  • 71. Data: 2011-02-03 08:18:56
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 21:31:57 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Świadczy
    > o tym chociażby to, że duplikat ma tę samą datę ważności (choć numer
    > inny).
    >
    > Jeśli jest inaczej, to niech mnie ktoś poprawi.

    Ja poprawię ;) i z uporem maniak będę się domagał aby pisać "duplikat",
    bo skoro masz inny numer to jaki to jest duplikat?

    --
    xbartx

  • 72. Data: 2011-02-03 17:49:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-01 20:35, Wojciech Nawara pisze:

    > SMSa dziś dostałem:
    > "Państwa Prestiżowa Karta Kredytowa została już wysłana. Za zwłokę
    > przepraszamy. Informujemy, że nie pobierzemy opłaty za pierwszy rok jej
    > użytkowania. PolbankEFG"

    Nadejszła. Kurwierem UPS.

  • 73. Data: 2011-02-03 18:22:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 18:49:29 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Nadejszła. Kurwierem UPS.

    O kurde w kaście goldów to się dopiero wyprawia. Ja na razie nie mam
    żadnego znaku. Na wiadomości w systemie nikt nie raczy odpowiedzieć, do
    oddziału nie mam jak zaglądnąć, więc jutro spróbuje znowu zadzwonić ale
    ile można.

    Xenocide

  • 74. Data: 2011-02-03 21:28:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 03 Feb 2011 18:22:16 +0000, xbartx wrote:

    > O kurde w kaście goldów to się dopiero wyprawia.

    No ba.
    U mnie niezapowiedziany kurier musiał odbić się od drzwi, więc... wrzucił
    przesyłkę do skrzynki pocztowej. Bajer.

    Karty robi Oberhur, jest znacznie bardziej blada niż poprzednia. Jakbym
    był kartoestetą, byłbym rozczarowany.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 75. Data: 2011-02-04 07:34:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 21:28:39 +0000, Olgierd napisał(a):

    > No ba.
    > U mnie niezapowiedziany kurier musiał odbić się od drzwi, więc...
    > wrzucił przesyłkę do skrzynki pocztowej. Bajer.

    Timinig gonią he he

    > Karty robi Oberhur, jest znacznie bardziej blada niż poprzednia. Jakbym
    > był kartoestetą, byłbym rozczarowany.

    Czyli zamienił stryjek ...

    --
    xbartx

  • 76. Data: 2011-02-04 08:27:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Minął miesiąc i okazało się że dalej jestem w punkcie wyjścia ale za to
    bogatszy o kilka ciekawych doświadczeń, które zapewnił mi Półbank.
    Problem z plastikami jest jednak chyba tylko przy goldach a ja mam tak
    zwany indywidualny tryb. "Duplikat" karty został wysłany 7-8 stycznia i
    tyle. Mimo, że dzwoniłem po około 14 dniach (w przeciągu których powinna
    się pojawić) powiedziano mi aby jeszcze czekać. Ja zwiedziony grupowymi
    przebojami, myślałem że też w tej grupie wybrańców jestem he he. A
    sytuacja jest prozaiczna PIN przyszedł karta nie i tyle - rycerza na
    białym końcu (czytaj kuriera) z moją kartą w ręku raczej nie zobaczę.
    Teraz co najlepsze. Karta jest zgubiona ale nie skradziona, więc według
    jej TOiP musiałbym zapłacić 15 pln no ale z racji tego, że nie doszła to
    Pani zrobi adnotację i podobno się zgodzą w dziale kart aby jednak opłaty
    nie pobierać. Czyli wydali mi "duplikat" za darmo po mojej reklamacji,
    teraz nowy "dupliat" nie doszedł do mnie, więc jakby kolejna reklamacja/
    adnotacja musi być rozpatrzona czy znowu dostanę "duplikat" za darmo. Czy
    działa reguła "Do trzech razy sztuka?".
    A cholera poszło o takie nic, że raz na kilka użyć karta w czytniku nie
    przechodzi. No i mam za swoje i po łapach i po łapach.

    --
    xbartx

  • 77. Data: 2011-02-04 08:37:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:27:18 +0000, xbartx napisał(a):

    > A cholera poszło o takie nic, że
    > raz na kilka użyć karta w czytniku nie przechodzi. No i mam za swoje i
    > po łapach i po łapach.

    Mam wrażenie, że nie było o co kruszyć kopii -- Rajfi kupił Polbank, będą
    go zapewne inkorporować, a to oznacza -- jestem w zasadzie pewien -- że
    karty będą miały normalne rozliczanie kursów walut.
    Jeśli się nie mylę, to ja się z moją pożegnam.

  • 78. Data: 2011-02-04 08:57:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 08:37:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > karty będą miały normalne rozliczanie kursów walut.
    > Jeśli się nie mylę, to ja się z moją pożegnam.

    Zanim wchłoną i ujednolicą to jeszcze z 1,5-2 lata będzie ;).

    --
    Kojer

  • 79. Data: 2011-02-04 09:10:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 09:57:08 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Zanim wchłoną i ujednolicą to jeszcze z 1,5-2 lata będzie .

    Nie, bo żeby kupić akcje bank musi się przerobić. Jestem prawie pewien,
    że wniosek będzie złożony bardzo ale to bardzo niedługo (o ile już nie
    leży gdzieś tam w KNF).

  • 80. Data: 2011-02-04 09:33:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 09:10:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nie, bo żeby kupić akcje bank musi się przerobić. Jestem prawie pewien,
    > że wniosek będzie złożony bardzo ale to bardzo niedługo (o ile już nie
    > leży gdzieś tam w KNF).

    Pytanie jak będzie z ujednolicaniem oferty. Poczekamy, zobaczymy. Najwyżej
    się pożegnamy :).

    --
    Kojer