  • 21. Data: 2010-12-08 22:42:06
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Dec 8, 8:31 am, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
    > "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote in message

    z.googlegroups.com...

    > "Nie przeno cie nam Izraela do Polski...

    ...i kibuców do PGR-ów...

  • 22. Data: 2010-12-09 10:12:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (08.12.2010 11:51), Jan Werbinski wrote:
    > Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej
    > wycinka jakim jest stan techniczny.

    Ale to głównie stan techniczny jest przyczyną "okazyjnej" ceny.

    Jeżeli będę miał mieszkanie z lokatorami, hipoteką obciążoną kredytem i
    dożywociem dla babci, to też może będzie kosztować złotówkę. I być może
    też będzie długo czekać na nabywcę.

    p. m.

  • 23. Data: 2010-12-09 10:59:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 8 Dec 2010 11:51:10 +0100, Jan Werbinski wrote:
    > Aby dyskutować najpierw powinieneś umieć odróżniać całą sytuację, od jej
    > wycinka jakim jest stan techniczny.

    Jasne. Przepraszam.

    Rzucisz foty jak juz się wprowadzisz? :D

    PS. Mial się Pan Ekspert pochwalic sukcesami w ,,nieruchomosciach
    alternatywnych'' i nic?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 24. Data: 2010-12-10 08:31:18
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 07:15, Jan Werbinski pisze:
    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
    > idą w górę"
    > Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
    > http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-h
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    walczysz z wiatrakami..
    spróbuj pijanemu wyperswadować, że jest pijany :)

    PZDR
    Shaman

  • 25. Data: 2010-12-10 08:34:20
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 20:12, M pisze:
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    > To prawie dokładnie tyle, co kosztował najstarszy brytyjski bank
    > inwestycyjny - 1funta. Nawet znalazł się na niego kupiec. Bank nazywał
    > się Barrings Bank.
    >
    > Tylko czego dowodzą te przykłady? Że inwestycje w akcje banków są chybione?

    Może tego, że nie ma na świecie rzeczy stałych.. stąd wiara, że przez
    30lat hipoteka dobrze zabezpieczy kredyt jest ca najmniej naiwnością.
    Oczywiście może tak być, ale trzeba mieć świadomość, że może też być
    zupełnie inaczej.

    PZDR
    Shaman

  • 26. Data: 2010-12-10 08:41:12
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 13:39, Adam Szendzielorz pisze:

    > On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
    > duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
    > Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
    > w ladnym domu z hipoteka.
    >
    > Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
    > i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
    > lepszy dom z hipoteka :)
    > pozdr.

    Niestety perspektywy to jedynie pobożne życzenia. Analitycy już pokazali
    co potrafią. Z dnia na dzień robili "korekty perpsektyw" i ciągle czuli
    się fachowcami. To tak jakby budowlaniec wymurował kikiemu szczyty do
    wysokości kominów i nie czuł się niczemu winien twierdząc, że dotychczas
    były wszelkie przesłanki aby tak właśnie murować, a od jutra będzie
    murował do wysokości krokwii -20cm, bo nastąpiły zmiany na rynku. :)

    Niestety ale tak to właśnie jest w perspektywami.

    PZDR
    Shaman

  • 27. Data: 2010-12-10 15:19:25
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

    A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

    JW

  • 28. Data: 2010-12-10 16:08:35
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-10 16:19, Jagna W. pisze:
    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

    A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?

  • 29. Data: 2010-12-10 22:52:16
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

    Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu przyjemność.
    I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 30. Data: 2010-12-12 08:13:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    > walczysz z wiatrakami..
    > spróbuj pijanemu wyperswadować, że jest pijany :)

    Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?

    Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.