  • 21. Data: 2009-07-26 15:47:52
    Temat: Re: Donald Franciszek Tusk ur. 22 kwietnia 1957 w Gdańsku - gówniany Midas
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ty jakiś parch, volksdeutch, czy po prostu komuch jesteś, że piszesz: "w tym
    > kraju" ?

    Dawno przestałem przyznawać się do współobywateli tobie podobnych.

  • 22. Data: 2009-07-27 07:29:45
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    4.jpg

    > Wygląda, że wzrost głównie zasługą SLD.

    Dokładnie :)))
    A załamanie nastąpiło w końcowym okresie rządów PiS.
    Dołek z 2007 roku przełamał linię trendu.

    Podobnie zgubny wpływ na załamkę w 1992 roku miał układ PC+ZChN.
    Bajka o Złotej Kaczce jest tylko bajką....

    dK

  • 23. Data: 2009-07-27 18:55:29
    Od: "re" <m...@g...pl>

    masz racje nagorsi to sa ci co sie wstydza swoich rodowych nazwisk....