  • 31. Data: 2011-01-13 09:42:15
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:31:49 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > O ile pamiętam to jakąś strukturę proponują (składka ściągana z karty).

    Skandię bodajże, ale z tym już dawno dzwonili, no chyba że kolejny rok to
    kolejna próba.

    --
    xbartx

  • 32. Data: 2011-01-13 09:44:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:19:08 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ja już z miesiąc czekam. Dostał ktoś ostatnio pocztą Golda?

    Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
    okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję, że
    do końca stycznia się wyrobią.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 33. Data: 2011-01-13 09:49:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:42:15 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Skandię bodajże, ale z tym już dawno dzwonili, no chyba że kolejny rok to
    > kolejna próba.

    Odkąd stwierdziłem, że struktury mnie nie interesują i mogą sobie darować
    dzwonienie nic mi już nie proponowali ;). Może "nowa" karta to nowa próba
    ;).

    --
    Kojer

  • 34. Data: 2011-01-13 12:49:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:44:22 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
    > okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję,
    > że do końca stycznia się wyrobią.

    No a ja uwierzyłem Panu, że zamawiam duplikat karty i też sobie pewnie
    jeszcze poczekam. To już wolałem kartę, która od czasu do czasu nie
    chciała zadziałać.

    --
    xbartx

  • 35. Data: 2011-01-17 18:50:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 13 Jan 2011 09:44:22 +0000, Olgierd wrote:

    > Ja czekam na wznowienie, w systemie pojawiły się dane nowej karty już w
    > okolicy grudniowych świąt, ale samego plastiku ani widu. Mam nadzieję,
    > że do końca stycznia się wyrobią.

    Sytuacja się wyjaśniła. Otóż Polbank ma jakieś niezidentyfikowane
    problemy z podwykonawcą (Austria Card) -- od ok. 3 tygodni nie są
    produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z ekstra-
    nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 36. Data: 2011-01-18 07:45:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:50:14 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z
    > ekstra- nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

    Czyli jeszcze sobie poczekam. Tak długie problemy z dostawcą kart, które
    są w banku tak potrzebne jak mąka w piekarni? To chyba tylko jest możliwe
    w Półbanku.

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2011-01-18 17:16:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-17 19:50, Olgierd pisze:
> [...]
    > produkowane nowe plastiki (na pewno wznawiane, nie wiem jak jest z ekstra-
    > nówkami). Bank wyjaśnia temat i przeprasza za problemy :-)

    Skąd masz takie informacje? Pytałem na infolinii i pocztą wewnętrzną. I
    tu i tu stanowczo zaprzeczają problemom z producentem kart i
    zdecydowanie namawiają do zastrzeżenia karty, która wędruje do mnie od
    grudnia.

  • 38. Data: 2011-01-18 18:59:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 18 Jan 2011 18:16:26 +0100, Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > tu i tu stanowczo zaprzeczają problemom z producentem kart i
    > zdecydowanie namawiają do zastrzeżenia karty, która wędruje do mnie od

    Wczoraj dzwoniłem na infolinię. Dziewczyna powiedziała, że może sprawdzić
    czy karta została zamówiona czy nie, ale od razu może mi powiedzieć, że
    się okazało, że jest niezidentyfikowany problem z produkcją nowych
    plastików.
    Dodam, że ja też od grudnia czekam na wznowioną kartę.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 39. Data: 2011-01-18 19:55:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2011, xbartx wrote:

    > Jak można wydawać komuś duplikat skoro jego kartę ktoś ukradł przecież to
    > jest nielogiczne.

    Może to ten sam geniusz wymyślił, który dla odmiany urzędowo nakazał
    robienie kopii o innej treści niż "oryginał" w przypadku faktur VAT? ;)
    (a wydawałoby się, że powinno chodzić po prostu o "egzemplarze").

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2011-01-18 20:32:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-18 19:59, Olgierd pisze:

> [...]
    > plastików.
    > Dodam, że ja też od grudnia czekam na wznowioną kartę.

    Gdy zadzwoniłem w celu zastrzeżenia, to już poinformowali o problemach i
    poprosili o dalsze oczekiwanie... Problem ma dotyczyć jedynie
    Mastercardów Gold (a przynajmniej ja tak to zrozumiałem).