  • 21. Data: 2004-12-18 18:09:40
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: Kamiil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-18 19:08 Radoslaw P. said the following:
    [...]

    > A można zapłacić inną kartą, a pobierać z mBankowej? ;)

    Możesz wyjaśnić o co Ci chodzi ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 22. Data: 2004-12-18 18:12:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 16:15:57 +0100, w <cq1hqo$soi$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Kula"
    <k...@K...pl> napisał(-a):

    > I przelewy drożeja do 1PLN. Też mi fiu....

    Niech jeszcze skrócą wychodzące do 11:30, jak kiedyś ;D

  • 23. Data: 2004-12-18 18:46:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 19:09:40 +0100, w <cq1rp3$mkd$1@inews.gazeta.pl>, Kamiil Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > on 2004-12-18 19:08 Radoslaw P. said the following:
    > [...]
    > >
    > Możesz wyjaśnić o co Ci chodzi ?

    Normalnie -- płacę jedną kartą, a "resztówkę" chcę pobrać kartą mbankową.

  • 24. Data: 2004-12-18 19:00:15
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > No to Twoje slowo przeciwko mojemu.
    > Ja mam sprzed sekundy informacje, ze to co tutaj podajesz to bzdury.
    > Wiec?

    .. więc nie zapomnij zapodać sorry jak się rypnie.

  • 25. Data: 2004-12-18 19:21:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kula <k...@K...pl> wrote:
    > .. więc nie zapomnij zapodać sorry jak się rypnie.

    Wiec Ty podaj termin, kiedy ty zapodasz sorry.
    Bo wiesz - ja nie mowie, ze nie wprowadza takiej oplaty np za rok itp.
    Wiec?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 26. Data: 2004-12-18 19:38:58
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2004 19:46:50 +0100,
    osoba podpisana: Radoslaw P <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > Normalnie -- płacę jedną kartą, a "resztówkę" chcę pobrać kartą mbankową.
    To rozumiem. Nie rozumiem celu ? Dlaczego nie można tą samą ?

    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 27. Data: 2004-12-18 19:44:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > To rozumiem. Nie rozumiem celu ? Dlaczego nie można tą samą ?

    IMHO jeżeli ktoś płaci kredytową (bo np. chce wykręcić 18 tysięcy w BPH
    ;-) ) to nie zależy mu na wypłacie z karty kredytowej ze względów
    oczywistych.
    Albo chce zrobić na złość mBankowi ;-)

    Bogdan B.

  • 28. Data: 2004-12-18 19:48:47
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 18 Dec 2004 19:38:58 +0000 (UTC), w
    <s...@k...kjonca.bogus>, Kamil Jonca <k...@g...pl>
    napisał(-a):

    > To rozumiem. Nie rozumiem celu ? Dlaczego nie można tą samą ?

    Bo konto (i karta) w mBanku służy mi tylko do wybierania gotówki, a dodatkowo
    wątpię czy będzie można w ten sposób wybierać gotówkę z KK.

  • 29. Data: 2004-12-18 19:55:05
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2004 20:48:47 +0100,
    osoba podpisana: Radoslaw P <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > Bo konto (i karta) w mBanku służy mi tylko do wybierania gotówki, a dodatkowo
    > wątpię czy będzie można w ten sposób wybierać gotówkę z KK.

    W Szwecji mój brat wybierał gotówkę z KK - było traktowane jako
    transakcja bezgotówkowa.
    Nie bardzo widzę powód dlaczego u nas nie mogłoby tak być.

    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 30. Data: 2004-12-18 19:55:51
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2004 20:48:47 +0100,
    osoba podpisana: Radoslaw P <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > Bo konto (i karta) w mBanku służy mi tylko do wybierania gotówki, a dodatkowo
    > wątpię czy będzie można w ten sposób wybierać gotówkę z KK.

    W Szwecji mój brat wybierał w supermarkecie gotówkę z KK - było