  • 11. Data: 2009-11-21 23:51:38
    Temat: Re: Donald Tusk: pochwala w Kanadzie
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "deq"

    > Nie wiem czym spowodowana była moja choroba i co to za dziadostwo
    > dokładnie było, nie dowiem się ale mam przeczucie od początku że nie bez
    > winy była szczepionka.

    metoda dobra, gratki że sie nikt jeszcze nie połapał

  • 12. Data: 2009-11-22 06:22:39
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "fatso"

    > tak, pełna zgoda

    Czyli sami widzicie koledzy, Herr Tusk wcale nie jest taki zly. Nie
    nadstawil odbytnicy
    poteznym firmom farmaceutycznym, tym nowym Robber Barons Europy. A nasi tu
    wymogli na rzadzie labourzystowskim szalony wydatek na szczepionki dla
    dziesiatkow
    milionow ludzi+ zapasy Tamiflu dla wszystkich. Teraz sie okazuje, ze
    cwany wirus mutuje
    a tam gdzie choroba przyjela normalna postac grypy, tam przebiega
    stosunkowo lekko.
    Umieraja na ogol w Wlk Brytanii ci co i tak musieliby umrzec po
    zetknieciu sie z wirusem grypy:
    ludzie oslabieni innymi chorobami a takze oczywiscie narkomani i
    osobnicy z obnizona przez AIDS
    odpornoscia organizmu. Ci ostatni podnosza wielki wrzask i maja wplyw na
    decyzje lewicowego rzadu.
    Ale czy Robber barons Europy wybacza Tuskowi , ze im nie oddal w pacht
    biednej Polski?

    fatso

  • 13. Data: 2009-11-22 08:32:14
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1) przed chwilą przetoczyła się dyskusja na temat tego do czego służy grupa
    www.wgpw.pl
    2) tłuścioch sieje propagandę Ryżego

    jak chce siać propagandę to proszę - jest do tego grupa dotycząca polityki albo
    idiotów (podatnych na propagandę - ok 50% wyborców).

    pozdrawiam
    IWSP

  • 14. Data: 2009-11-22 09:15:03
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ireneusz Wik wrote:
> [...]
    >
    > jak chce siać propagandę to proszę - jest do tego grupa dotycząca polityki albo
    > idiotów (podatnych na propagandę - ok 50% wyborców).

    kurduplu Wik, wiedz ze to ja jestem senior tej grupy dyskusyjnej.
    Wypierdalaj stad i to juz! Zebym tu wiecej twojego swinskiego ryja nie
    widzial

    Towarzysz fatso gromkopierdiejew

  • 15. Data: 2009-11-22 09:41:57
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > kurduplu Wik, wiedz ze to ja jestem senior tej grupy dyskusyjnej.
    > Wypierdalaj stad i to juz! Zebym tu wiecej twojego swinskiego ryja nie
    > widzial
    >
    > Towarzysz fatso gromkopierdiejew

    może się spotkamy i omówimy to jak mężczyźni?

    IWSP

  • 16. Data: 2009-11-22 09:45:32
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > kurduplu Wik, wiedz ze to ja jestem senior tej grupy dyskusyjnej.
    > Wypierdalaj stad i to juz! Zebym tu wiecej twojego swinskiego ryja nie
    > widzial
    >
    > Towarzysz fatso gromkopierdiejew

    jak na obecne standardy nie jestem wysoki ale 180 cm mam (to a propos kurdupla
    jakbyś nie potrafił zrozumieć),
    co do stażu - może mam większy - poszukaj w historii grupy

    IWSP

  • 17. Data: 2009-11-22 09:59:18
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ireneusz Wik wrote:

    > jak na obecne standardy nie jestem wysoki ale 180 cm mam (to a propos kurdupla
    > jakbyś nie potrafił zrozumieć),
    > co do stażu - może mam większy - poszukaj w historii grupy
    >

    > IWSP

    brzuchem cie zagniote jak glizde.

  • 18. Data: 2009-11-22 11:31:40
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > brzuchem cie zagniote jak glizde.

    otyłe jest przeważnie mało zwrotne, a tak poza tym ja też swoje ważę

    IWSP

  • 19. Data: 2009-11-23 08:47:57
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    deq pisze:
    > Paniki mi jednak napędziła i w apteczkowym pogotowiu czekał tamiflu
    > kupiony za 165zł ale nie skorzystałem bo w moim przypadku grypa jest a
    > mam nadzieję, że już była bo dzisiaj czułem się znacznie lepiej, bardzo
    > łagodna.

    Tamiflu jest już kaput:
    http://www.rp.pl/artykul/395246_Swinska_grypa_odporn
    a_na_leki.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 20. Data: 2009-11-23 08:52:16
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Tamiflu jest już kaput:
    > http://www.rp.pl/artykul/395246_Swinska_grypa_odporn
    a_na_leki.html

    nie bardzo, w hurcie około 70, w detalu nawet 130