  • 41. Data: 2004-12-25 16:50:49
    Temat: Re: Domokrążcy z Citibanku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 17:43, Użytkownik Seba napisał:

    > 5 minut jest czasem maksymalnym, nie robiłem testów, po prostu tyle mniej
    > więcej trwa procesowanie wniosku przez analityka

    Chwila, piszesz o zapytaniu, czy analizie?

    > i jednym z pierwszych
    > kroków jest przesłanie zapytania do BIK - oczekiwanie na odpowiedź nigdy nie
    > opóźniła procesu analizy, ale skoro dla ciebie najważniejszą kwestią jest
    > rozstrzyganie czy to są 2 czy może 4 minuty i 12 sekund to gratuluję.

    Nie zrozumiałeś ;)

    > Moja
    > odpowiedź dotyczyła twojego powątpiewania w to czy Citi sprawdza wnioski w
    > BIK i ze gdzies tam czekali kilka dni

    Nie zrozumiałeś^2. Napisałem, że nie _wykazują_ kart, a nie że nie
    sprawdzają.

    > (pewnie nieślii te wnioski z np.
    > Wrocławia do Warszawy pieszo i ręcznie przeszukiwali bazę, idąc tropem twego
    > rozumowania) - a przyznasz ze kilka dni a 5 minut to chyba różnica.

    I nadal nie rozumiesz.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 42. Data: 2004-12-25 16:57:25
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cqk5in$c90$1@news.dialog.net.pl...

    > Limit mogę zmniejszyć, prawda?

    możesz dać i 50pln, kupi sobie kilka lizaków

    >A jeśli bym dał, to mój problem a nie banku.

    jasne, szczególnie w świetle nowych przepisów....

  • 43. Data: 2004-12-25 17:00:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 17:57, Użytkownik Seba napisał:

    > możesz dać i 50pln, kupi sobie kilka lizaków

    A jak pojedzie na wakacje i zabraknie mu 50zł? Poza tym czy to nie mój
    problem komu chcę wyrobić kartę dodatkową?

    > jasne, szczególnie w świetle nowych przepisów....

    Masz na myśli regulamin kart Citi czy ogólnie? Bo Citi faktycznie coś
    tam miał o odpowiedzialności użytkownika karty a nie posiadacza...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 44. Data: 2004-12-25 17:03:37
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Chwila, piszesz o zapytaniu, czy analizie?

    o analizie, chyba analityk po wysłaniu zapytania nie będzie siedział i
    czekął na odpowiedź, tylko robi dalszą pracę, czytaj ze zrozumieniem

    > Nie zrozumiałeś^2. Napisałem, że nie _wykazują_ kart, a nie że nie
    > sprawdzają.

    i zgłazają, i sprawdzają. Chyba po to BIK istnieje

    > I nadal nie rozumiesz.

    to mnie oświeć, wszechwiedzący, bo może czytać nie potrafię - fragment
    twojego postu, do którego była moja odpowiedź:

    " Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cqjdgj$le$1@news.dialog.net.pl...

  • 45. Data: 2004-12-25 17:05:45
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Citi kart w BIKu nie wykazuje (a bynajmniej nie wykazywał). Co zaś do
    > samego sprawdzania - ktoś pisał że czekał kilka dni (zapytanie kierowane
    > bezpośrednio do BIK w Warszawie).

    a wracając do powyższego - kolega Szyba pytał o sprawdzenie danych w BIKu,
    to po co piszesz o czymś całkiem innym - ktoś tu czegoś nie rozumie ?

  • 46. Data: 2004-12-25 17:08:19
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Masz na myśli regulamin kart Citi czy ogólnie? Bo Citi faktycznie coś tam
    > miał o odpowiedzialności użytkownika karty a nie posiadacza...

    akurat Citi ma jedne z najlepszych ubezpieczeń, 72 godziny dla karty ze
    zdjęciem a 48 bez zdjęcia : posiadacz karty nie odpowiada za nic, jeśli
    zastrzeże kartę w tym czasie
    chodzi o przepisy ogólne, odpowiedzialność posiadacza jest ograniczona zdaje
    się do 150euro, za resztę płaci bank

  • 47. Data: 2004-12-25 17:08:52
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    Ale obecne prawo bankowe zabrania wysylania kart osobom, ktore nie wyrazily
    na to zgody! Wyjatkiem sa sytacje gdy bank, w ktorym posiada sie konto
    rozsyla taka oferte.
    Np bph wysylal swoim klientom imitacje kk, z ktora, jesli byliby
    zainteresowani, proszeni byli o podejscie do placowki. Inna sprawa, ze sie
    pomylono i czesci osob wyslano prawdziwe kk ;-)
    polska rzeczywistosc ;-)

    Serdecznosci

  • 48. Data: 2004-12-25 17:13:15
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 18:03, Użytkownik Seba napisał:

    > o analizie, chyba analityk po wysłaniu zapytania nie będzie siedział i
    > czekął na odpowiedź, tylko robi dalszą pracę, czytaj ze zrozumieniem

    Analiza trwa 5 minut?:->

    > i zgłazają, i sprawdzają. Chyba po to BIK istnieje

    To dość ciekawe o czym piszesz.

    > to mnie oświeć, wszechwiedzący, bo może czytać nie potrafię - fragment
    > twojego postu, do którego była moja odpowiedź:

    Nie zrozumiałeś nadal.

    > " Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:cqjdgj$le$1@news.dialog.net.pl...

    Och, to napisz nam wszystkim, jak zwykły, szary człowieczek może
    sprawdzić swoje wpisy w BIK?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 49. Data: 2004-12-25 17:14:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 18:05, Użytkownik Seba napisał:

    > a wracając do powyższego - kolega Szyba pytał o sprawdzenie danych w BIKu,
    > to po co piszesz o czymś całkiem innym - ktoś tu czegoś nie rozumie ?

    A o czym ja napisałem? Podpowiem ci
    http://www.bik.pl/biknewdom/wniosek_klienta_indywidu
    alnego.htm
    Rozumiesz już?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 50. Data: 2004-12-25 17:18:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-25 18:08, Użytkownik Seba napisał:

    > chodzi o przepisy ogólne, odpowiedzialność posiadacza jest ograniczona zdaje
    > się do 150euro, za resztę płaci bank

    I co z tego wynika?

    --
    Marcin Nowakowski