  • 1. Data: 2008-02-05 19:21:03
    Temat: Dochód z działalności a kredyt hipoteczny
    Od: "p.g" <e...@w...pl>

    Czy dochód z działalności jeżeli chodzi o zdolność kredytową bank rozpatruje
    tak samo jak np. dochód z umowy o pracę biorąc pod uwagę przyznanie kredytu
    (pożyczki) hipotecznej?

  • 2. Data: 2008-02-06 00:04:36
    Temat: Re: Dochód z działalności a kredyt hipoteczny
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Obawiam sie, że nie (panienka na pocztowym etacie górą), ale przede wszystkim co
    bank, to obyczaj.
    JaC

    -----

    > Czy dochód z działalności jeżeli chodzi o zdolność kredytową bank rozpatruje tak
    samo jak np. dochód z umowy o pracę
    biorąc pod uwagę przyznanie kredytu hipotecznej?

  • 3. Data: 2008-02-06 15:01:10
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "p.g" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy dochód z działalności jeżeli chodzi o zdolność kredytową bank
    > rozpatruje tak samo jak np. dochód z umowy o pracę biorąc pod uwagę
    > przyznanie kredytu (pożyczki) hipotecznej?

    trochę już banki poluzowały wymagania wobec DG.
    Ja się starałem o hipoteczny w kilku bankach i w żadnym nie odmówili.
    Standardowo chcieli dokumenty rejestrowe oraz zaświadczenia z US/ZUS o
    niezaleganiu
    i dodatkowo z US zaświadczenie o dochodach.

    pzdr
    tomek

  • 4. Data: 2008-02-10 12:08:19
    Od: "Tania hipoteka" <t...@W...gazeta.pl>

    Generalnie 5.000 z dzialalnosci (oczywiscie wyliczone przez bank), jest tym
    samym 5.000 co na etacie. Problemem moze byc samo wyliczenie tych 5.000 z
    dzialalnosci. Zwlaszcza przy ryczalcie czy karcie podatkowej.
    Choc, przy zachowaniu uczciwosci, nalezy wspomniec o jednym banku ktory
    kosztem 0,8 p.p. dodatkowej marzy moze podwoic Twoj dochod z D.G. przy
    liczeniu zdolnosci kredytowej.

  • 5. Data: 2008-02-10 15:10:58
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Czyli?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-02-10 16:18:08
    Od: "Tania hipoteka" <t...@W...gazeta.pl>

    A czego nie zrozumiales?
    Jesli Twoj dochod z tytulu prowadzenia dzialalnosci wynosi 3.000, to bank do
    liczenia zdolnosci przyjmie 6.000. Tylko oprocentowanie kredytu zamiast 4,2%
    wyniesie 5%.

  • 7. Data: 2008-02-10 19:14:02
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie zrozumiałem, który bank.

    BTW: W Santander przy pozyczce zamiast kredytu nie ma obowiazkowego wkładu własnego
    30%, ale za to oprocentowanie PLN
    rośnie z ponad siedmiu do ponad 11 procent p.a.
    W CHF taniej, ale jest za to ograniczenie do 150 tys. zł, jak na kredyt hipo w duzym
    miescie to tyle, co nic
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-02-10 19:59:40
    Od: "Tania hipoteka" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

    > Nie zrozumiałem, który bank.

    Polbank

> [...]
    > 11 procent p.a.
    > W CHF taniej, ale jest za to ograniczenie do 150 tys. zł, jak na kredyt

    Nie ma 30%, bo jest 70%. W CHF ograniczenie do 150 tys., w PLN do 300 tys.

  • 9. Data: 2008-02-10 23:23:07
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Złote, czy franciszki też?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-02-11 20:28:19
    Od: "Tania hipoteka" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jesli pytasz o Polbank, to obowiazuje dla obu walut.