  • 1. Data: 2006-01-04 11:16:48
    Temat: Dodatkowa KK w BPH
    Od: "Fuzzyo" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    chciałem wziąć sobie Visę Gold w BPH bo skusiło mnie że nie będę musiał za nią
    płacić.
    Na stronie tegoż banku znalzłęm taką oto informację:
    Bez opłat przez całe życie
    "W kolejnych latach użytkowania karty nie będzie pobierana opłata za jej
    wznowienie lub zostanie ona obniżona o 50%. Wystarczy, że w okresie 12 miesięcy
    bezpośrednio poprzedzających termin wznowienia karty, wykonasz
    średniomiesięczny obrót (obliczany jako suma rocznych transakcji gotówkowych i
    bezgotówkowych, z wyjątkiem przelewów, podzielona przez 12) w następującej
    wysokości:
    Rodzaj karty kredytowej karty typu GOLD
    Poziom obrotów wymagany
    do obniżenia opłaty o 50% 2000 zł

    Poziom obrotów wymagany do obniżenia opłaty o 100% 3000 zł

    Nic nie piszą natomiast na temat kart suplementarnych. Czy ktoś z grupowiczów
    wie cos na temat ? Czy karta suplementarna musi "wyrabiać" ten sam limit żeby
    być zwolniona z opłat, czy też w ogóle z opłat nie jest zwolniona ?

    Pozdrawiam

    Fuzzyo

  • 2. Data: 2006-01-04 11:28:15
    Temat: Re: Dodatkowa KK w BPH
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 12:16- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Fuzzyo, gdy pisał(a):

> [...]
    > wie cos na temat ? Czy karta suplementarna musi "wyrabiać" ten sam limit żeby
    > być zwolniona z opłat, czy też w ogóle z opłat nie jest zwolniona ?

    ZTCP, karty dodatkowe muszą osiągnąć ten sam limit wydatków.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2006-01-04 16:29:54
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > żeby
    > być zwolniona z opłat, czy też w ogóle z opłat nie jest zwolniona ?

    Jak karta dodatkowa będzie kartą złotą to ten sam limit. Jak Srebrną to
    limit jak dla srebrnej, jak płaska to jak dla płaskiej.

    Darek

  • 4. Data: 2006-01-04 19:22:35
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wie cos na temat ? Czy karta suplementarna musi "wyrabiać" ten sam limit żeby
    > być zwolniona z opłat, czy też w ogóle z opłat nie jest zwolniona ?

    Tak na marginesie

    Mając dwie karty typu gold(główna + dodatkowa) wydane na jedno imie i nazwisko
    przy wznowieniu (bez obrotów) opłaty to 250 PLN za jedną i 250 PLN za drugą

    Mając dwie karty typu gold(główna + dodatkowa) wydane na 2 różne osoby przy
    wznowieniu (bez obrotów) opłaty to 250 PLN za główną i 125 PLN za drugą

    To samo dotyczy kart srebrnych i płaskich