  • 1. Data: 2009-04-30 09:24:20
    Temat: Dolary do USA
    Od: "zdzich" <o...@v...pl>

    Jak w sposób prosty i szybki przekazaćy za zakupiony towar w USA (150 $)la
    firmy? W mBanku sprawa skomplikowana i kosztowna. Inne banki nie przekazują na
    konto firm tylko osoby prywatne.

  • 2. Data: 2009-04-30 09:26:20
    Temat: Re: Dolary do USA
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    zdzich schrieb:
    > Jak w sposób prosty i szybki przekazaćy za zakupiony towar w USA (150 $)la
    > firmy? W mBanku sprawa skomplikowana i kosztowna. Inne banki nie przekazują na
    > konto firm tylko osoby prywatne.

    PayPal?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-04-30 12:57:22
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    Idz do PEKAO SA i wykup sobie czek na dowolna kwote w $ i im
    wyslij....Niektore banki chyba tez sprzedaja Money Orders....

  • 4. Data: 2009-04-30 15:43:13
    Od: o...@v...pl

    Jak wykupię czek to jakim listem wysłć.Czy możaki czek zaginąc. Po jakim czasie
    dotrze taka przesyła do adresata w USA ?

  • 5. Data: 2009-04-30 16:57:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    o...@v...pl wrote:

    > Jak wykupię czek to jakim listem wysłć.

    bez znaczenia

    > Czy możaki czek zaginąc.

    jak wszystko, z tym, że czek to nie pieniądz.
    Jeśli nie został zrealizowany, to go bank zablokuje a tobie zwróci
    pieniądze.
    Czek jest na konkretną osobę instytucje, wiec nawet jak ktoś go zwędzi
    to i tak nic z tym nie zrobi.

    > Po jakim czasie dotrze taka przesyła do adresata w USA ?

    to zależy od pogody i kierunku wiatru.
    Zwykle po tygodniu, bo tyle idzie list

    Z tym, że ostatnimi czasy dostałem po dwóch miesiącach, bo inteligo,
    inteligentnie na samym dole dopisało "POLSKA".

    A moze jednak PayPal albo western union,albo płatność kartą kredytową.
    Przelewy elektroniczne są jednak szybsze i pewniejsze.

  • 6. Data: 2009-04-30 20:08:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 30 Kwi, 12:57, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bez znaczenia

    Nie zebym sie tu czepial i bardzo mozliwe ze masz inne doswiadczenia
    ALE :)

    - listy priorytetowe z Polski dochodza do mnie do USA w ciagu 5 - 10
    dni
    - listy "polecone priorytetowe": ok 2 tygodni
    - listy "zwykle" - 9 - 10 tygodni (tak, ponad dwa miesiace)
    - list "nieprorytetowy polecony" trafil sie jak dotad jeden. Dotarl po
    3 miesiacach od wysylki z Polski.

    Sugerowalbym "polecony priorytetowy". Koniecznie priorytetowy.
    Oczywiscie jezeli MUSI byc czek.

  • 7. Data: 2009-04-30 20:19:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    to czemu w końcu paypal odpada?
    1. wpłata - bez opłat ok. 3 dni
    2. zamiana waluty kursami paypala
    3. przelew 1$ w ciągu paru sekund
    4. wypłata od pewnej sumy bez opłat

  • 8. Data: 2009-04-30 20:29:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 30 Kwi, 16:19, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:17b1dd6c-4f8e-413d-96c7-9d8f52549e2b@
    b6g2000pre.googlegroups.com...

    > to czemu w końcu paypal odpada?

    Bron boze nie twierdze ze odpada. Ja sie tylko wypowiedzialem na temat
    wysylki czeku jezeli MUSI byc czek.

  • 9. Data: 2009-04-30 20:46:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Bron boze nie twierdze ze odpada. Ja sie tylko wypowiedzialem na temat
    > wysylki czeku jezeli MUSI byc czek.

    a to przepraszam...
    odpowiadając nie widziałem całego wątku, a tak wogóle nie trawię ludzi
    którzy korzystają z western union, toż to największe na świecie zdzierstwo

  • 10. Data: 2009-05-01 09:45:15
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    A ja bym sugerowal zwykly list priorytetowy...Wyslij go w kopercie
    A5...Dleczego? Bo ida szybciej....Widocznie tak dziala sortownia w
    Polsce....Listy wysylane w kopertach A5 ida do mnie z zapadlej dziury w
    Polsce do tygodnia...Kilka razy dostalem list wrzucony np. we wtorek jeszcze
    tego samego tygodnia w piatek lub sobote....Ale generalnie tydzien to jest
    srednia. Polecony priorytetowy idzie i 2-3 tygodnie....Poza tym w Hameryce
    NIC w listach nie ginie...Wyslali mi paszport zwyklym listem, prawo jazdy i
    mase innych cennych dokumentow....A w Polsce ten czek nikomu sie nie
    przyda....