  • 11. Data: 2003-07-18 21:35:13
    Temat: Re: Dwa konta w jednym banku
    Od: "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl>

    Użytkownik "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3f16be2d@news.vogel.pl...

    Z odpowiedzi waszych widze, ze sa banki, ktore pozwalaja na otwarcie
    dwoch rachonkow.
    Chcialem uzyskaz dostep do dwoch niezaleznych eMarketow, aby miec
    oddzielnie dwie pole gotowki zainwestowane w te same papiery.
    Musze zadzwonic na mLinie i o to wypytac.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 12. Data: 2003-07-19 08:45:15
    Od: t...@p...pl (Leszek A. Szczepanowski)

    Dnia 19 lipca 2003, Tomasz Mikołajczak rzecze:

    > Użytkownik "Tomasz Mikołajczak" <t...@-...chip.pl> napisał w
    > wiadomości news:3f16be2d@news.vogel.pl...

    > Z odpowiedzi waszych widze, ze sa banki, ktore pozwalaja na otwarcie
    > dwoch rachonkow.

    Ja w Banku Slaskim mam 2 rachunki, identyczne, oba na moje nazwisko.
    Zaden problem.
    --
    Leszek A. [The chance of a lifetime is passing you by.]
    Szczepanowski [ Use it or lose it in the wink of an eye. ]

  • 13. Data: 2003-07-20 23:00:29
    Od: b...@p...onet.pl

    > Czy to normalne, ze w jednym banku nie mozna miec dwoch kont??
    > Jest to jakis wymysl bankow, czy tez sa na to jakies przepisy??

    Normalneto to nie jest, po prostu bankom nie zależy na tego typu usługach -
    przynajmniej większosci z nich.

    > Mam konto w mBanku, chcialem zalozyc kolejne mamie, a ja mialem byc
    > tylko wspolwlascicielem.
    > Oczywiscie odpowiedz: tak nie mozna.

    Może spróbuj w innym banku; np. w Millennium możesz mieć kilka rachunków i to
    zarówno jako wlaściciel jak i wspólwłaściciel - wystarczy, że każdy z
    nich /jesli jesteś jedynym właścicielem/ będzie innego typu np. unikonto,
    millepensja, efekt, ror standard...

    > Pozdrawiam
    > Tomasz

    Pozdrawiam również,