  • 1. Data: 2013-12-02 09:38:54
    Temat: Dodatkowe 200 zł od BZ WBK (wątpliwości)
    Od: "OdlotyzRZEszowa.pl" <o...@g...com>

    Czy ja dobrze rozumiem, że aby dostać dodatkowe 200 zł polecenie zapłaty musi być
    aktywne przez 10 miesięcy, w tych miesiącach gdy otrzymujemy premię (50zł)

    9. Dodatkową nagrodę w Promocji w wysokości 200 zł może otrzymać Uczestnik jeśli
    spełnione zostaną łącznie poniższe warunki:
    a) w Okresie przyznawania nagrody, o którym mowa w
    § 5 ust. 5 zrealizowane zostanie co najmniej jedno Polecenie zapłaty z Konta Godnego
    Polecenia,
    b) Uczestnik spełni warunki uprawniające do otrzymania nagrody, o której mowa w § 5
    ust.2 przez cały Okres przyznawania nagrody

    Nagroda może zostać przyznana jeden raz w miesiącu przez 10 następujących po sobie
    miesięcy począwszy, od miesiąca kalendarzowego następującego bezpośrednio po
    miesiącu, w którym Uczestnik spełnił warunki uprawniające do otrzymania nagrody
    ("Okres przyznawania nagrody")

  • 2. Data: 2013-12-02 10:05:34
    Temat: Re: Dodatkowe 200 zł od BZ WBK (wątpliwości)
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-02 09:38, OdlotyzRZEszowa.pl pisze:
> [...]
    miesiącu, w którym Uczestnik spełnił warunki uprawniające do otrzymania nagrody

    Wystarczy jedno Polecenie zapłaty, ale musisz otrzymywać premię 50 PLN
    bez przerwy czyli 10 razy.
    Jeśli chociaż raz zawalisz to nici z dodatkowych 200 PLN

    Ryba

  • 3. Data: 2013-12-02 12:07:33
    Od: "OdlotyzRZEszowa.pl" <o...@g...com>

    Wiem, że jedno polecenie zapłaty tylko czy ono ma być aktywne przez 10 miesięcy kiedy
    otrzymujemy premię?

  • 4. Data: 2013-12-02 12:33:46
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-02 12:07, OdlotyzRZEszowa.pl pisze:
    > Wiem, że jedno polecenie zapłaty tylko czy ono ma być aktywne przez 10 miesięcy
    kiedy otrzymujemy premię?

    Przecież sam cytowałeś regulamin.
    "w okresie przyznawania nagrody" a nie "przez cały okres przyznawania
    nagrody"

    Ryba

  • 5. Data: 2013-12-02 13:05:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ryba" 529c4d96$0$2169$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli chociaż raz zawalisz to nici z dodatkowych 200 PLN

    Byłoby dobrze, gdyby tak było -- moja matka nie zawaliła ani
    razu, a nagrody jak nie ma, tak nie ma od początku. BZ WBK
    twierdzi, że rachunek, z którego przelewane jest wiadome
    ,,wynagrodzenie'' nie jest ,,rachunkiem firmowym''.
    Aby było smutniej:

    -- naprawdę jest to rachunek firmowy

    -- dane firmy są na przelewach i raczej nie budzą wątpliwości

    -- osoba, do której rachunek firmowy należy ma także rachunek prywatny
    (czyli rachunek o innym numerze)
    znany bankowi BZ WBK KB
    (bo na ten numer są przelewane pieniądze z rachunku matki)
    i oba te rachunki (firmowy i prywatny) są prowadzone przez
    jeden bank PKO BP SA
    (czy jedna osoba może mieć dwa rachunki
    prywatne w tym samym banku? -- raczej nie)

    -- matka naprawdę jest zatrudniona w tej firmie

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-12-02 14:17:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-02, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > (czy jedna osoba może mieć dwa rachunki prywatne w tym samym
    > banku? -- raczej nie)

    Może, czemu niby nie mogłaby mieć?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-12-02 15:56:04
    Od: "OdlotyzRZEszowa.pl" <o...@g...com>

    @Ryba
    Tylko wg mnie "Okres przyznawania nagrody" to właśnie 10 miesięcy, a nie jeden
    miesiąc, więc niepotrzebne jest słowo "cały".

  • 8. Data: 2013-12-02 20:11:41
    Od: pws <p...@g...com>

    Potwierdzam słowa poprzedników: wystarczy tylko jedno zrealizowane polecenie zapłaty
    w ciągu całego okresu 10 miesięcy otrzymywania nagrody 50 zł, czyli nie musi być
    aktywne przez cały ten okres. I trzeba zgarnąć wszystkie 10 nagród.

  • 9. Data: 2013-12-02 22:11:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Może, czemu niby nie mogłaby mieć?

    W PKO BP chyba nie można mieć dwóch rachunków osobistych w PLN,
    ale być może mylę się. Tak czy siak -- na przelewach są dane
    wskazujące na to, że to rachunek firmy (tak zwanej działalności
    gospodarczej) jednoosobowa. Jest nazwa firmy (błogosławionej
    przez samego Jana Pawła II) i jest adres firmy -- inny niż
    adres zamieszkania czy zameldowania... I ta nazwa nijak nie
    przypomina imienia czy nazwiska -- ELIS.

    (El od ELektryczności; I od Instalacji; s od Sieci -- firma
    zajmuje się projektowaniem dróg, stąd ;) jej nazwa]

    I naprawdę jest to rachunek firmowy, na który Pan [;)] Prezydent
    Truskolaski (oczywiście rękami swych pracowników) przelewa pieniądze,
    które firma inwestuje skrzętnie w profesjonalne komputery (z Windows)
    itp. dobra konieczne do życia innych ludzi... [komputery są twardą
    inwestycją w niepewnych czasach; mnie uczelnia odmawia wywiązania
    się z zobowiązania, tłumacząc dookoła, że z zobowiązania swego
    wywiązuje się firmie rodzinnej, aby uchronić moją duszę od
    wiecznej zguby]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-12-02 22:23:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-02, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > W PKO BP chyba nie można mieć dwóch rachunków osobistych w PLN,
    > ale być może mylę się.

    Inteligo się kwalifikuje? Jak tak, to można. Kwestia raczej techniczna.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl