  • 1. Data: 2003-09-16 11:39:51
    Temat: [DominetBank] - oj nie taki wymarzony :-(
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Na zakończenie lokaty przekazanie środków następuje przelewem -
    pobierana jest przy tym prowizja 3zł. Śmieszne 3zł? Pewnie, że śmieszne -
    ale wpływa znacząco na stopę zwrotu...

    Pozdr.
    RJCz

  • 2. Data: 2003-09-16 17:45:50
    Temat: Re: [DominetBank] - oj nie taki wymarzony :-(
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na zakończenie lokaty przekazanie środków następuje przelewem -
    > pobierana jest przy tym prowizja 3zł. Śmieszne 3zł? Pewnie, że śmieszne -
    > ale wpływa znacząco na stopę zwrotu...

    Nie żartuj.

  • 3. Data: 2003-09-16 17:50:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafał J. Czekała wrote:
    > Na zakończenie lokaty przekazanie środków następuje przelewem -
    > pobierana jest przy tym prowizja 3zł. Śmieszne 3zł? Pewnie, że
    > śmieszne - ale wpływa znacząco na stopę zwrotu...

    ale placowek w sumie jest coraz wiecej, chociaz masz racje, ze dla
    mniejszych kwot w ogole nie oplaca sie zawracac glowy

  • 4. Data: 2003-09-16 19:00:46
    Od: "Paweł Zaniuk" <a...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Na zakończenie lokaty przekazanie środków następuje przelewem -
    > pobierana jest przy tym prowizja 3zł. Śmieszne 3zł? Pewnie, że śmieszne -

    to idz do oddzialu, jest ich juz 65 na terenie kraju i wyplac w okienku, ta
    oplata jest za przelew do innego banku - co za darmo bys chcial?

    pozdrawiam

    atri

  • 5. Data: 2003-09-16 19:08:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł Zaniuk wrote:
    > to idz do oddzialu, jest ich juz 65 na terenie kraju i wyplac w
    > okienku, ta oplata jest za przelew do innego banku - co za darmo bys
    > chcial?

    Ale na dojazdach zmarnuje czasu tyle, ze cala operacja jest malo oplacalna -
    takze ze wzgledow bezpieczenstwa

  • 6. Data: 2003-09-16 19:26:26
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Paweł Zaniuk" <a...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > to idz do oddzialu, jest ich juz 65 na terenie kraju i wyplac w okienku,
    ta
    > oplata jest za przelew do innego banku - co za darmo bys chcial?

    a co w tym dziwnego ze on chce przelew za darmo ? ja jestem po jego stronie
    Kiedy szanujaca sie instytucja obiecuje scisle okreslone profity - to
    powinna ich dotrzymac,
    pod pretekstem takich zerowych oplat to np inteligo zbudowano :-)) tfu :-)

  • 7. Data: 2003-09-16 23:48:16
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Krab <k...@p...of.pl> napisał(a):

    ..
> [...]
    > powinna ich dotrzymac,
    > pod pretekstem takich zerowych oplat to np inteligo zbudowano :-)) tfu :-)
    A ktoś mu obiecywał przelew za darmo? Zawierając lokatę, pewnie podpisywał
    znajomość regulaminu i/lub toip - a w tej od dawna jest napisane, ze za
    przelew do innego banku trzeba zabulic. Wystarczylo policzyc i zrezygnowac z
    lokaty.

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 8. Data: 2003-09-17 09:28:36
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelew do innego banku trzeba zabulic. Wystarczylo policzyc i zrezygnowac

    No właśnie pod wpływem zachwytów na tej grupie się zainteresowałem ;-) A że
    czytam zazwyczaj regulaminy a zwłaszcza TOiP - dobrnąłem do opłaty 3zł za
    przelew na koniec lokaty. No i w tym momencie przestałem się interesować
    Dominantą Forte, bo taki np.: VWBank z Certyfikatem Lokata Plus jest
    korzystniejszy, a i dla mniejszych kwot to nawet mBankowy eMax jest tylko o
    przysłowiową złotówkę gorszy.
    Nie chodziło mi bynamniej o te trzy złote, ino o wygaszenie niektórych
    zachwycaczy jaki to Dominet jest ekstra. Jest fajny - owszem - ale tylko dla
    posiadaczy ROR-ów w marmurkach mających oprocentowanie wysokości 1%, a dla
    użytkowników wirtualnych kont - szkoda zachodu, jeśli nie mają naprawdę
    znaczących oszczędności.

    RJCz