  • 1. Data: 2004-12-05 08:21:19
    Temat: Dobrze zrobilem ?
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    I stalo sie. Postanowilem zmienic bank. Z Lukasa wedruje do Inteligo. Nie
    trzymam duzo kasy na koncie. Tak z 5 do 10 przelewow miesiecznie (blizej tej
    dolnej granicy). Lukasa mam dosc daleko od domu (autobusikiem trzeba
    zasuwac - brak ulgowych biletow juz :/) natomiast Inteligo... agencje mam
    kolo siebie a bank w markecie 1km drogi ode mnie (czesto tam bywam). I tak
    sie zastanawiam czy dobrze zrobilem. Ale denerwuja mnie te dojazdy do lukasa
    i straszne kolejki (na 4 stanowiska przewaznie 2 sa czynne). Nie bede
    zalowal ?

    Marcin

  • 2. Data: 2004-12-05 08:22:19
    Temat: Re: Dobrze zrobilem ?
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Użytkownik Marcin <n...@x...pl> w wiadomości
    news:cougba$8hf$1@inews.gazeta.pl napisal:
> [...]
    > tak sie zastanawiam czy dobrze zrobilem. Ale denerwuja mnie te dojazdy
    > do lukasa i straszne kolejki (na 4 stanowiska przewaznie 2 sa czynne).

    Aha i mialem e-konto pro w lukasie (9 zeta/m-c :()

    Marcin

  • 3. Data: 2004-12-05 08:32:47
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Marcin wrote

    > Aha i mialem e-konto pro w lukasie (9 zeta/m-c :()

    Teraz będziesz płacił tyle za przelewy.
    Nie wiem, po co ci tak zależy na wizycie w placówkach (jeżeli dostajesz
    wynagrodzenie do ręki to rozumiem, ale poza wpłatą gotówki to chodzenie do
    banku nie ma sensu).
    Jeżeli nie chcesz płacić tych 5-10 zł za przelewy, to załóż sobie konto
    również w VW Banku (również, czyli obok inteligo) będziesz mógł zrobić jeden
    przelew za 1zł z inteligo do vw i stamtąd już za darmo mniejsze przelewiki.

    trainer

  • 4. Data: 2004-12-05 08:52:11
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lukasa
    > i straszne kolejki (na 4 stanowiska przewaznie 2 sa czynne). Nie bede

    jezeli juz teraz masz watpliwosci...to bedziesz zalowal
    ja oddzial odwiedzam 1-2 razy do roku, agencji pko bp jest wiecej, ale jak
    byly klient e-pko bp nie mialem zamiaru zostawic zlotowki w inteligo (ale to
    moja opinia)

  • 5. Data: 2004-12-05 09:37:22
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Użytkownik trainer <t...@p...org> w wiadomości
    news:couh3t$14vi$1@mamut1.aster.pl napisal:

> [...]
    > również w VW Banku (również, czyli obok inteligo) będziesz mógł zrobić
    > jeden przelew za 1zł z inteligo do vw i stamtąd już za darmo mniejsze

    Tak chyba zrobie. Zreszta kiedys przyslali mi papiery z VW wiec musze
    odeslac i po sprawie ;)

    Marcin