  • 1. Data: 2011-02-22 12:12:44
    Temat: Duplikat karty według Polbanku czyli Półbanku epopeji ciąg dalszy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Poprzedni wątek jest tutaj: Message-ID: iftinb$9o0$...@n...net.icm.edu.pl

    Założę nowy wątek, bo chyba warto. Tak jak napisałem w którymś z postów,
    że to może nie być koniec moich przygód i cholera wykrakałem.
    Karta ponownie przyszła już zwykłą pocztą a na następny dzień PIN. Udałem
    się do bankomatu aby zmienić PIN a jako, że miałem też do przelania 1k
    pln, to pomyślałem, że od razu wpłacę z racji tego, że mam włączoną
    funkcję (ja głupek tak myślałem) debetową do kk. Okazało się, że jak
    Półbank wydaje "duplikat" karty, to funkcja debetowa dla kk przestaje
    działać. W sumie to nie dziwne, skoro ichni "duplikat", to po prostu nowy
    plastik z nowym numerem. No ale ja, cholera, jak stary durny baran dałem
    się im po raz kolejny przewieźć na lewych sankach jak klasyczny amator
    kwaśnych jabłek. Cóż dobre kursy dobrymi kursami ale muszą to przemyśleć
    czy ten dalszy romans nie ma zabarwień o charakterze destrukcyjno-
    samobójczym ze stanem depresyjnym gratis he he.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-02-22 12:22:22
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Lut, 13:12, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Cóż dobre kursy dobrymi kursami ale muszą to przemyśleć
    > czy ten dalszy romans nie ma zabarwień o charakterze destrukcyjno-
    > samobójczym ze stanem depresyjnym gratis he he.

    reklamacja? ;)

    obecnie nie wiadomo co dalej z Polbankiem i jego ofertą, możliwe że
    znikną "półbankowe" problemy jak i dobre kursy.

  • 3. Data: 2011-02-22 12:27:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 04:22:22 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > reklamacja? ;)

    Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
    włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie
    jest Półbank!

    > obecnie nie wiadomo co dalej z Polbankiem i jego ofertą, możliwe że
    > znikną "półbankowe" problemy jak i dobre kursy.

    Prawdopodobnie tak będzie.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-02-22 12:44:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 12:27:53 +0000, xbartx napisał(a):

    > Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
    > włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to
    > nie jest Półbank!

    Jest :)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2011-02-22 14:12:31
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 22 Lut, 13:27, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Prawdopodobnie tak będzie.

    a wtedy(jak pogorszą znacząco sposoby przeliczania transakcji w innych
    walutach) likwiduję ich kartę..

  • 6. Data: 2011-02-22 15:38:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:

    > a wtedy(jak pogorszą znacząco sposoby przeliczania transakcji w innych
    > walutach) likwiduję ich kartę..

    Wtedy wybuchnie na grupie dyskusja dokąd najlepiej przenieść kartę. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-02-22 17:04:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-22 13:27, xbartx pisze:

    > Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
    > włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie
    > jest Półbank!

    Próbowałem kiedyś, nie udało mi się tego przewalczyć, odpuściłem.

  • 8. Data: 2011-02-22 17:05:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    > Ano reklamacja i jeszcze muszę zadzwonić albo pójść do oddziału aby
    > włączyć sobie funkcję debetową ponownie. I niech mi ktoś powie, że to nie
    > jest Półbank!

    I zapomniałem jeszcze o jednym - rachunek debetowy podepniesz do KK via tel.

  • 9. Data: 2011-02-22 18:46:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 18:05:19 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > I zapomniałem jeszcze o jednym - rachunek debetowy podepniesz do KK via
    > tel.

    To wiem, tylko trzeba mieć ichni specjalny PIN ale na dzisiaj już mi
    starczy fajerwerków.

    Xenocide

  • 10. Data: 2011-02-22 22:44:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jakby tego wszystkiego było jeszcze mało to mam na dokładkę brak
    możliwości zapłacenia przez PzA na allegro. Nie wiem niestety czy wina
    jest po stronie banku czy może jednak allegro. 3 razy próbowałem zapłacić
    i mam anulowano a teraz czwarta transakcja stoi jako "rozpoczęta" już
    chyba z pół godziny. Ktoś też ma może problemy z PzA?

    Xenocide