  • 81. Data: 2011-02-04 10:00:01
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 10:33:52 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Pytanie jak będzie z ujednolicaniem oferty. Poczekamy, zobaczymy.
    > Najwyżej się pożegnamy

    IMHO atrakcyjne kursy walut wynikają nie z oferty, lecz z dziwacznego z
    naszego punktu widzenia statusu banku.
    (W sumie jestem ciekaw jak wygląda w tym zakresie polityka mBanku.cz
    i .sk.)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 82. Data: 2011-02-04 10:05:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 10:00:01 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > IMHO atrakcyjne kursy walut wynikają nie z oferty, lecz z dziwacznego z
    > naszego punktu widzenia statusu banku.

    Wątpie. Przyjeli walutę rozliczeniową PLN i uznali, że nie będą brać
    dodatkowego haraczu. Raczej nikt im nie może zabronić broni pobierania np.
    dodatkowych 2%.

    --
    Kojer

  • 83. Data: 2011-02-04 10:14:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    > naszego punktu widzenia statusu banku.

    Wątpie. Przyjeli walutę rozliczeniową PLN i uznali, że nie będą brać
    dodatkowego haraczu. Raczej nikt im nie może zabronić pobierania np.
    dodatkowych 2%.

    --
    Kojer

  • 84. Data: 2011-02-04 10:26:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 08:37:08 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Mam wrażenie, że nie było o co kruszyć kopii -- Rajfi kupił Polbank,
    > będą go zapewne inkorporować, a to oznacza -- jestem w zasadzie pewien
    > -- że karty będą miały normalne rozliczanie kursów walut. Jeśli się nie
    > mylę, to ja się z moją pożegnam.

    Dopóki będą przeliczać jak przeliczają i oddawać z tego 1% to będę
    używał, bo na tym tylko zyskuję a trochę tych transakcji w dewizach
    przeprowadzam ;)
    Zastanawia mnie bardzo jak to teraz będzie. Rajfi pozycjonuje się raczej
    na bank z klasą dla zamożnych klientów - jak to usłyszała moja koleżanka,
    która za moją namową założyła kont premium aby 150 wisienek podjeść, od
    opiekunki - my dla ludzi co zarabiają 3k pln to za bardzo nic nie mam
    ciekawego do zaoferowania. Teraz nie za bardzo mogę sobie wyobrazić, że
    świat Rajfiego i świat Polbanku zostanie połączony w jedne świat na modłę
    Rajfiego. Może Rajfi będzie chciał mieć odłam, który powalczy w segmencie
    "szarego obywatela"? Niby jakiś ogólnoeuropejski projekt zaczęli robić.
    Zobaczymy jak to się zakończy.

    --
    xbartx

  • 85. Data: 2011-02-04 17:59:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    "Lepiej się śmiać niż płakać" - jak to mówi legenda ludowa czyli mojego
    dramatu* ciąg dalszy.

    Wracam dzisiaj z pracy a tu szok. Okazało się, że jednak rycerz się
    pojawił, wprawdzie nie na białym ale brązowym koniu - tak jak u innych
    kurier UPS. Karta z numerem, który mam w systemie znajdowała się w
    kopercie. Teraz siadam i myślę zadając sobie pytanie. Dwie osoby na
    infolini i jedna w kontakcie mailowy twierdziły, że kartę wysłano pocztą
    polską 7-8 stycznia a ja ją dzisiaj 4 luty dostałem ją kurierem?! Czy
    kogoś to dziwi? Chyba nie. Ja za to miałem się zaraz przekonać, że nie
    dwie osoby ale trzy, na infolini twierdzą, że karta wysłana została 7-8
    stycznia. W błogim stanie dzwonię na infolinię aby aktywować kartę. Nie
    załapałem, że moja poranna interwencja nadała jej status zagubionej na
    poczcie i już jest po niej. Tu w zasadzie sprawa jest jasna. Ja na swoją
    obronę mam tylko tyle, że nawet odczekałem, bo Wojtek pisał 1 lutego, że
    pojawiła się u niego "Kurwierem UPS", ja zadzwoniłem dzisiaj 4-tego i
    okazało się, że zabrakło kilku godzin, niestety. No nic, na osłodę
    napiszę co mi Pani zaserwowała na infolini. Chcę aktywować kartę ale Pani
    mówi, że ta karta jest zgubiona. Więc znowu moja cała opowieść,
    powiększona o moje poranne telefony musi zostać wyspowiadana. Dodaję w
    końcu, że wiem z pewnego źródła, że mają problemy z wystawcą kart i nie
    jest możliwe, aby karta została wysłana 7-8. Pani twierdzi, że została
    wysłana i co więcej, zgubiłem kartę, której teraz dostałem duplikat i że
    u nich można dostać duplikat z takim samym numerem. Już nie chciałem
    napomknąć, że pewnie go wyślą aktywnego, zwykły listem a karta jest na
    podpis, no ale nie chciałem tego ciągnąć. Tłumaczę Pani, że trzymam przed
    sobą przesyłkę UPS od nich z listem i kartą, Pani twierdzi, że wysyłają
    pocztą i kartę zgubiłem, ale chyba inną, bo już sam jej nie rozumiem.
    Pani w końcu mówi, że zadzwoni do działu kart. Puszcza mi muzyczkę. Po
    jakiś 3-4 minutach ciach i już ani muzyczki ani połączenia. W sumie to
    się nawet nie dziwię - piątek, godzina 17, weekend za pasem a tu jakiś
    ćwok dupę zawraca. Czekał miesiąc to do poniedziałku wytrzyma he he.

    Reasumując mam kartę oryginalną, która czasami nie działała, ale już jest
    zastrzeżona, bo wydano mi jej "duplikat". Ma świeżutki "duplikat", który
    jest zgubiony przez pocztą polską a przyszedł UPS i też już nie działa i
    pewnie jest zastrzeżony. No i jak mi uznają reklamację to dostanę kolejny
    "duplikat", albo zreanimują ten "zgubiony", albo?

    Czy jestem zły? W ogóle! Dlaczego? Bo jak sobie pomyślę jak Rajfi ich
    będzie przejmował ... he he.

    * dramat to może za mocne słowo ale ładnie się komponuje

    Xenocide

  • 86. Data: 2011-02-04 18:38:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 17:59:46 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > No i jak mi uznają reklamację to dostanę kolejny
    > "duplikat", albo zreanimują ten "zgubiony", albo?

    Na 99% dostaniesz kolejny duplikat z nowym numerem :). I tak się ciesz, że
    niedziałających już nie widac w "Informacjach o karcie" ;),
    Tak btw to karty przychodzą aktywne.

    --
    Kojer

  • 87. Data: 2011-02-04 18:39:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-04 18:59, xbartx pisze:

    > obronę mam tylko tyle, że nawet odczekałem, bo Wojtek pisał 1 lutego, że
    > pojawiła się u niego "Kurwierem UPS", ja zadzwoniłem dzisiaj 4-tego i

    Pisałem 3 lutego.

  • 88. Data: 2011-02-05 09:22:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 19:39:30 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Pisałem 3 lutego.

    A to fakt, także winy mojej tyle, że się pospieszyłem. Myślałem, że
    problem z tym wydawanie plastików jest już im znany, no ale wychodzi, że
    jak się do nich dzwoni to lepiej nic nie myśleć i zakładać jak
    najbardziej niekorzystny scenariusz.

    Xenocide

  • 89. Data: 2011-02-07 15:03:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ja już chyba z przyzwyczajenia tudzież kronikarskiego obowiązku dopisuje
    w tym wątku he he.
    Pani, która w piątek obiecywała, że zadzwoni, dzisiaj się niestety nie
    odezwała. Znowu musiałem kolejnej Pani na infolinii opowiedzieć swoją
    historie a Pani powiedziała, że jutro się tym zajmie (dział kart pracuje
    do 16tej) i do mnie oddzwoni.

    --
    xbartx

  • 90. Data: 2011-02-07 15:10:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 15:03:18 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > odezwała. Znowu musiałem kolejnej Pani na infolinii opowiedzieć swoją
    > historie a Pani powiedziała, że jutro się tym zajmie (dział kart pracuje

    Tak, przepływ informacji w polbankowej "infolinii" generalnie leży i
    kwiczy.