  • 1. Data: 2004-10-06 16:31:58
    Temat: Dwie nieudane proby VE, Szczecin, 6.10 godz. 16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Dziś ok 16.00 probowalem dokonac platnosci VE mBanku i VE VW, niestety
    w obu przypadkach "brak odpowiedzi z banku". Czy to cos padlo czy moze
    jakies linie byly przeciazone? A moze terminal byl niepodlaczony do
    telefonu?? :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2004-10-06 17:51:31
    Temat: Re: Dwie nieudane proby VE, Szczecin, 6.10 godz. 16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w obu przypadkach "brak odpowiedzi z banku". Czy to cos padlo czy moze
    > jakies linie byly przeciazone? A moze terminal byl niepodlaczony do

    W Łodzi o tej samej porze, stacja benz. Shell, karta VC Mille i ta sama
    odpowiedz...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-10-06 18:33:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > W Łodzi o tej samej porze, stacja benz. Shell, karta VC Mille i ta sama
    > odpowiedz...

    Koło 16.00 w Tesco w Rudzie Śląskiej próbowałem zapłacić za zakupy. Na
    hali co chwilę słychać komunikaty 'w związku z awarią systemu bankowego
    nie jest możliwe autoryzowanie kart płatniczych Visa Electron banku
    Pekao SA'. No OK, wyciągam VE inteligo... no i klapa... parę razy
    odmowa... cóż, kobieta woła kogoś ważniejszego... No i kobieta stwierdza
    'mamy problem z kartami, problemy z połączeniem z bankiem etc.'. Po
    chwili 'na sali jest bankomat Euronetu i pobiera od klientów tylko 1 PLN
    prowizji, nawet nie wiem dokładnie dlaczego, chyba jakaś promocja jest
    wprowadzona czy coś'......

    Dzwonią, dzwonią... tylko w którym kościele?

  • 4. Data: 2004-10-06 18:34:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > W Łodzi o tej samej porze, stacja benz. Shell, karta VC Mille i ta sama
    > odpowiedz...

    Koło 16.00 w Tesco w Rudzie Śląskiej próbowałem zapłacić za zakupy
    [terminal Pekao SA]. Na hali co chwilę słychać komunikaty 'w związku z