  • 1. Data: 2009-08-11 19:41:42
    Temat: Donaldu Tusku
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Przed chwilą usłyszałem coś takiego: "jest mi obojętne czy ci, którzy kupują
    polskie stocznie handlują złotem, bronią czy bursztynem; chcę tylko aby
    wpłacili należne nam pieniądze i aby stocznie skutecznie zostały sprzedane".
    Powiedział to pan premier.

    Ot, zapomniał się chłop na chwilę, przecież o ile się nie przesłyszałem,
    będą go teraz męczyli za tę broń z pół roku.

  • 2. Data: 2009-08-11 19:46:45
    Temat: Re: Donaldu Tusku
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    >
    > Ot, zapomniał się chłop na chwilę, przecież o ile się nie przesłyszałem,
    > będą go teraz męczyli za tę broń z pół roku.

    ale z bankami ma to coś więcej wspólnego ponad to, że zapłata za
    stocznie powinno wpłynąć na konto w NBP?
    jeśli nie to sorry, ale NTG

    PG

  • 3. Data: 2009-08-11 20:07:58
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    A Ojciec Dyrektor powiedział, że się ze SKOKów Stefczyka wycofa, bo dla
    niego słowo ważniejsze niż papiery i miały być wpłaty na Radio za darmo, a
    nie są ;-)

  • 4. Data: 2009-08-11 20:31:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Sie, 21:41, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ot, zapomniał się chłop na chwilę, przecież o ile się nie przesłyszałem,
    > będą go teraz męczyli za tę broń z pół roku.

    NTG?

    Czlowiek chcialby miec ze 2-3 miejsca gdzie sie nie pakuje parszywa
    polska polityka.

  • 5. Data: 2009-08-11 20:51:47
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nastepne w kolejce, za bezcen ?
    Zamiast kupić coś "na świecie" gdy była okazja niecały rok temu, to lepiej sprzedawać
    w dołku?
    Bo się premierzyna boi wziąć za krus i uposażenia związkowców w kopalniach?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-08-11 21:00:41
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ąćęłńóśźż" news:h5slkc$7q0$1@news.wp.pl

    [ciach]

    Głosowałeś na partię sepleniących ludzi? :)

  • 7. Data: 2009-08-11 21:16:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie, Twój idol Ikonowicz już się wycofał, wzięła socjalistę na garnuszek siostra
    restauratorka.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-08-11 21:38:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    BK pisze:

    > NTG?
    >
    > Czlowiek chcialby miec ze 2-3 miejsca gdzie sie nie pakuje parszywa
    > polska polityka.

    W sumie masz racje.

    Podtrzymuje NTG, mimo, ze nei lubie tuska i pelo.

  • 9. Data: 2009-08-11 21:57:02
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Nastepne w kolejce, za bezcen ?

    Taa, Telekomunikacji za "bezcen" nie sprzedali. I kto za to zapłacił?
    Ja, pan, społeczeństwo zapłaciło. Za te wszystkie przywileje
    monopolistyczne, no ale rząd cenę przynajmniej wziął niezłą.

    Jak słyszę, o wyprzedaż narodowego majątku za bezcen, to jestem
    szczęśliwy. A nuż tym razem nie ja będę musiał za to płacić? Może po
    prostu sprzedali firmę a nie prawa do łupienia obywateli tego państwa
    przez x lat?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 10. Data: 2009-08-12 06:24:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]
    >
    > Ot, zapomniał się chłop na chwilę, przecież o ile się nie przesłyszałem,
    > będą go teraz męczyli za tę broń z pół roku.

    Takim tekstem to się powinien zinteresować GIIF. Na odległość pachnie
    praniem brudnych pieniędzy, a przynajmniej zachętą .