  • 11. Data: 2008-08-11 18:50:54
    Temat: Re: Dolar
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:g7q0he$epb$1@news.wp.pl...
    > To nie jest takie, proste, ale.....
    >
    > Tak naprawdę to złotówka traci, czy dolar rośnie?
    > JaC

    Za większość efektu odpowiedzialne jest to, że "dolar rośnie".

    marekz

  • 12. Data: 2008-08-11 19:18:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "MarekZ" g7q2d7$kgb$...@a...news.neostrada.pl

    > Za większość efektu odpowiedzialne jest to, że "dolar rośnie".

    Rośnie na świecie, nie u nas?
    Mam więc kupić samochód czy czekać?
    Pytanie absurdalne -- wiem, ale cóż począć? ;)

    Chętnie bym zaczekał kilka lat, bo nie mam co zrobić z moją
    Mercedes. Wyrzucić do śmietnika -- szkoda; oddać nie mam komu,
    bo gdy nie miałem co jeść, nikt ze mną nie chciał się zaprzyjaźnić;
    doszczętnie rozbić w lesie też szkoda; rynkowa wartość jest znikoma
    a i sprzedanie czegoś, z czym się tak mocno zżyłem i co mnie nieczęsto
    zdradziło, to jak sprzedanie samego siebie... :)

    Złotówka mogłaby się jeszcze poumacniać ;) z pięć lat. :)
    Albo jakaś panienka mogłaby się mną zainteresować -- dałbym
    jej na przejażdżkę ;) i miałbym problem z głowy, zanim by
    przejechała dwa kilometry... Co najwyżej panienkę trzeba
    by było reanimować, ;) ale to nadal całkiem bezpieczny
    samochód, więc może by obyłob się bez drastycznej utraty zdrowia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2008-08-12 07:02:13
    Od: " 666" <j...@g...skasuj-to.pl>

    No nie wiem, jednak powiązane waluty są, szczególnie funt z dolarem:

    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3m&t=c&a=ln&b=1&r=eurp
    ln+gbppln+chfpln

    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-08-12 12:46:09
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...skasuj-to.pl> napisał w wiadomości
    > No nie wiem, jednak powiązane waluty są, szczególnie funt z dolarem:
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3m&t=c&a=ln&b=1&r=eurp
    ln+gbppln+chfpln

    no i chyba koniec "piku" dolara

  • 15. Data: 2008-08-12 13:37:43
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Stopy procentowe w Stanach pozostają (i zapewne pozostaną) niskie na poziomie 2%,
    więc nie bardzo jest powód do drogiego dolara.

    OK, Gruzja.
    OK, olimpiada się skończy i Chiny uwolnią zapasy surowców.

    Ale to jednorazowe 'prztyczki'.

    Co jeszcze?

    Może atak na złotówkę?

    Polacy (głównie z GB) wrócą do kraju i staną transfery funtów i parcie na kupno
    złotówek (ale już rodacy wyjeżdżają do innych, do
    Francji itp., więc będą rosły transfery euro).

    Co jeszcze?
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2008-08-12 13:49:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    " 666" g7s3n7$gt3$...@n...wp.pl

    > Co jeszcze?

    Przestaną powracać -- osiedlą się za granicami Polski. :)
    I na dodatek ściągną swoje rodziny. :) Przyjadą tutaj co
    najwyżej jak do rezerwatu. ;)

    -- Popatrz syneczku. To są zwierzęta ludzkie.
    Wyglądają niemal tak jak my, ale to nie są ludzie. :)
    -- Ale wydają dźwięki, które znam z dzieciństwa...
    -- ???
    -- Takie same, jakie wydawałeś Ty i Mama, gdy byłem małym chłopcem... ;)

    Dzieci są pamiętliwe i bystre. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'