  • 1. Data: 2009-05-21 10:26:08
    Temat: Re: Duch Chojny - cd
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    NTG

  • 2. Data: 2009-05-21 13:39:07
    Temat: Duch Chojny - cd
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Proponuję wygooglowac hasło "Jazgarzeska" na warszawskim Mokotowie. Jest
    tam sporo ofert sprzedaży małych skromnych mieszkanek.

    Po tej lekturze przeczytać poniższe i odnieść całość, do tego , co
    napisałem wczoraj. Zwłaszcza zalecam to Viperowi.

    Najważniejsza Nauka Polska i "kapitał Ludzki" !

    ---cytat z Zycia Warszawy---
    Jazgarzewska pod specjalnym nadzorem
    Michał Kozak 07-05-2008, ostatnia aktualizacja 07-05-2008 22:31
    Sejmowa komisja edukacji zażądała, by NIK drobiazgowo skontrolował aferę
    z gruntem PAN na Mokotowie. Kontrolerzy zbadają też inne transakcje.

    Czy Polską Akademię Nauk opanuje armia kontrolerów? Wiele wskazuje, że
    tak. Zirytowani opieszałością Najwyższej Izby Kontroli posłowie z
    komisji edukacji domagają się szczegółowego zbadania jak i komu Polska
    Akademia Nauk sprzedała malowniczo położoną działkę przy ulicy
    Jazgarzewskiej 17.

    NIK dostarczyła wreszcie posłom gotowe już od ponad miesiąca wystąpienie
    pokontrolne w sprawie Jazgarzewskiej.( O tym, że gotowy dokument zalega
    w szufladzie pisaliśmy dwa tygodnie temu) W materiale tym znalazły się
    jednak jedynie informacje dotyczące tego, że minister skarbu państwa
    słusznie sprzeciwiał się sprzedaży atrakcyjnej działki.O tym co robiła
    PAN w wystąpieniu pokontrolnym nie napisano.

    - Mam wrażenie, że uczestniczę w jakimś dziwnym spektaklu - mówi poseł
    Joanna Fabisiak (PO). - Są zastrzeżenia co do sprzedaży działki przez
    PAN. NIK która bada czy Akademia prawidłowo gospodaruje majątkiem
    powinien to skontrolować. Jednak z jakiegoś powodu tak się nie dzieje. A
    kiedy prosimy o uzupełnienie informacji tak jak dwa tygodnie temu
    dostajemy coś o co nie pytaliśmy.

    Szefowie NIK tłumaczyli wczoraj, że innych dokumentów w sprawie
    Jazgarzewskiej już nie mają.- Jeśli posłom to nie wystarcza oczywiście
    zrobimy jeszcze jedną kontrolę - zapewniał wiceprezes NIK Jacek
    Kościelniak.Komisja edukacji zdecydowała że skontrolować trzeba też inne
    nieruchomości sprzedane przez PAN.

    Wśród nabywców działki przy Jazgarzewskiej są m.in. wiceminister
    finansów Elżbieta Chojna-Duch, prawnik Jerzy Baehr, prezes Cardif Polska
    Jan Emeryk Rościszewski, szef firmy deweloperskiej Juvenes Rafał
    Szczepański, zasiadający we władzach Keramu Michał Skotnicki. Część
    budynku zajmuje Związek Polskich Kawalerów Maltańskich.

    - NIK powinna zbadać dokumenty i ustalić na jakich zasadach PAN
    dobierała osoby, którym zdecydowała się sprzedać grunt przy
    Jazgarzewskiej. Czy na przykład dawała jakieś ogłoszenia w prasie - mówi
    pełnomocnik premiera do walki z korupcją Julia Pitera. - Jeśli tak nie
    było to kontrolerzy powinni zawiadomić prokuraturę bo w grę może
    wchodzić kumoterstwo lub korupcja - wyjaśnia.
    ---koniec--

  • 3. Data: 2009-05-21 13:51:27
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
    > Proponuję wygooglowac hasło "Jazgarzeska" na warszawskim Mokotowie. Jest
    > tam sporo ofert sprzedaży małych skromnych mieszkanek.

    K...wa...co to ma wspolnego z tematyka tego forum..???
    Przestan pierdolic te swoje polityczne farmazony nie zwiazane z
    gielda....!!!!

  • 4. Data: 2009-05-21 13:56:02
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Przestań zaśmiecać!