  • 1. Data: 2004-07-09 16:40:39
    Temat: Dunskie korony
    Od: "Qn`ik" <s...@c...com.pl>

    Witajcie,

    Byc moze pisze na nieodpowiednia grupe - w razie czego prosze o
    przekierowanie mnie.

    Moja siostra wrocila niedawno z Danii i przywiozla ponad 10000 koron. Kurs w
    kantorach jest tragiczny - kupic mozna za 60 groszy, sprzedac za 50. Czyli -
    bedzie ponad 1000 zlotych do tylu.

    Teraz pytanie - czy da sie tego jakos uniknac? Tj. np. zalozyc konto w banku
    w innej walucie, wymienic gdzies na korzystniejszych warunkach?

    Z gory dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2004-07-09 19:11:28
    Temat: Re: Dunskie korony
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qn`ik" <s...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > Teraz pytanie - czy da sie tego jakos uniknac? Tj. np. zalozyc konto w
    banku
    > w innej walucie, wymienic gdzies na korzystniejszych warunkach?
    Sprobuj w Nordea, prowadzi rachunki w DKK, a i tabela kursow chyba
    korzystniejsza niz w Kantorach.

  • 3. Data: 2004-07-09 21:14:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Qn`ik" <s...@c...com.pl> writes:

    > Moja siostra wrocila niedawno z Danii i przywiozla ponad 10000 koron. Kurs w
    > kantorach jest tragiczny - kupic mozna za 60 groszy, sprzedac za 50. Czyli -
    > bedzie ponad 1000 zlotych do tylu.

    Statystycznie - tylko polowe tej sumy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2004-07-10 07:00:24
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

> [...]
    banku
    > w innej walucie, wymienic gdzies na korzystniejszych warunkach?

    a ty bys chcial sprzedawac po kursie sprzedazy a kupowac po kursie kupna...
    zaloz kantor to wtedy bedziesz tak mogl. To co mozesz teraz zrobic to
    poszukac jedynie lepszych kursow w kantorach/bankach lub poszukac osoby
    ktora jedzie do Danii i potrzebuje DKK :) Pomysl z Nordea moze byc dobry -
    sprawdz

    sq

  • 5. Data: 2004-07-10 13:35:59
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    banku
    > w innej walucie, wymienic gdzies na korzystniejszych warunkach?

    Wczesniej założyc jakąś lokatę albo coś takiego
    https://www.nordeasolo.pl/solo/www?dest=/html/curr/l
    ist.jsp&lang=pl&only
    Help=1

    AS