  • 1. Data: 2010-06-28 07:35:42
    Temat: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jakie są wasze prognozy dla giełd w krótkim i średnim terminie?
    Jedyną jak do tej pory konkretną prognozę podał skippy, który przewiduje
    ponowny atak WIG20 na szczyt w terminie czerwiec-sierpień.

    Ze znanych analityków przytoczę dwie przeciwstawne opinie:
    1) W.Białek prognozuje silną falę wzrostową w najbliższych tygodniach.
    2) S.Dębowski prognozuje spadki WIG20 do jesieni w okolice 1900 pkt.

  • 2. Data: 2010-06-28 07:41:52
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czas przeznaczony na wzrosty, wyznaczony przeze mnie pol roku temu na LIPIEC
    2010 wlasnie uplywa i za chwile wchodzimy na prawa strone cyklu.

    D.

  • 3. Data: 2010-06-28 07:43:50
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > 1) W.Białek prognozuje silną falę wzrostową w najbliższych tygodniach.
    > 2) S.Dębowski prognozuje spadki WIG20 do jesieni w okolice 1900 pkt.

    Co do jesieni to nie wiem,bo niby skąd mam wiedziec.
    Co do terminu najblizeszego zgadzam sie z Białkiem i skippy

    pozdrawiam stary

  • 4. Data: 2010-06-28 08:07:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > 1) W.Białek prognozuje silną falę wzrostową w najbliższych tygodniach.
    > 2) S.Dębowski prognozuje spadki WIG20 do jesieni w okolice 1900 pkt.

    Jakie pożytki można mieć z prognozowania? Handlujesz pod prognozy? Czy
    wystarczy Ci jak oplujesz tego który nie zgadł?

  • 5. Data: 2010-06-28 08:21:49
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Jakie pożytki można mieć z prognozowania? Handlujesz pod prognozy? Czy
    wystarczy Ci jak oplujesz tego który nie zgadł?

    totus: nie marudź :-)
    Napisz lepiej jakie są Twoje prognozy i czy masz akcje w portfelu czy siedzisz
    na gotówce?

  • 6. Data: 2010-06-28 08:31:03
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > totus: nie marudź :-)

    Faktycznie jest z niego maruda.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-06-28 08:37:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    >
    > totus: nie marudź :-)
    > Napisz lepiej jakie są Twoje prognozy i czy masz akcje w portfelu czy

    Akcjami nie handluje tylko kontraktami i aktualnie mam L. Prognoz nie mam
    żadnych też tym się nie zajmuje. Jak dziś spadnie poniżej poziomu, który
    sobie wyznaczyłem to się odwrócę i będę miał S, a jak jutro wzrośnie to się
    znów przekręcę na L i będę miał dwie transakcje stratne. Takie są moje
    prognozy. Coś z tego wynika co napisałem? Trzymanie się prognoz to według
    mnie pewna strata. Skąd takie zapotrzebowanie na prognozy? Zupełnie tego nie
    rozumiem. Wszyscy wiedzą, że przyszłości nikt nie zna, a mimo to zabawa w
    prognozy trwa. Dziwne to jest dla mnie.

  • 8. Data: 2010-06-28 09:10:05
    Od: "sys29 " <s...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1) W.Białek prognozuje silną falę wzrostową w najbliższych tygodniach.
    > 2) S.Dębowski prognozuje spadki WIG20 do jesieni w okolice 1900 pkt.

    Zmieniłem zdanie o rynku. Uważam (wyłącznie za sprawą intuicji), że indeksy
    spadną w krótkim terminie (na koniec sierpnia będą niżej, niż teraz).
    Mam trochę akcji ale niektóre sprzedam w tym tygodniu. Na aktualnych
    poziomach widzę tylko umiarkowany popyt na akcje z wig20. Reszta rynku
    jest słaba.

    pozdr.
    sys29

    PS
    IMHO na rynku należy raczej "reagować", a nie "prognozować". :-)

  • 9. Data: 2010-06-28 09:18:34
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    (...)
> [...]
    > się
    > znów przekręcę na L i będę miał dwie transakcje stratne. Takie są moje

    Sam widzisz, że niektórzy mylą prognozowanie z tradingiem. Ty, jak rozumiem
    z tego posta, tego nie mylisz, ale pewnie wiesz, że jesteś w mniejszości.
    Gdyby wyciąć z rynku prognozowanie, to branża wokołogiełdowych mediów
    miałaby ciężko, a tak biznes się kręci :)
    DJ

  • 10. Data: 2010-06-28 09:28:05
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie
    > rozumiem. Wszyscy wiedzą, że przyszłości nikt nie zna, a mimo to zabawa w

    Jasne ze prognozy sa do dupy
    Ale pamietaj ze poziomy tez.I jak grasz tak jak piszesz to pewnie nie
    zarabiasz

    pozdrawiam stary