  • 1. Data: 2003-09-19 22:03:29
    Temat: Dostałem prezent od mBanku :-)
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    Nie wiem co o tym myśleć, ale w paczce był gustowny skórzany portfel
    Wittchen.
    W środku wytłoczka mBanku, ale to nic i tak mi się podoba :-)

    Czy ktoś też to otrzymał, a może inaczej: why me...? :-)

    Pozdr.
    Rafi

  • 2. Data: 2003-09-19 22:20:48
    Temat: Re: Dostałem prezent od mBanku :-)
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :
    > : Czy ktoś też to otrzymał, a może inaczej: why me...? :-)
    Jakieś 1.5 roku temu dostałem coś takiego razem z kartą VG.
    Jak masz dużo pln'ów na rachunku to czasem coś takiego wysyłają.
    Gratulacje :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-19 22:26:57
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > W środku wytłoczka mBanku, ale to nic i tak mi się podoba :-)
    >
    > Czy ktoś też to otrzymał, a może inaczej: why me...? :-)

    ja dostałem jako nagrodę w konkursie polegającym na zainwestowaniu 1 lipca
    co najmniej 2500zł w SFI mBanku - z tym że portfel otrzymałem jeszcze w
    lipcu; później był jeszcze jeden konkurs z portfelami i dot. chyba kredytu
    odnawialnego... więc może to z niego ???

    pozdr
    david

    P.S.
    portfel jest ze skóry i jest świetny :)))

  • 4. Data: 2003-09-20 20:40:20
    Od: "Grażyna" <l...@o...poczta.pl>

    Ja też dostałam skórzaną portmonetkę,chyba 1,5 roku temu, używam ją do
    dzisiaj i jestem zadowolona.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 5. Data: 2003-09-21 16:12:43
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > Jakieś 1.5 roku temu dostałem coś takiego razem z kartą VG.
    > Jak masz dużo pln'ów na rachunku to czasem coś takiego wysyłają.
    > Gratulacje :)

    buuuu.... ;)
    ja tez mam kilka kPLN, przewija sie przez konto, i nic mi nie
    dali.............
    buuuuu

    uklony
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2003-09-21 16:49:38
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > buuuu.... ;)
    > ja tez mam kilka kPLN, przewija sie przez konto, i nic mi nie
    > dali.............
    > buuuuu

    znaczy się "przewija się" mamy rozumieć jako "jest prane" :)
    i ty jeszcze chcesz za to nagrody ???

    :)
    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-09-22 12:43:46
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > Jakie? 1.5 roku temu dosta?em co? takiego razem z kart? VG.
    > Jak masz du?o pln'ów na rachunku to czasem co? takiego wysy?aj?.

    co bank to obyczaj ;-)
    ja wplacalem w ciagu ostatnich 4 miesiecy 20 tys oraz 5 tys (ponadto comiesieczne
    wplaty, konto na plusie) na eurokonto w pekaosa i dostalem pismo, ze nie mam
    zdolnosci kredytowej i proponuja zmniejszenie debetu,
    ale ma to swoje dobre strony - od jutra przenosze konto do Fortis'a