  • 31. Data: 2009-07-15 07:50:47
    Temat: Re: Duży sukces byłego ubeka
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Virck pisze:
    > Ty chyba na emigracji w tamtym czasie byles, bo takiego syfu jak burdelu za
    > AWS to nie mial zaden inny Rzad....
    > Rozjebali kraj i postawili nad przepascia..W tym czasie nachapaly
    > solidaruchy wiecej niz komunisci....Presz z solidaruchowa szumowina. A Buzek
    > kameleon na wozek....

    Czasem warto poznać poglądy najaktywniejszych obrońców czystości zasad
    Netykiety na grupach usenetowych w Pomrocznej :)))

  • 32. Data: 2009-07-15 08:14:03
    Temat: Re: Duży sukces byłego premiera
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Barbara pisze:

    > dzięki za sznurek :)
    > wyjątkowo trafna charakterystyka
    > Barbara

    Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

    Uważam, że we współczesnym modelu demokracji , gdzie bardzo trudno o to,
    by jakakolwiek wyrazista partia polityczna miała na tyle możliwości w
    sejmach czy parlamentach, by przeprowadzić w całości swoje wizje, tacy
    ludzie kompromisu są niezbędni by w ogóle to mogło działać.

    Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co
    najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.

    Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

    PS
    W jakim jest to kontraście do stylu Tuska, który nawet , gdy zwraca się
    z prośbą do Prezydenta o współprace, to zaczyna od "Gdyby Prezydent nie
    przeszkadzał ..." i w ten sposób już na wstępie usztywnia pozycje do
    negocjacji. Ponieważ chyba nie jest aż tak głupi , by tego nie rozumieć,
    więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc
    powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

  • 33. Data: 2009-07-15 22:16:28
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    e_nie_polityk.html
    | > |

    | Będę jednak bronił prof. Buzka, tak , jak broniłem go w czasach rządów AWS.

    hihi :) ja go akurat tutaj nie krytykowałam, a odniosłam się do trafności
    spostrzeżeń na jego temat :)
    Natomiast co do pełnienia przez niego funkcji premiera .. to - wybacz Jerzy -
    ale .. :(

> [...]
    | najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.
    |
    | Mam nadzieję, że na nowym stanowisku w PE odniesie sukces.

    Tyż mam taką nadzieję, czy też raczej pewność - jako że wyraźnie było widać, że
    Buzek jest po prostu lubiany - mówię o transmisji z Brukseli ...; no a przy
    wyeksponowanych cechach jego charakteru - on jest po prostu skazany na
    powodzenie - a w przypadku Polski - na plusowe konotowanie Polski - :)

> [...]
    | więc pewnie rzeczywiście chodzi mu tylko o to by w razie porażki móc
    | powiedzieć , że to przez niedobrego Pana Prezydenta.

    no, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
    wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
    jego ministrów :(
    no a to, co robi "iluzjonista" z antypisowskim temperamentem politycznym - to
    już w ogóle horror .. ! no i - oczywiście - żenada !

    pozdrówka :)
    Barbara

  • 34. Data: 2009-07-16 08:08:25
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    No, tu nic dodać nic ująć - a właściwie tylko można dodać arogancję, brak
    wychowania i podstawowych zasad kultury i jego i jego otoczenia + sporej części
    jego ministrów :(

    D.Tusk te wszystkie złe cechy ma chyba po swoim dziadku z Wehrmachtu, prawda?

    Nie ma to jak było za rządów PIS-u i premierostwa J.Kaczyńskiego.
    Wtedy to był Wersal, aż łza się w oku kręci: oni to ZOMO, łże-elity,
    wykształciuchy, wziąć lekarzy w kamasze itp.
    No i dla rozweselenia nowy tekst hymnu autorstwa J.Kaczyńskiego:
    "z ziemi polskiej do Wolski".

    p.s. Barbara, czy doczytałeś się już, że Wiesław Rozłucki był jednym z
    głównych założycieli GPW w Warszawie?
    Kiedy swego czasu napisałem o tym, byłaś tak zdziwiona jakbyś myślała, że
    giełda funkcjonowała przez cały okres PRL-u i nie trzeba było jej tworzyć w 1991r.

  • 35. Data: 2009-07-16 18:32:00
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

> [...]
    > parlamentach, by przeprowadzić w całości swoje wizje, tacy ludzie kompromisu
    > są niezbędni by w ogóle to mogło działać.

    Może "model" jest zły? Może "współczesna demokracja" to hucpa?
    Sądzę, że do wprowadzenia swoich wizji potrzebny jest charyzmatyczny przywódca -
    niebuzek.

    > Chodzi o to , by taki polityk potrafił słuchać każdego i wybierał to, co
    > najlepsze lub chociaż to, co możliwe ze wszystkich opcji.

    Ale do tego potrzeba męża stanu, a nie mężyka.

    "Jerzy Buzek był zakładnikiem ostatniego rozmówcy. Toczyły się walki o to,
    kto danego dnia wejdzie do niego ostatni - mówi Czarnecki"

    Piotr Lipski

  • 36. Data: 2009-07-19 00:34:28
    Temat: Re: Duży sukces byłego premiera/xxl
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    ---------------------------

    | D.Tusk te wszystkie złe cechy ma chyba po swoim dziadku z Wehrmachtu, prawda?

    no coż, każdy sądzi wg siebie, zatem nie wkładaj w moje usta poglądów
    "pierwszego moralisty"
    Ja okresliłam te cechy nadzwyczaj łagodnie w porównaniu do stanu faktycznego.

> [...]
    | wykształciuchy, wziąć lekarzy w kamasze itp.
    | No i dla rozweselenia nowy tekst hymnu autorstwa J.Kaczyńskiego:

    Nie jedyna to wpadka, ale to co mnie najbardziej irytuje u bliźniaków - to ich
    nad wyraz obrzydliwa małostkowość :(
    jednym słowem, mimo wielu pozytywnych pomysłów a i pomyślnej ich realizacji,
    sami sobie szkodzą na codzień.
    Istnieją wartości nadrzędne i wówczas malostkowość i pamiętliwość po prostu
    szkodzi.
    A przecież nikt rozsądny nie wymaga od nich głoszenia miłości.

    Jednakze, jeśli mam wybierać, to na pewno nie wodolejów i superpropagandzistów
    :( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy
    geobelsowskiej :(

> [...]
    | giełda funkcjonowała przez cały okres PRL-u i nie trzeba było jej tworzyć w

    no popatrz, kiedyś twierdziłeś, że był jedynym "stwórca", jak widać, lekko
    stonowałeś.
    A może jeszcze wiesz, kto wpadł na pomysł, coby zabierać, czyli po prostu kraść
    pieniądze wydawane przez pierwszych akcjonariuszy [mam na myśli emisje
    pierwotne]?
    Ja w każdym razie z ogromnym zdumieniem odkryłam, że pieniądze, za które
    kupowałam nowe emisje akcji nie trafiały do spółek, gdzie na zdrowy rozum
    powinny trafiać, ale wpadały w jakąś czarną dziurę - jako że wówczas nie było
    jeszcze nawet Skarbu Państwa.

    Zapewne wzorem dla Ciebie była też super-wspaniała prywatyzacja wg pomysłu
    "genialnego" Janusza Lewandowskiego - kiedy ponownie, ale na znacznie większa
    skalę, okradziono sporą część narodu, a uwłaszczyli się Ci, co mieli się
    uwłaszczyć.

    No i zapewne zapomniałeś już jak nas giełda obdzierała ze skóry za notowania, za
    cedułę itd. itd., gdy tymczasem za zachodnią miedzą notowania leciały non-stop
    na specjalnych słupach ogłoszeniowych.

    Porzuć zatem ten mentorski ton i nie wkładaj do mojej głowy i do moich ust
    własnych myśli, bo to po prostu wstyd.
    Barbara

  • 37. Data: 2009-07-19 08:01:07
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Barbara"

    > :( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy
    > geobelsowskiej :(

    Z szacunku nie skomentuje należycie.
    Akurat tak kretyńskie słowa nie pasują do żadnej z władz po 89.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2009-07-19 09:05:35
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Barbara"

    > Jednakze, jeśli mam wybierać, to na pewno nie wodolejów i
    > superpropagandzistów
    > :( którzy pobili rekordy propagandy suckesu PRL a takze propagandy
    > geobelsowskiej :(

    Chociaz w sumie nie wiem, o kim piszesz.
    Czy chodzi Ci o kogoś, kto:

    1) nie był internowany, brał udział w OS i magdalence, ściśle współpracował
    z wałęsą, teraz bierze do współpracy tabuny ludzi z pzpr i z wyrokami,
    prlowskich sędziów i prokuratorów, jego fundacje uwłaszczały sie na majątku
    prl, i ten ktoś pod hasłami odnowy moralnej mówi ze wszyscy co nie z nim, to
    byli aentami prlu, a przy OS i w magdalence dokonała sie zdrada a wałęsa to
    agent, wystepuje w RM, po nim jest felieton z podtekstami antysemickimi po
    czym jest rozmowa z chołubionym orlo-nosym. To ostatnie to typowa zagrywka
    pod ciemny lud, a ogólnie tu opisałem majstersztyk propagandy.

    2) zrobił wielkie reformy ("wysysacz naszej kasy emerytalnej",
    "gimnazjalno-licealny kretynizm" i "nic nowego w słuzbie zdrowia, a nawet
    jeszcze gorzej") z których kazda po kolei to porażka, a teraz jest
    autorytetem na skale europy, jesli nie świata

    ?
    Jeśli tak, no to może i przyznam Ci racje.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-07-19 14:35:43
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Chociaz w sumie nie wiem, o kim piszesz.

    Aż tak głupi jesteś?
    o twoim ryżym śmieciu - parówie Kiszczaka - i jego ubecko-lodziarskiej
    ferajnie bolków skrzykniętej ze stachu przed lustacją w PO; (pod batutą
    ubeka Czempińskiego).

    to twój poziom głupoty: "Lepiej zginąć z głodu z PO niż żyć w dobrobycie z
    pis-em ! ~peowiec wczoraj, 20:32"

  • 40. Data: 2009-07-20 09:37:30
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    No popatrz, kiedyś twierdziłeś, że W.Rozłucki był jedynym "stwórca", jak
    widać, lekko stonowałeś.

    Jedynym stwórcą? Chyba coś Ci się pomyliło ze Starym Testamentem :-)

[...]

    Nie fantazjuj, nigdy nie chwaliłem programu powszechnej prywatyzacji autorstwa
    J.Lewandowskiego, który okazał się niewypałem.

    Sławek