoś rzuca bluzgami w stronę
    innych :). Niestety UPR jest bliżej anarchii czyli bezpaństwowości (z
    reszta cały czas o tym trąbią) niż patriotyzmowi - jakakolwiek byłaby
    tego współczesna definicja.

  • 5. Data: 2011-12-09 07:13:09
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RynekGlobalny" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Wypowiedź tamtego Pana nie miała znamion merytorycznej
    > dyskusji, dlatego uważam że to populizm.

    Powyższe zdanie należy zapisać jako wzór dyskusji....

    pozdr

  • 6. Data: 2011-12-09 07:34:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Niestety UPR jest bliżej anarchii czyli bezpaństwowości

    Kto ci takich głupot nagadał ..... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-12-09 07:45:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 20:30:50 +0100, Endriu napisał(a):

    > Depresja po euforii
    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2307
    >
    > "[...] Pamietamy na przyk?ad, ?e mnóstwo utytu?owanych m?drali streczy?o nam
    > wej?cie do unii walutowej twierdz?c, ?e strefa euro bedzie odporna na
    > kryzysy. Gdyby nie to, ?e olbrzymia wiekszo?ae tych m?drali mia?a tytu?y
    > naukowe, mo?na by pomy?leae, ?e to jaka? banda przera 1/4 liwych idiotów. [...]".

    Gdy chodziło o branie kasy, to wszystkie rączki były w górze. Gdy przyszły
    ciężkie czasy, to wszystkiemu winni mądrale i idioci. Nikt już nie szuka
    rozwiązań, tylko winowajców. Poziom odpowiedzialności za własny dobrobyt
    jest typowy dla prawdziwych Polaków.

  • 8. Data: 2011-12-09 07:57:47
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Gdy chodziło o branie kasy, to wszystkie rączki były w górze. Gdy przyszły
    > ciężkie czasy, to wszystkiemu winni mądrale i idioci.

    Michalkiewicza i Korwin Mikke-go cechowała postawa antyunijna od zawsze, w
    parlamencie Korwin był tylko przez jedną kadencję (w 1993 roku) która
    zakończyła sie "Nocną zmianą" gdy trzeba było opublikować listę agentów
    bezpieki ulokowaną w polskim parlamencie. Obaj zresztą wzorem Miltona
    Friedmana twierzili że UE to chora instytuacja a Euro przetrwa góra dzisięć
    lat ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-12-09 07:58:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > bezpieki ulokowaną

    ulokowanych - miało byc pardon ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-12-09 08:59:43
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu: trzymaj się faktów i nie fantazjuj !!!
    Po pierwsze K.Mikke i Michalkiewicz to nie politycy tylko bujający w obłokach
    i poruszający się oparach absurdu felietoniści i publicyści.

    Obaj tęsknią do XIX-wiecznego kapitalizmu i dyktatury zwanej monarchią
    konstytucyjną.
    Są i byli przeciwnikami wstąpienia Polski do UE natomiast gorącymi
    zwolennikami wstąpienia Polski do NAFTA :-)

    K.Mikke był posłem w tzw. sejmie kontraktowym i wyróżnił się jako poseł tym,
    że powtarzał bzdury w stylu: "wielce czcigodny poseł X, Y, Z".