  • 1. Data: 2003-11-03 09:57:50
    Temat: Dolary
    Od: "Jacenty" <j...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Kilka miesiecy temu ulokowalem dolary USD na funduszu obligacyjnym CAIB. To
    byl chyba najgorszy wybor jakiego doradzil mi specjalista od inwestowania w
    fundusze. Bo przez kilka miesiecy stracilem kilkaset dolarow. Ten fundusz
    malo, ze nie zyskuje ( w porownaniu np. do Pioneera) to systematycznie traci.
    Obecnie musze sie pogodzic ze strata i chce wycofac wklad i przeniesc do
    innego funduszu lub innej inwestycji. Lokaty terminowe mnie nie interesuja,
    w Pioneerze juz mam, wiec tez nie chcialbym reszty lokowac w to samo. Czy
    moglby ktos doradzic gdzie zainwestowac dolary amerykanskie?

  • 2. Data: 2003-11-03 16:40:16
    Temat: Re: Dolary
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    > Czy
    > moglby ktos doradzic gdzie zainwestowac dolary amerykanskie?

    Skarbiec USD obligacja?

  • 3. Data: 2003-11-03 18:17:41
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    Czy
    > moglby ktos doradzic gdzie zainwestowac dolary amerykanskie?

    Wyrazy współczucia. Obawiam się że jeszcze stracisz. Dolar ostatnio
    trochę poszedł do góry w stosunku do złotego. Innymi słowy fundusz
    potrąci 20% belkowego od różnicy kursowej. Taka interpretacja prawa.

    adam

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-11-03 22:24:48
    Od: "Pawel P" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Skarbiec USD obligacja?
    Zgadza sie, ale w Skarbcu minimalna kwota pierwszej wplaty to 10.000 USD.
    Mniejsze kwoty to np. Pionier Obligacji Dolarowych Plus

    --
    Pozdrawiam