  • 51. Data: 2004-12-19 15:01:41
    Temat: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:cq43a1$bjd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Oczywiście :)

    Jak zwykle w piątym kwartale? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 52. Data: 2004-12-19 23:10:16
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Cash back przynajmniej w USA to jest taka forma, ze placisz karta za towar
    > w sklepie i przed autoryzacja Pani pyta czy chcesz pobrac jakas gotowke z
    > karty, ktora jest sciagana razem z naleznoscia za towar i wreczana przez
    > kasjerke jako cash do reki (ot taka forma osobowa cash machine)

    Pozwole sobie taki cytat ze strony amerykańskiego banku:
    - 0% APR on balance transfers for 12 months.*
    - Earn cash back on everything+-a full 5% cash back on purchases at
    supermarkets, drugstores and gas stations, plus 1% on all other purchases.
    - Earn $5 cash back for every individual balance transfer transaction of
    $1,500 or more.
    - Earn unlimited cash back by shopping within the Citi Dividend Merchant
    Network.
    - No annual fee.
    - Citi Identity Theft Solutions
    - $0 Liability on unauthorized purchases
    - Secure, free online account management

    Jezeli zwrot 'cash back' oznacza tu wypłate gotowki w supermarkecie to ja
    jestem świstak :)

    MAd Hat
    ter

  • 53. Data: 2004-12-20 00:04:20
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 00:10:16 +0100, $$Szalony_Kapelusznik$$ napisal/a:

    > Jezeli zwrot 'cash back' oznacza tu wypłate gotowki w supermarkecie to ja
    > jestem świstak :)
    a będzie tak w mBanku?
    --
    Krzysiek Lerski

  • 54. Data: 2004-12-20 00:21:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:
    > Pozwole sobie taki cytat ze strony amerykańskiego banku:
    > Jezeli zwrot 'cash back' oznacza tu wypłate gotowki w supermarkecie
    > to ja jestem świstak :)

    W tym wypadku nie oznacza. Ale w ogole tez oznacza, wiec uwazaj, bo
    zaczniesz swiszczec ;)

    Go shopping for cash with debit card

    TIMES NEWS NETWORK OCTOBER 05, 2004

    MUMBAI: It may be just a matter of time before shopping malls, petrol pumps
    or even your neighbourhood grocer become your ATM.

    The technology is well in place and if the RBI gives the nod, you can soon
    use your debit card to withdraw cash from a shop, and the amount will be
    directly debited from your bank account. Better known as "cash-back
    facility", Visa, the world's leading payment brand, is sounding out banks
    on the product, which could cut their transaction costs.

    "As far as banks are concerned, it's a cheaper option to invest in an
    electronic data capture terminal (EDC), which costs around Rs 15,000,
    rather than lakhs on an ATM machine. However, the introduction of this
    facility would be subject to regulatory clearance," says Santanu Mukherjee,
    country manager-south Asia, Visa International. The cash-back facility is a
    big draw in advanced markets like the US, UK and Australia.

    "In most regions in the US no charge is levied on the customer. Cash-back
    facility is normally allowed up to $200. However, each merchant has its own
    policy. Large merchants generate huge amounts of cash, which have to be
    tallied and then deposited in the bank.

    The facility helps the merchant to manage his cash component better," says
    John Krege, senior VP-consumer products, Visa International.

    Banks are looking at approaching the RBI as it will help bring down their
    transaction costs. "The cost of transaction will be lesser than that of
    ATMs.

    Costs came down with a shift from branches to ATMs. It can come down
    further with the cash-back facility. The number of outlets that can
    dispense cash will also multiply. One of the major use of ATMs has been
    withdrawal of cash," said V Vaidyanathan, senior general manager, ICICI
    Bank.

    The cash-back facility can be used only in EDC terminals and not with
    manual machines. The facility, however, is used more with debit cards
    rather than credit cards as the interest rates on withdrawal of cash from
    credit cards is very high. Currently, some private banks offer cash-back
    facility to foreigners using international debit and credit cards.

    "The scheme is on offer in some of the off-site tourist locations where
    ATMs are not there and is available only to the international traveller. It's
    offered more by travel agents and some hotels that have deployed EDC
    terminals," said Hemant Kaul, president, UTI Bank.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 55. Data: 2004-12-20 08:20:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:

    > a w multi też będzie? :)

    Po co? Jest DI BRE. Notabene ogólnie jest od dosyć dawna jakaś oferta DI
    BRE dla klientów Multibanku, ale nie można wtedy przez internet kupować...
    akcji :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 56. Data: 2004-12-20 08:55:29
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>

> [...]
    > - Secure, free online account management
    >
    > Jezeli zwrot 'cash back' oznacza tu wypłate gotowki w supermarkecie to ja

    Wiec tak...Pojdz np. do Wal-Mart i zaplac karta bankomatowa, ja akurat mam z
    banku TCF. Przy platnosci kasjer/kasjerka ma wrecz obowiazek zapytac 'would
    You like cash back?' Kilka razy skorzystalem...Odbywa sie to tak, ze np.
    towar wyszedl $75, a ja autoryzuje na $100 i $25 dostaje jako cash back. Czy
    teraz juz zrozumiales?

  • 57. Data: 2004-12-20 09:10:28
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > ze np. towar wyszedl $75, a ja autoryzuje na $100 i $25 dostaje jako cash

    Rozumiem caly czas.
    Tylko troszke niepokojaca jest dwuznacznosc tego zwrotu. I na to chcialem
    zwrocic uwage !

    MAd Hat
    ter

  • 58. Data: 2004-12-20 10:21:47
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Po co? Jest DI BRE. Notabene ogólnie jest od dosyć dawna jakaś oferta DI
    > BRE dla klientów Multibanku, ale nie można wtedy przez internet kupować...
    > akcji :)

    no ale tak wszystko razem, by było fajnie ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Gdyby ktoś chciał w ogóle zmyslać, to niewiarygodne jest, aby

  • 59. Data: 2004-12-20 10:43:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> wrote:

    > no ale tak wszystko razem, by było fajnie ;)

    Jakiś czas temu się dowiadywałem i generalnie oferta rynku
    akcji miała być okrojona i mało atrakcyjna w stosunku do DI BRE.

    Tzn. ja wolę już oddzielny 'produkt' ale za to mniejszą prowizję i większą
    funkcjonalność, niż produkt zintegrowany z systemem Multibanku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 60. Data: 2004-12-20 10:51:15
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Po co? Jest DI BRE. Notabene ogólnie jest od dosyć dawna jakaś oferta DI
    > BRE dla klientów Multibanku, ale nie można wtedy przez internet kupować...
    > akcji :)

    Zgodnie z tym, co można się dowiedzieć w Multi - DI BRE jest w innym w
    zasadzie banku.

    Oferta jest taka, że trzeba tam otworzyć rachunek i można dostać kredyt z
    uwzględnieniem wiedzy, jaką mają o Tobie na podstawie operacji dokonywanych
    w Multi. Mało ciekawe, choć pewnie kredyt można dostać większy.
    Ale po co komu teraz kredyt? Przecież PKOBP już sprzedali ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko