  • 51. Data: 2009-06-19 22:09:12
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1h10i$62j$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Choć była zakręcona (pozytywnie) a radio zdecydowanie nie reprezentuje
    moich
    > poglądów to bez wątpienia stwierdzę, że większość jazgotu na RM to walka
    > z przeciwnikami biznesowymi i ideologicznymi a nie żadna obiektywna
    prawda.

    Nie zagłębiałem się aż tak bardzo w ideologię jaka płynie z Torunia na całą
    Polskę, ale kiedy spojrzymy na pewne działania podjęte przez założyciela
    tego radia (patrz geotermia) dochodzę do wniosku, że coś może być na rzeczy.
    No bo jak można wytłumaczyć fakt, że zabrania się gościowi "dłubać" przy tej
    geotermii? Konflikt interesów?

    > Wyznawców (tak, wyznawców!) ideologii promowanych przez inne media
    > dotyczy niekiedy taki sam fanatyzm jak niektórych słuchaczy RM.

    TVN & PO - to takie luźne skojarzenie, które jako pierwsze przychodzi mi na
    myśl :)

    > Szczucie na Radio Maryja i Radiem Maryja mam za element manipulacji
    > socjotechnicznej, w której argumenty już dawno przestały mieć znaczenie
    > a cel polityczny uświęca środki.

    O ile z samym radiem nigdy nie walczyłem jak i nie wychwalałem (jest mi ono
    obojętne a co za tym idzie ani mnie chłodzi ani parzy he he) to ludzi
    fanatycznie z nim walczących traktuję jako jednostki, którym w dyskusji
    brakuje merytorycznych argumentów. W końcu jeżeli chce się uderzyć psa to
    kij się zawsze znajdzie. Czyż nie? :)

  • 52. Data: 2009-06-19 22:09:32
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Bo o ile z ich światopoglądem w znacznej części się nie zgadzam to
    > uważam, że tzw. "lewa noga" jest potrzeba dla równowagi aby prawicowym
    > fanatyką za bardzo głupota do dekla nie uderzała.

    Gdzie wśród PiS czy PO Ty widzisz prawicę? Uległeś manipulacji
    GWyborczej, która wszystko co jest na prawo od pogrobowców PZPR nazywa
    prawicą?

    PiS to gospodarczo czysty socjalizm - interwencjonalizm, wielka własność
    państwowa, etatyzm. PO to conajwyżej socjaldemokracja, dyskusyjny już
    jest ich centryzm, ale z pewnością nie prawica. PO prezeentuje poglądy
    interwencjonistyczne i regulację rynku.

    Właśnie Reagan lub Thatcher by się Polsce przydali. I to jest prawica, a
    nie to co GWyborcza za prawicę nam wciska.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 53. Data: 2009-06-19 22:10:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    b.googlegroups.com

    > Wszystko, co napisałeś, drogi Mithosie, to prawda. Piszę to z wielką
    > przykrością, ale tak jest. Rozważ na przyszłość oddanie głosu
    > nieważnego jako votum nieufności dla tego cyrku. W końcu odbywa się za
    > nasze pieniądze i zdrowie psychiczne.

    Niepójdzie na wybory bądź też udanie się na nie i oddanie nieważnego głosu
    to przecież to samo, tylko jakoby zrobione w inny sposób.
    Udanie się na wybory to nabijanie statystyki, którą po zakończeniu ciszy
    wyborczej będą mogły się podniecać gadające głowy polityków lansowane przez
    większość stacji TV.

  • 54. Data: 2009-06-19 22:13:51
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Od poprzedników?
    > A co do opisywania sił jak to ująłeś "pookrągłostołowych". Mam to szczęście
    > w nieszczęściu, że siły, które rządziły Polską przed "przemianami" nie dały
    > mi się tak bardzo we znaki jak reprezentacja cyrku, który daje
    > przedstawienie od 89 roku.

    Jakie przemiany? Masz na myśli tę Drugą Polską Rzeczpospolitą Ludową? :>

    Ano właśnie, w sejmie od 1989 r. siedzą głównie siły okrągłostołowe.
    Choć toczą ze sobą rywalizację to jednak pilnują monopolu na
    reprezentację na scenie politycznej i byśmy się przypadkiem nie
    zliberalizowali za bardzo.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 55. Data: 2009-06-19 22:26:09
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 17:23, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > To może inaczej. Pokaż mi w Polsce normalną osobę, która pcha się do tego
    > kurwidołka? :)

    Ej, to jest zagranie nie fair! Mam spedzic weekend czytajac zyciorysy
    polskich politykow?
    Ja sie dopiero niedawno dowiedzialem ze "Palikot" to polityk a nie np.
    ktos wynajety do znecania sie nad zwierzetami domowymi! ;)

  • 56. Data: 2009-06-19 22:27:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1h2ar$elk$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Gdzie wśród PiS czy PO Ty widzisz prawicę? Uległeś manipulacji
    > GWyborczej, która wszystko co jest na prawo od pogrobowców PZPR nazywa
    > prawicą?

    Misiu. Nie denerwuj się tak bo możesz mieć problemy aby ojcem w przyszłości
    zostać ;)
    Późna pora to i "..." zapomniałem :) - teraz lepiej? :)

    > PiS to gospodarczo czysty socjalizm - interwencjonalizm, wielka własność
    > państwowa, etatyzm.

    PZPR bis? :)

    > PO to conajwyżej socjaldemokracja, dyskusyjny już
    > jest ich centryzm, ale z pewnością nie prawica.

    Nie lepiej napisac partia bezpółciowa, pozbawiona polotu, jakiejkolwiek
    wizji itp. :) a ty mi tutaj o jakiejś socjaldemokracji piszesz, której z
    prawdziwego zdarzenia się w PL nie doczekamy.

    > PO prezeentuje poglądy
    > interwencjonistyczne i regulację rynku.

    Chyba tylko w swoich partyjnych wizjach.

    > Właśnie Reagan lub Thatcher by się Polsce przydali. I to jest prawica, a
    > nie to co GWyborcza za prawicę nam wciska.

    Jeżeli mamy ich polskich odpowiedników to niestety nie znajdują się oni w
    okrąglaku jak i też nie zanosi się na to aby ludzie o podobnych poglądach
    jak ww. wybitni politycy mieli się znaleźć.

    Dobranoc. Padam na twarz. Jutro (dzisiaj) (jak dożyję) będziemy kontynuować
    :)

  • 57. Data: 2009-06-19 22:28:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1h2iu$g45$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Jakie przemiany? Masz na myśli tę Drugą Polską Rzeczpospolitą Ludową? :>

    Ty chyba jesteś zmęczony tak jak ja. Przecież umieściłem polskie przemiany
    tam gdzie ich miejscej tj. w "..." :)

    > Ano właśnie, w sejmie od 1989 r. siedzą głównie siły okrągłostołowe.

    Zjednoczona Partia Właścicieli Polski.

    :)

  • 58. Data: 2009-06-19 22:37:49
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Nie denerwuj się

    Kto? Ja? Pomyliłeś mnie z kimś? :)

    > Dobranoc. Padam na twarz. Jutro (...) będziemy kontynuować

    Nie warto. Też kończę, muszę jeszcze popracować żeby na tuskowe dopłaty
    było. Trzymaj się.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/

  • 59. Data: 2009-06-19 22:45:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 17:05, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Zdecydują? O czym zdecydują? O tym czy pan X i Y dostanie mandat do
    > parlamentu euro sojuza?

    Aha. I co wiecej, kto bedzie reprezentowal Polske "na zewnatrz". Bo
    potem sie z nas smieja w FOX TV ze mamy takiego utalentowanego
    polityka, ktory trzyma pensje na koncie mamusi, bo wlasnego nie ma...

    > Czy Ty naprawdę wierzysz w to, że głos człowieka w takich wyborach ma jakieś
    > znaczenie? że twój głos przełoży się (przynajmniej jeżeli weźmiemy nasze
    > lokalne, polskie podwórko) na twoje życie.

    Dokladnie! Nie mam wprawy w "pracy organicznej i pracy u podstaw" zeby
    Cie przekonac :) ale: po pierwsze, nawet 0.000000001% to jednak cos
    innego niz 0, po drugie: "Nie pytaj co twój kraj może zrobić dla
    ciebie, zapytaj co ty możesz zrobić dla swojego kraju." ;) To tak w
    skrocie.

    Znam pare osob, ktore przyjely obywatelstwo kraju zamieszkania
    wylacznie po to zeby moc wspoldecydowac (w ich rozumieniu) o tym co
    ich dotyczy -- czyli glosowac. Tylko pomysl ilu Ukraincow albo
    Wietnamczykow mieszkajacych w PL chcialoby miec mozliwosc glosowania w
    polskich wyborach. A tu mi taki Mithos - jak przypuszczam uprawniony
    "z urodzenia" - pisze, ze bojkotuje wybory. Uh! :)

    > W PL warzywa kupuję u Pani Marty - pozdrawiam jeżeli mnie teraz czyta ;)
    > Na oczyznie u Pana Wernera - też pozdrawiam :)

    Ale wylacznie POLSKIE warzywa, nie? ;)

  • 60. Data: 2009-06-19 22:49:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 17:23, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Jednak to prawda, że USA są państwem policyjnym, które po przez swoich
    > agentów zniewala inne kraje. ;)

    No nie wiem. W kwestii "ruszcie d... i idzcie glosowac" srednio mi to
    zniewalanie grupy pl.biznes.banki wychodzi. ;)

    W jakim to kraju glosowanie jest przymusowe? W Australii? Moze
    odrobina takiego terroru na modle australijska by nie zaszkodzila... :)