  • 1. Data: 2010-07-16 06:40:15
    Temat: Donald zadłużyciel....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Donald Wielki Zadłużyciel
    http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id
    =8107

    "[...] 35 miesięcy rządów koalicji PO-PSL pod jednym względem zaliczyć
    należy do rekordowych. Oto dług publiczny wzrósł do niebotycznych rozmiarów
    700 miliardów złotych z około 530 miliardów w momencie rozpoczęcia przez
    Platformę rządów. Tusk zadłużył Polaków na 170 miliardów złotych w niecałe
    trzy lata. [...]".

    Kurwa jebane chuje zadłużają mnie (okradają mnie) i moje dzieci na potęgę
    skurwysyny, pomimo że podobno kryzysu u nas nie ma i jesteśmy zieloną wyspą.
    Zaraz splajtujemy jak Grecja i Szkopy wykupią od nas Zakopane i Mazury (bo
    ziemie odzyskane i tak trzeba będzie oddać za darmo).

    Na kogo wy barany głosujecie .... Obudźcie się durnie bo grozi nam los
    Grecji.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-07-16 06:52:29
    Temat: Re: Donald zadłużyciel....
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> pisze:
> [...]
    > ziemie odzyskane i tak trzeba będzie oddać za darmo).
    >
    > Na kogo wy barany głosujecie .... Obudźcie się durnie bo grozi nam los

    Jakbyś nie zauważył mamy kryzys światowy *ALE* czyż to nie premier
    Donald Tusk (PO) and minister finansów Rostowski na jego *początku*
    odstawiali szeroko publiczne gadki o tym że nie "można zadłużać
    naszych dzieci"?

    Ja jestem w stanie sobie wyobrazić powody dla których mogliby zmienić
    "w międzyczasie" stanowisko ale jako "umkły" mi uzasadnienie zwrotu w
    polityce zadłużeniowej.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Niecnego czynu nie ukryją piękne słowa,

  • 3. Data: 2010-07-16 07:24:34
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 16-07-2010 08:40, Endriu pisze:
> [...]
    > ziemie odzyskane i tak trzeba będzie oddać za darmo).
    >
    > Na kogo wy barany głosujecie .... Obudźcie się durnie bo grozi nam los

    Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

  • 4. Data: 2010-07-16 07:36:03
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Nie zauważyłeś, że Twój idol proponował zwiększenie zadłużenia?

    A donald nie proponował, a zwiększył.
    Widzisz różnicę?

  • 5. Data: 2010-07-16 07:38:22
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 16-07-2010 09:36, DJ(Dominik) pisze:

    > A donald nie proponował, a zwiększył.
    > Widzisz różnicę?

    Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko
    się myśli?

  • 6. Data: 2010-07-16 07:46:03
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko się
    > myśli?

    Różnica jest istotna, bo to jak na giełdzie: lepiej mieć straty
    niekontrolowane czy kontrolowane?
    Dombrek

  • 7. Data: 2010-07-16 08:02:39
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Agaton" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zwiększył bo nie był wstanie zwiększyć. Dlatego proponował. Ciężko
    > się myśli?

    A jako gracz na giełdzie wolisz z głupim zyskać czy z mądrym stracić?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 8. Data: 2010-07-16 08:21:00
    Temat: Rząd Donalda zmniejszy zadłużenie i zwiększy wzrost gospodarczy!!!
    Od: TT <t...@o...pl>

    "Główny Urząd Statystyczny wie, jak zmniejszyć w Polsce deficyt
    budżetowy. Wystarczy, by do PKB wliczać to, co produkuje... szara
    strefa. Dzięki temu polski dochód wzrośnie aż o kilkadziesiąt procent, a
    stosunek długu do PKB znacznie spadnie. Dzięki temu uda się spełnić
    unijne kryteria finansowe i nie narazić się na surowe kary."

    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/296314,t
    ak-zmniejszymy-deficyt-na-papierze.html

    Moim zdaniem mamy bardzo kreatywny rząd!

    TT

  • 9. Data: 2010-07-16 08:45:20
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > rozmiarów 700 miliardów złotych z około 530 miliardów w momencie
    > rozpoczęcia przez Platformę rządów. Tusk zadłużył Polaków na 170 miliardów

    Aby być obiektywnym należy zadać pytanie:
    czy jakiś rząd kiedyś zmniejszył dług publiczny? ;-)

    Arch

  • 10. Data: 2010-07-16 08:52:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    TT wrote:

> [...]
    ak-zmniejszymy-
    deficyt-na-papierze.html

    > Moim zdaniem mamy bardzo kreatywny rząd!

    Z tego co napisałeś wynika, że GUS jest częścią rządu i dodatkowo to bardzo
    źle, że GUS chce podawać bardziej realny dochód. Według Twojej wypowiedzi
    lepszym działaniem by było, żeby GUS z obliczania dochodu narodowego
    wyłączył rolnictwo i przemysł motoryzacyjny. Wtedy stosunek długu do dochodu
    bardziej by Ci odpowiadał. Dobrze Cię rozumiem?