  • 51. Data: 2011-01-28 07:47:27
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:47:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Dalej cisza. Jutro zadzwonię.

    Ja dzisiaj będę przechodził do oddziału więc wstąpię i uruchomię ponownie
    procedurą wydania "duplikatu", chociaż teraz to cholera wie co to będzie.

    --
    xbartx

  • 52. Data: 2011-01-28 07:59:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Dalej cisza. Jutro zadzwonię.

    Ja się chyba rozstanę z tym bankiem do końca. Troszkę to irytujące.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 53. Data: 2011-01-28 08:01:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 07:59:28 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ja się chyba rozstanę z tym bankiem do końca. Troszkę to irytujące.

    Już pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie
    innej niż pln mnie tam tylko trzyma - inaczej to prawdopodobnie bym tam
    nigdy nie zawitał, no chyba że na jakieś testy.

    --
    xbartx

  • 54. Data: 2011-01-28 08:26:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 08:01:11 +0000, xbartx napisał(a):

    > Już pal siedem z tym CB=1%, ale sposób rozliczania transakcji w walucie
    > innej niż pln mnie tam tylko trzyma

    No to ja właśnie puściłem $1 na Wikipedię z MC Multi, by się przekonać
    jak oni teraz liczą waluty. Nie wiem jaki mam próg bólu, ale myślę, że
    3-4 złote od sta jestem w stanie wytrzymać.

  • 55. Data: 2011-01-29 08:41:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 28 Jan 2011 08:26:41 +0000, Olgierd wrote:

    > No to ja właśnie puściłem $1 na Wikipedię z MC Multi, by się przekonać
    > jak oni teraz liczą waluty. Nie wiem jaki mam próg bólu, ale myślę, że
    > 3-4 złote od sta jestem w stanie wytrzymać.

    Blokada po kursie średnim NBP (2,84 zł/USD) przemieniła się w rozliczenie
    za 2,92 zł/USD, przy kursie 2,85 zł. To jest jak rozumiem ok. 2,5%
    przebicia i dla mnie jest to chyba do przyjęcia.
    No może jeszcze funta przetestuję, bo ostatnio trochę na Amazonie UK
    kupuję.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 56. Data: 2011-01-29 09:47:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 08:41:43 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > ok. 2,5% przebicia i dla mnie jest to chyba do przyjęcia. No może
    > jeszcze funta przetestuję, bo ostatnio trochę na Amazonie UK kupuję.

    No wydaje mi się że wszystko zależy ile mielisz opcje walut. Ja np przed
    świętami na samym amazon.co.uk puściłem na prezenty i inne około 300
    funtów. Do tego ebay i jakieś wyjazdy więc w roku się tego zbiera i jest
    to już kwota, że tak powiem widoczna na liczniku he he.

    Xenocide

  • 57. Data: 2011-01-29 13:41:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-27 17:47, Wojciech Nawara pisze:

    > Dalej cisza. Jutro zadzwonię.

    Zadzwoniłem. Mają być w przyszłym tygodniu. Zobaczymy...

  • 58. Data: 2011-01-29 21:45:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 29 Jan 2011 09:47:47 +0000, xbartx wrote:

    > No wydaje mi się że wszystko zależy ile mielisz opcje walut. Ja np przed
    > świętami na samym amazon.co.uk puściłem na prezenty i inne około 300
    > funtów. Do tego ebay i jakieś wyjazdy więc w roku się tego zbiera

    Z tym, że jeśli bank się przerobi na polski, to eldorado minie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 59. Data: 2011-01-29 23:53:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Z tym, że jeśli bank się przerobi na polski, to eldorado minie.

    samo przerobienie na polska S.A. nic nie zmienia, gorzej z faktem, ze
    lada dzien sie sprzedaja przeciez. a nowy wlasciciel na pewno takiego
    milego kuriozum nie utrzyma w ofercie zbyt dlugo... korzystajmy poki
    mozemy :)

  • 60. Data: 2011-01-30 01:23:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-30 00:53, Piotr Gralak pisze:

> [...]
    > lada dzien sie sprzedaja przeciez. a nowy wlasciciel na pewno takiego
    > milego kuriozum nie utrzyma w ofercie zbyt dlugo... korzystajmy poki

    ... póki nie możemy