  • 11. Data: 2011-12-09 09:12:58
    Temat: Re: Dobrze powiedziane....
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RynekGlobalny <r...@g...com> napisał(a):

    rzuca bluzgami w stron=EA
    > innych :).

    Przepraszam, jeśli uraziłem, bluzgów nie użyłem, ale troszkę mi się
    faktycznie ciśnienie podniosło z rana. Po prostu chciałbym, żeby rzeczy
    nazywać po imieniu. Komunista, maoista czy lewak nie moze być nazywany
    postępowym, demokratycznym lewicowcem.

    pozdrawiam
    kc

  • 12. Data: 2011-12-09 10:01:43
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 9 Dec 2011 08:57:47 +0100, Endriu napisał(a):

    > Michalkiewicza i Korwin Mikke-go cechowała postawa antyunijna od zawsze, w
    > parlamencie Korwin był tylko przez jedną kadencję (w 1993 roku) która
    > zakończyła sie "Nocną zmianą" gdy trzeba było opublikować listę agentów
    > bezpieki ulokowaną w polskim parlamencie. Obaj zresztą wzorem Miltona
    > Friedmana twierzili że UE to chora instytuacja a Euro przetrwa góra dzisięć
    > lat ...

    Ok ich prawo mieć taką postawę. Krytyka jest pożyteczna i niezbędna. Drażni
    mnie raczej pokpiwanie z "utytułowanych madrali" przez osobę która
    utytułowana nie jest. Przypomina mi to muraża króry kurwuje na głupich
    inżynierów, co to jego - praktyka - uczą jak ma domy budować.
    Michalkiewicz dzięki takim sformułowaniom osiąga dno w profesji jaką
    uprawia i tyle.

  • 13. Data: 2011-12-09 13:14:44
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    żeby skontestować antyunijną postawę różnych grup (w tym UPR i Radia
    Maryja), powtórzę fragment wypowiedzi K.Rybińskiego z ostatniego
    wywiadu:

    "... powinno nam zależeć, by zachować główne filary UE, jak swobodny
    przepływ towarów, usług, ludzi. Te wolności należy utrzymać, bo to
    jest największa wartość zjednoczonej Europy."

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 14. Data: 2011-12-09 14:45:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message

> [...]
    > bezpieki ulokowaną w polskim parlamencie. Obaj zresztą wzorem Miltona
    > Friedmana twierzili że UE to chora instytuacja a Euro przetrwa góra

    Friedman, tez sobie wzorzec wybrałeś....

    george

  • 15. Data: 2011-12-09 14:58:33
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > Friedman, tez sobie wzorzec wybrałeś....
    >
    > george

    Nie rozumiem. Bo "nasz" a nie nasz? Bo trafnie przewidział, czy co? Co masz
    przeciwko temu "wzorcowi"? Tak z ciekawości, bo życiorys piękny.

    pozdrawiam
    kc

  • 16. Data: 2011-12-09 15:04:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    > masz
    > przeciwko temu "wzorcowi"? Tak z ciekawości, bo życiorys piękny.

    "greed is good"
    to mam przeciwko.

    george

  • 17. Data: 2011-12-09 15:17:31
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > "greed is good"
    > to mam przeciwko.
    >
    > george

    Is it not? Did he say that? Genius. Would it not be for my greed, I would
    be at another place doing something else (probably doing nothing). Greed is
    good.

    regards
    kc

  • 18. Data: 2011-12-09 15:18:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >"... powinno nam zależeć, by zachować główne filary UE, jak swobodny
    >przepływ towarów, usług, ludzi. Te wolności należy utrzymać, bo to
    >jest największa wartość zjednoczonej Europy."

    Swobodny bezcłowy przepływ towarów i usługj jak najbardziej, ale co ma to
    wspólnego z tworzeniem jakiegoś eorokouchoźnianego ponadnarodowego
    mastodonta rządzonego poprzez unijnych komisarzy (którzy swój mandat do
    pełnienia władzy zdobyli wcale nie dzięki poparciu wyborców w uczciwych
    wyborach tylko na skutek jakiś dziwnych podejrzanych powiązań
    polityczno-biznesowych), i których to decyzje polegają głównie na
    dodrukowaniu szmalu dla zbankrutowanych od nadmiernego życia na kredyt
    krajów i wprowadzaniu w nich idiotycznych zakazów godzących w podstawowe
    prawa wolnego rynku np. zakazu sprzedaży żarówek 50 W ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-12-09 15:19:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > would
    > be at another place doing something else (probably doing nothing). Greed

    no widzisz, nie zgodzimy sie.

    george

  • 20. Data: 2011-12-09 15:28:21
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    > no widzisz, nie zgodzimy sie.
    >
    > george

    Rozumiem. Wolisz nic nie robić (i mieć, tak?). Ależ to idea komunizmu. Już
    moja matka (a dowiedziała się tego od swojej matki, która wogóle nie mogła
    mieć pojęcia o istnieniu Friedmana i jego ekonomicznych teoriach) mówiła, że
    bez pracy nie ma kołaczy.

    pozdrawiam
    kc