  • 71. Data: 2009-06-20 07:44:12
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: CeBeR <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl>

    W dniu 2009-06-19 21:48, Mithos pisze:

    > To były pierwsze wybory jakie zbojkotowałem. Niestety dość mam kaczorów
    > (zarówno bliźniaczych jak i donaldów), lewicy, prawicy i całej tej
    > hołoty zwanej elitami politycznymi, która tworzy jedną bezkształtną
    > papkę, a ich celem jest jedynie dorwanie się do koryta.

    Jakże to: tym razem miałeś możliwość głosowania na "nową jakość" w
    postaci Fascistas czy innej CHrześcijańskiej Unii Jurka...

  • 72. Data: 2009-06-20 07:57:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    c.googlegroups.com

    > Ej, to jest zagranie nie fair! Mam spedzic weekend czytajac zyciorysy
    > polskich politykow?

    Nie jestem sadystą ;) Ale jeżeli masz tak silne parcie na wiedzę o pewnych
    osobach to ja niczego nie mogę Ci zabronić ;)

    > Ja sie dopiero niedawno dowiedzialem ze "Palikot" to polityk a nie np.
    > ktos wynajety do znecania sie nad zwierzetami domowymi! ;)

    To powiem Ci bradley, że jeszcze daleka droga przed tobą :)

  • 73. Data: 2009-06-20 07:58:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michał" news:h1h3vs$of0$1@news.ds.pg.gda.pl

    > Kto? Ja? Pomyliłeś mnie z kimś? :)

    Na to wygląda. Musisz jednak wziąść poprawkę, że jak wczoraj odpisywałem na
    twój post to już spałem na siedząco ;)

    > Nie warto. Też kończę, muszę jeszcze popracować żeby na tuskowe dopłaty
    > było. Trzymaj się.

    Jeżeli teraz trzeba siedzieć przy robocie nawet po północy to co dopiero
    będzie jak nam pajace podatki podniosą ;)

  • 74. Data: 2009-06-20 08:04:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    g.googlegroups.com

    > Aha. I co wiecej, kto bedzie reprezentowal Polske "na zewnatrz". Bo
    > potem sie z nas smieja w FOX TV ze mamy takiego utalentowanego
    > polityka, ktory trzyma pensje na koncie mamusi, bo wlasnego nie ma...

    I to wg. Ciebie jest koronny argument za tym aby iść na wybory?
    Co do stacji FOX - uwierz mi, że 99,9% Polaków ma w głębokim poważaniu co
    dziennikarze od wujcia Sama myślą na nasz temat ;)

    > A tu mi taki Mithos - jak przypuszczam uprawniony
    > "z urodzenia" - pisze, ze bojkotuje wybory. Uh! :)

    Nie dziw mu się. Większość normalnych, którym TVN, Polsat TVP i inne
    głupkowate media nie wyprały mózgu robi to samo co on.

    > Ale wylacznie POLSKIE warzywa, nie? ;)

    U Wernera nie mam takiej możliwości - wiem, że są to warzywa w 100%
    niemieckie :)

  • 75. Data: 2009-06-20 08:05:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "CeBeR" news:h1i4l5$ukk$1@mx1.internetia.pl

    > Jakże to: tym razem miałeś możliwość głosowania na "nową jakość" w
    > postaci Fascistas czy innej CHrześcijańskiej Unii Jurka...

    Powiedz mi, że to ironia, bo nawet ten "..." w twoim poście jakoś mnie nie
    uspokoił :)

  • 76. Data: 2009-06-20 08:06:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    g.googlegroups.com

    > Nie zgadzam się, Valdi ! Głos nieważny to ostrzeżenie: nie podobacie
    > mi się ! Jak skrewicie, następnym razem nie będzie wyborów, tylko
    > gałąź i sznur.

    Może to co piszesz ma głębszy sens...

  • 77. Data: 2009-06-20 08:09:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    c.googlegroups.com

    > No nie wiem. W kwestii "ruszcie d... i idzcie glosowac" srednio mi to
    > zniewalanie grupy pl.biznes.banki wychodzi. ;)

    Bo uderza od Ciebie imperialistyczny duch USA, który Polakom już bokiem
    wychodzi :)

  • 78. Data: 2009-06-20 08:44:02
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Mithos* wrote in <news:h1gr47$kvq$1@news.onet.pl>:
    > Ale zrozum : obojętnie czy głosuję na PIS, PO czy SLD to rządzi jedna
    > ekipa, która podzieliła się władzą przy tzw. Okrągłym Stole.

    glosuj na UPR. proste.

    pozdr, rdx

  • 79. Data: 2009-06-20 08:46:31
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Mithos* wrote in <news:h1gpjf$fst$1@news.onet.pl>:
    > Ale jaka ochrona ? Za "nasze" to jest wszystkich podatników pieniądze,
    > chroni się kolejną grupkę osób tworząc znowu święte krowy, po górnikach,
    > hutnikach, stoczniowcach, rolnikach, nauczycielach itp. itd.

    mylisz sie. nie chroni sie tych bezrobotnych. chroni sie *banki*. system doplaca
    przez rok. niewazne czy ten kredytobiorca pojdzie z dymem po roku czy tez nie.
    wazne, ze przez rok bedzie mial miejsce legalny transfer Twoich podatkow do
    systemu bankowego.

    pozdr, rdx

  • 80. Data: 2009-06-20 11:04:50
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Jeżeli teraz trzeba siedzieć przy robocie nawet po północy to co dopiero
    > będzie jak nam pajace podatki podniosą ;)

    Jasne, że nie trzeba. Ba, nawet płacić podatków nie trzeba...
    przynajmniej tutaj. :)

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/