  • 11. Data: 2006-08-23 17:59:36
    Temat: Re: Dwa kredyty hipoteczne w tym samym czasie
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "brzuzia" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:echolb$o9j$1@inews.gazeta.pl...

    > wazne aby zminimalizowac ryzyko dlatego prosilbym o komentaz
    > najbardziej
    > niebezpiecznej czesci - prokuratora.
    > choc nei jestem prawnikiem nie widze tu niczego, przy czym mialy
    > bymi drzec
    > rece - ale moze sie myle i slepota napadła.

    Oczywiscie mozna miec rozne podejscie, ale jesli nie masz zadnych
    watpliwosci co do finansowej strony przedsiewziecia, to tym
    aspektem bym sie akurat za bardzo nie przejmowal.
    Jesli te nieruchomosci beda na tyle latwe do sprzedania (obie) jak
    to sugerujesz, w najgorszym razie (czyli jesli pomimo splaty
    zobowiazania bank cos tam bedzie aktywnie robil) zalapiesz sie na
    umorzenie z powodu niskiej szkodliwosci spolecznej. ;-)

    marekz