  • 1. Data: 2004-10-21 20:39:15
    Temat: Dokąd uciec z citibanku?
    Od: s...@g...pl

    Mamy z żoną od kilku lat karty kredytowe w Citi (silver), ale chę się
    od nich wynieść z wielu powodów. Który Bank proponuje podobne warunki
    dla kart kredytowych?

    Miesięcznie płacąc kartą wydaję 1-2 tys. zł. Chciałbym mieć kartę o
    podobnych kosztach obsługi,z limitem 5-10 tys. zł, niższym
    oprocentowaniu, z ubezpieczeniem i z kartą dodatkową. Gdzie mogę
    szukać jakiś porównań w celu wybrania alternatywy dla Citi?

    Z góry dziękuję za wskazówki.

    Marek

  • 2. Data: 2004-10-21 20:45:36
    Temat: Re: Dokšd uciec z citibanku?
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > Mamy z żoną od kilku lat karty kredytowe w Citi (silver), ale chę się
    > od nich wynieść z wielu powodów.

    Z CITI?
    Zwazajac opienie na grupie, to dokadkolwiek bedzie dobrze

    ;))

  • 3. Data: 2004-10-21 21:04:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-21 22:39, kiedy
    s...@g...pl napisał(a) co następuje:
> [...]
    > oprocentowaniu, z ubezpieczeniem i z kartą dodatkową. Gdzie mogę
    > szukać jakiś porównań w celu wybrania alternatywy dla Citi?

    Zależy czego oczekujesz.
    Mnie bardziej interesowały ubezpieczenia w czasie podróży zagranicznych,
    więc się wyniosłem do Raiffeisena (National Geographic Master Card).
    Zaleta dodatkowa, a rzadko wspominana jest taka, że karta ze zwierzęciem
    bardzo się paniom sprzedawczyniom podoba. Natomiast moja żona chciała
    mieć złotą i na dodatek zniżki w sklepach i w końcu (nie śmiej się
    Bartolu, plz) zdecydowała się na visę w BPH, idąc na lep rozlicznych
    tamtejszych promocji (i nie spodziewając się, że zdjęcie będzie od
    zadniej strony karty).
    Ale to były wybory czynione przy założeniu, że nie przewidujemy
    zadłużania się na karcie, potrzebujemy kart w obydwu popularnych
    systemach (do obu wzięliśmy sobie dodatkowe), i po kosztach citi
    wszędzie nam tanio.
    Trochę się nam też śpieszyło i żona żałuje, że ja mam mastera, bo sobie
    upodobała BPHowego mastera ze zniżkami w warszawskiej Galerii Mokotów,
    więc się nie wyklucza dalszych zmian w portfelu karcianym.
    Aha, Raiffeisen dał mi 150% dawnego limitu w Citi, natomiast BPH
    poprzestało na 100% limitu z Citi, ale zgodziło się na zmianę koloru
    (karty w citi to były srebrne visy, z maksymalnym dla tego typu kart
    limitem).
    Pod uwagę braliśmy jeszcze kk w Mulit (ze względu na możliwość
    swobodnego regulowania różnych kanałów dostępu, co czyni je specyficznie
    bezpiecznymi). Ale takie karty to możemy mieć w każdej chwili, więc się
    nie zdecydowaliśmy

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 4. Data: 2004-10-22 05:31:05
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 22:39:15 +0200, <s...@g...pl>
    napisał:

> [...]
    > oprocentowaniu, z ubezpieczeniem i z kartą dodatkową. Gdzie mogę
    > szukać jakiś porównań w celu wybrania alternatywy dla Citi?

    IMHO nie ma karty czysto alternatywnej dla Citkowej KK.

    - nikt nie oferuje czegoś takiego jak plan ratalny "komfort" - super rzecz!
    - nikt nie oferuje bezpłatnyej wymiany karty skolko ugodna
    - nikt nie potrafi zejść z kosztami utrzymania jak Citi
    - nikt nie jest na tyle elastyczny jak Citi w przypadku np. spóźnienie się
    dwa dni w spłacie.
    - przelewy z karty oferuje póki co tylko BPH i Rajfi do karty Amplico ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 5. Data: 2004-10-22 06:12:08
    Od: s...@g...pl

> [...]
    >swobodnego regulowania różnych kanałów dostępu, co czyni je specyficznie
    >bezpiecznymi). Ale takie karty to możemy mieć w każdej chwili, więc się

    Dzięki, przyjrzę się tym kartom :)

  • 6. Data: 2004-10-22 08:53:52
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    JaKi dnia 2004-10-22 07:31 napisał(a) co następuje:

    > - nikt nie oferuje czegoś takiego jak plan ratalny "komfort" - super rzecz!

    BZ WBK -> ratio

    > - nikt nie oferuje bezpłatnyej wymiany karty skolko ugodna
    > - nikt nie potrafi zejść z kosztami utrzymania jak Citi

    To znaczy piszesz o tym 6,5zł miesięcznie? ;-)

    > - nikt nie jest na tyle elastyczny jak Citi w przypadku np. spóźnienie
    > się dwa dni w spłacie.

    A to możliwe.

    > - przelewy z karty oferuje póki co tylko BPH i Rajfi do karty Amplico ;-)

    Czyli nie tylko Citi :)

    --
    Marek

  • 7. Data: 2004-10-22 10:26:01
    Temat: Re: Dokąd uciec z citibanku?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 21 Oct 2004 22:39:15 +0200, s...@g...pl wrote:

> [...]
    >oprocentowaniu, z ubezpieczeniem i z kartą dodatkową. Gdzie mogę
    >szukać jakiś porównań w celu wybrania alternatywy dla Citi?

    Raiffaisen
    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2004-10-22 11:39:35
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 10:53:52 +0200, MarekM
    <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał:

    > To znaczy piszesz o tym 6,5zł miesięcznie? ;-)

    Pisze z łasnego doświadczenia jak można łatwo obniżyć koszt - karta główna
    i 2 karty dodatkowe za 96 PLN rocznie ;-)

  • 9. Data: 2004-10-22 11:44:03
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    JaKi wrote:

    > Pisze z łasnego doświadczenia jak można łatwo obniżyć koszt - karta
    > główna i 2 karty dodatkowe za 96 PLN rocznie ;-)

    Za karty dodatkowe nie pobierają tych 6,5 PLN miesięcznie?

  • 10. Data: 2004-10-22 11:44:12
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 13:44:03 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Za karty dodatkowe nie pobierają tych 6,5 PLN miesięcznie?

    nie