  • 21. Data: 2009-10-23 16:28:06
    Temat: Re: Doradcy finansowi
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    > I wlasnie takich pedalskich sztuczek i patryczkow sie wystrzegaj oni nawet
    > dadza sobie dupe zruchac zeby tylko naciagnac klienta i wziac prowizje.

    a co za rożnica kto weźme prowizję? bank czy doradca? i tak zapłacisz tyle
    samo!!

    a to chyba proste ze ani bank ani doradca za darmo nie pracuje... na tym
    biznes polega...

  • 22. Data: 2009-10-23 18:56:20
    Od: euro <l...@w...pl>

    orcio schrieb:
    > Witam
    > Jestem na etapie szukania kredytu mieszkaniowego. Chciałem zapytać o
    > Wasze doświadczenia w tym temacie. Czy lepiej wybrać sie do doradcy
    > finansowego (Open Finance, Expander, Finamo) gdzie ma porównanie ofert
    > banków, czy chodzić po wszystkich bankach w okolicy samemu i
    > samodzielnie porównywać? Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co
    > dostaje człowiek "z ulicy" przychodzący niebezpośrednio do banku?
    > pozdrawiam
    > orcio

    moje doswiadczenia sa takie ze tylko doradca.
    wynika to z tego ze kredyt zalatwialem przez pelnomocnika notarialnego:

    -wszystkie fomlanosci zalatwia za ciebie. biega do bankow, dorzuca
    dokumenty. w moim przypadku ogrom. biega do developera, zalatwia wyciagi

    -sklada wnioski do kilku bankow, podczas gdy ty pokazujesz dokumenty
    tylko raz. doradca potwierdza zgodnosc dokumentow z oryginalem.
    praktycznie nie musisz wogole odwiedzac bankow.

    -ma wieksza wiedze o rynku niz ty. ty tylko ta wiedze weryfikujesz.
    ja robilem to tak ze po prezentacji oferty czy banku dzwonilem do
    zielonych skypowcow w infoliniach i punktowalem oferte i wylapywalem
    kruczki, czytalem fora internetowe. doradca nie mogl na mnie zarobic. w
    koncowce zszedl ze swojej prowizji.

    -oferty bankow wbrew pozorom sa bardzo latwo porownywalne wiec nie
    ponosisz zadnego ryzyka (prowizja, marza,)

    -w moim przypdaku developer wspolpracowal z firma doradcza co bardzo
    latwo ulatwilo mi prezentacje nieruchomosci w banku, wystawianie
    certyfiktow developera itp...wszystkie dokumenty byly zalatwiane na
    drugi dzien. oszczedzilo mi to duzo kosztow na paliwo i czasu!

    nie bralem zadnego z tych doradcow ktore zaprezentowales powyzej.

    pozdrawiam
    euro

  • 23. Data: 2009-10-23 19:23:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...de> napisał w wiadomości grup

    > Pokaz mi takiego doradce ktory ma w ofercie produkty wszystkich bankow
    > dzialajacych w Polsce. Nie znam takiego. Posrednik ma w ofercie produkty
    > kilku (AFAIR max to 12) bankow.

    Ale ja widziałem w telewizji taką reklamę, że doradca Open Finance to ma w
    swojej ofercie aż 50 banków.... :)

  • 24. Data: 2009-10-26 16:35:39
    Od: orcio <o...@N...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Marcin" <n...@n...de> napisał w wiadomości grup

    > Ale ja widziałem w telewizji taką reklamę, że doradca Open Finance to ma
    > w swojej ofercie aż 50 banków.... :)

    Dziś konsultant tel. OF powiedział mi ze maja 200 ofert kredytowych z 25
    banków i nie mogą ich wszystkich wysłać mi na maila :P

    orcio

  • 25. Data: 2009-10-26 20:03:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "orcio" news:hc4jod$nqg$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Dziś konsultant tel. OF powiedział mi ze maja 200 ofert kredytowych z 25
    > banków i nie mogą ich wszystkich wysłać mi na maila :P

    Zrozum ich - za wolne łącze mają i by się wysyłały oferty i wysyłały ;)

  • 26. Data: 2009-10-28 09:53:46
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:hc4u8s$bs4$1@news.interia.pl...
    > "orcio" news:hc4jod$nqg$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zrozum ich - za wolne łącze mają i by się wysyłały oferty i wysyłały ;)

    a po co wysyłac oferty wszystkich banków?
    to tak jak jest z kupnem samochodu.. zadzwonic do komisu i powiesz aby
    wyslali Tobie oferte na wszystkie samochody? (zdjecia i parametry
    techniczne?)
    po co Tobie oferty na wszystkie samochody skoro Ty chcesz np Tylko kombi i
    tylko diesel? i masz do wydania dana ilosc pieniedzy?

    jak chcesz kredyt to musisz sprecyzowac co za kredyt na co i jakas masz
    zdolnosc kredytowa i na tej podstawie przygotowuje sie oferte... po co Tobie
    oferta banku na która np: Ciebie nie stac? badz oferta banków ktora jest
    wyzsza od pozostalych albo tego gdzie przy danych warunkach bardzo duzo jest
    wymogów formalnych

  • 27. Data: 2009-10-28 16:05:37
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Zdenio pisze:
> [...]
    > wyzsza od pozostalych albo tego gdzie przy danych warunkach bardzo duzo jest

    Sprecyzowałem via tel. co chce ile mam pan po wklepaniu danych
    powiedział że mam zdolność i że zaprasza na rozmowę, ale ona dopiero za
    parę dni dlatego zapytałem czy tych wybranych ofert nie może wysłać
    żebym je przejrzał i żebyśmy mieli o czym rozmawiać. Wtedy usłyszałem
    argument jak wyżej 25 banków / 200 ofert i nie może ich wysłać, takie
    trochę zbywanie, ale nie chciało mi się już gadać.

    orcio

  • 28. Data: 2009-10-28 20:35:17
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyżej 25 banków / 200 ofert i nie może ich wysłać, takie trochę zbywanie,

    byc moze sie nie zrozumieliscie...

  • 29. Data: 2009-10-30 08:51:09
    Od: g...@o...pl

    > moje doswiadczenia sa takie ze tylko doradca.

    dla zbilansowania:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7202182,Doradca_
    doradzil__a_klientka_stracila_160_tys__zl.html

  • 30. Data: 2009-11-11 23:53:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hbnc40$q67$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    orcio <o...@N...pl> wrote:

> [...]
    > samodzielnie porównywać? Czy doradcy mogą mieć lepsze oferty niż to co
    > dostaje człowiek "z ulicy" przychodzący niebezpośrednio do banku?

    Ja mialem kontakt z doradca OpenFinance. I odnioslem wrazenie ze oni
    doradzaja tylko siebie. Tj. Noble Bank.

    TA