  • 21. Data: 2012-06-22 00:13:37
    Temat: Re: Drugi zrzut wisni w Rafim ruszyl
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 06:44:44 -0700, Tomek napisał(a):

    > U mnie zbiory zakończone, potwierdzam kolejną stówkę.
    >
    > Co teraz z kontem? Powiem szczerze, że aplikacja mobilna jest
    > przyzwoita, jednak obecnie gdy już nie dają stówek nie mają żadnej siły
    > przebicia tym kontem.
    >
    > Kto zamyka, kto zostawia i po co?

    Trzeba się zastanowić, bo przy Synku to teraz słabo wyglądają bez tych
    wisienek ;)

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2012-06-22 02:54:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" js06ah$vig$...@n...news.atman.pl

    > Trzeba się zastanowić, bo przy Synku to teraz słabo wyglądają bez tych wisienek ;)

    Pod Operą -- nie mogę zalogować się. Smartfonem -- podobnie.
    Wiśnie na obu kontach dostałem, w sumie mam 300 wiśni.
    Koszty własne (poza zawracaniem dupy, przez które mam
    także zawroty głowy -- ruch jest względny) to 199 groszy
    za debetówkę i około 10 złotych za telefonowanie do Rajfiego.

    Synkowi nie podobają się dane -- brak wiadomej zgodności.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-06-22 09:47:56
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > potwierdzam, tylko na co to wydać? :D

    Jak widac na grupie sporo osob wydaje na znaczek
    - znaczy list polecony ;P

  • 24. Data: 2012-06-22 10:48:11
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 16:20, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > U mnie, na koncie założonym w maju, pojawiła się pierwsza 100. Za to na koncie
    > "zaprzyjaźnionym", również założonym w maju, nie...

    u mnie nadal brak wiśni na koncie założonym w maju podczas II tury
    konkursu, a jak u ciebie wygląda sprawa??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 25. Data: 2012-06-22 11:45:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" js17ve$f8p$...@n...news.atman.pl

    > Jak widac na grupie sporo osob wydaje na znaczek
    > - znaczy list polecony ;P

    I na telefony. Można tez wydać na tuner do DVB-T, aby
    nie przegapić kolejnej reklamy TV. a można po prostu
    przepić -- korzyść dla wydającego ta sama.

    BTW -- polscy piłkarze skończyli się, więc i ceny tunerów RVB-T idą w górę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-06-22 16:17:51
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-06-21 14:47, woody pisze:
    > Wlasnie sprawdzalem, druga 100 wpadla :)

    Ja nie dostałem na jednym koncie. Może dlatego że nigdy nie dostałem
    karty (umowę o kartę podpisałem) bo ktoś wykazał się lekką
    niekompetencją. No ale reklamacja i ksero umowy o kartę powinna załatwić
    sprawę. Jeszcze poczekam do końca miesiąca, może zrobią tak jak w tamtym
    miesiącu drugi rzut wiśni.

  • 27. Data: 2012-06-22 17:30:17
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-22 16:17, michalis pisze:

> [...]
    > niekompetencją. No ale reklamacja i ksero umowy o kartę powinna załatwić
    > sprawę. Jeszcze poczekam do końca miesiąca, może zrobią tak jak w tamtym

    w amoku dzwonienia do raifiego celem zastrzeżenia karty zadzwoniłem też
    drugi raz i się zapytałem kiedy można się spodziewać premie za założenie
    konta w maju, konsultant powiedział, że jeśli spełniłem warunki, tj. 1
    wpłata itp. ..., to premia będzie do końca czerwca. Następnie zapytałem
    się czy konieczna jest aktywacja karty, usłyszałem, że nie, zgodnie z
    regulaminem konieczne jest tylko podpisanie umowy o kartę. Wiec się nie
    musisz martwić, że karta do ciebie gdzieś zaginęła w drodze do ciebie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 28. Data: 2012-06-23 11:51:28
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-06-22 17:30, lolekanabolek pisze:

> [...]
    > regulaminem konieczne jest tylko podpisanie umowy o kartę. Wiec się nie
    > musisz martwić, że karta do ciebie gdzieś zaginęła w drodze do ciebie

    Karta nie zaginęła w drodze tylko w ogóle nie została zrobiona bo nie ma
    jej w systemie. No ale jak umowa jest, to mało istotne, wiśnie się
    należą. Dziwne tym bardziej, że pierwsze wiśnie dostałem w maju a teraz
    czerwcowych nie.

  • 29. Data: 2012-06-23 12:51:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michalis" js43is$l1e$...@n...news.atman.pl

> [...]
    systemie. No ale jak umowa jest, to mało istotne,
    > wiśnie się należą. Dziwne tym bardziej, że pierwsze wiśnie dostałem w maju a teraz

    A nie jest tak, że robi ją właśnie umowa?

    Czy zawarcie umowy jest właśnie zrobieniem karty?
    Karty, która później zaginęła do tego stopnia, że
    nawet nie doczekała się uplastykowania. Karta, to
    nie plastyk. Plastyk jest jednym z wielu elementów
    składowych produktu, któremu na imię 'karta płatnicza'.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'