  • 101. Data: 2009-06-20 17:34:55
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 20, 4:36 pm, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > Czy zamiast siedziec w domu i
    > nie glosowac, nie mialoby wiekszego sensu zaglosowanie na jakiegos
    > "niezaleznego", "zielonego" itp. opozycjoniste? Kogos spoza tej grupy,
    > o ktorej piszesz? W ten sposob Twoj glos pokazuje takze przeciwko komu
    > jestes. Brak Twojego glosu pokazuje tylko, ze jest Ci wszystko jedno,
    > wiec grupa u wladzy zaklada, ze moze sobie pozwalac na wszystko.

    To nie ma znaczenia, bo takich jak on jest tylko garstka. Ludzie nie
    rozumieją istoty wyborów. Głosują przeciwko komuś albo na kogoś, kto
    ma pierwsze miejsce w sondażach. Media marginalizują alternatywę, bo
    przecież sondaże pokazują, że alternatywa to 1%. Ale skoro jej nie
    prezentują, to nikt o niej nie wie.. itd.
    Popatrz na wybory w USA i na tę "opozycję". Jakie ma szanse ktoś spoza
    obozu R & D? Jak to się u was mówi, "the fix is in" ? :) A czy
    zagłosujesz R czy D, to i tak wygrywają "nasi".

  • 102. Data: 2009-06-20 17:49:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Kiedy przyglądam się z boku polskiego kurwidołkowi, który zwie się
    > "polityką" żałuję, że w okrąglaku nie zasiada więcej ludzi pokroju Palikoty
    > czy Silvio Berlusconiego. Może wtedy co poniektóre pojeby z wiejskiej mały
    > by na swoich debiliskich ryjach mniej obłudy, fałszu i hipokryzji.

    Ten Twój palikot zapaskudza nam tylko Polskę.

    --
    animka

  • 103. Data: 2009-06-20 17:55:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Bestseller pisze:

    > Całość jest pewnym uproszczeniem, ale generalnie tak jest. Więc lepiej,
    > żeby dawać ludziom na chlanie czy na kredyt mieszkaniowy?

    Ten kredyt trzeba będzie zwrócić (splata w ratach). Mają być jakieś
    poradyczne umorzenia, ale już domyślam się komu będą umarzać.

    --
    animka

  • 104. Data: 2009-06-20 18:12:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h1j7a9$6m5$1@node2.news.atman.pl

    > Ten Twój palikot zapaskudza nam tylko Polskę.

    Wow! Nie wiedziałem, że Palikot jest mój :)

    A na poważnie, to uważasz że reszta czymś różni się od Janka? :) - IMHO jest
    jeszcze gorsza, bo Janek przynajmniej z dystansem podchodzi do cyrku na
    wiejskiej i ludzi, którzy się w nim bawią.

    PS.
    A to zapaskudzanie Polski to na czym polega jeżeli mogę spytać? :)

  • 105. Data: 2009-06-20 18:12:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h1j7lf$6n0$1@node2.news.atman.pl

    > Ten kredyt trzeba będzie zwrócić (splata w ratach). Mają być jakieś
    > poradyczne umorzenia, ale już domyślam się komu będą umarzać.

    I czy taka polityka rozdawnictwa nie zapaskudza Polski? ;)

  • 106. Data: 2009-06-20 18:37:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Cze, 16:41, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Piekne! A orientujesz sie moze jak w tych krajach wygladaja
    > konsekwencje "niespelnienia patriotycznego obowiazku" i olania
    > wyborow?

    W Belgii grzywna, w KiwiLandzie nie wiem...

  • 107. Data: 2009-06-20 18:39:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Cze, 16:55, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Nie uogólniaj. W Polsce nie jest źle, ale jeśli chodzi o elity
    > polityczne to mamy po prostu tzw. "dno i metr mułu". Jak pominiesz
    > politykę i polityków, to żyje się tu całkiem przyjemnie. :)

    Problem w tym, że w Polsce wszystko ma wymiar polityczny, a polityka i
    politycy za cholerę nie chcą zapomnieć o Tobie.

  • 108. Data: 2009-06-20 18:45:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Wow! Nie wiedziałem, że Palikot jest mój :)

    Tak w przenośni napisałam.

    > A na poważnie, to uważasz że reszta czymś różni się od Janka? :) - IMHO jest
    > jeszcze gorsza, bo Janek przynajmniej z dystansem podchodzi do cyrku na
    > wiejskiej i ludzi, którzy się w nim bawią.

    Cyrkiem i to na dodatek bardzo nędznym jest właśnie on.

    > PS.
    > A to zapaskudzanie Polski to na czym polega jeżeli mogę spytać? :)

    No hmmm nie xxx się we własne gniazdo, czyli nie zapaskudza Polski.
    Już się nie mogę doczekać jaki werdykt sądu będzie. Powinni coś z tym
    pajacem wreszcie zrobić.

    --
    animka

  • 109. Data: 2009-06-20 18:46:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Animka" news:h1j7lf$6n0$1@node2.news.atman.pl

    > I czy taka polityka rozdawnictwa nie zapaskudza Polski? ;)

    Na pewno mniej bo w jakiś sposób pomaga się ludziom, którzy stracili pracę.

    --
    animka

  • 110. Data: 2009-06-20 18:50:16
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Cze, 20:12, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > A na poważnie, to uważasz że reszta czymś różni się od Janka? :)

    Owszem, nie kradnie tak na żywca jak paligłup, nadto z większą
    starannością podchodzi do języka polskiego. Jesli kiedyś w Polsce
    poleje się krew i powstana bojówki polityczne, to za brutalizację
    życia politycznego odpowiedzialni będą tacy ludzie jak paligłup,
    jamajka-komorowski, nitras czy niesioł wraz z takimi instytucjami jak
    Rynsz-TOK FM lun TVN.