  • 11. Data: 2007-05-18 06:29:29
    Temat: Re: Dylemat Nordea czy Polbank? [Długie]
    Od: "rmi" <r...@g...pl>

    > Abstrahując od części rachunkowej - czy można podpisać dwie umowy i
    > uruchomić kredyt w jednym banku? rozumiem, że 2 uruchomienia to kryminał,
    > a jak jest z samą tylko umową?
    Osobiście sprawdzać tego nie będę :-), ale mam zamiar poprosić o
    przygotowanie umów ostatecznych z wszystkimi zapisami w obu bankach i wtedy
    dopiero ostatecznie podjąć decyzję i podpisać jedną z nich. Nigdy tak do
    końca nie wiadomo co się w takiej umowie znajdzie.

  • 12. Data: 2007-05-18 07:13:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    zbig <z...@p...com> napisał(a):
> [...]
    > uruchomić kredyt w jednym banku? rozumiem, że 2 uruchomienia to
    > kryminał, a jak jest z samą tylko umową?

    a po co chcesz podpisywac dwie umowy?
    jak juz bedziesz mial wszystkie dane to analizujesz, ktora jest lepsza i
    podpisujesz te wlasciwa, a drugiemu bankowi dziekujesz za wspolprace

    p.s.
    ktos by sie powaznie wkurzyl, bo temat w zasadzie zakonczony, a klient sie
    wycofal ;-(

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-05-18 07:55:54
    Temat: Re: Dylemat Nordea czy ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ostatecznie 0,85% z wliczonym NNW, przy LTV około 0,7
    JaC

  • 14. Data: 2007-05-18 08:00:05
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Uruchomienie kredytu związane jest z paroma warunkami, przede wszystkim z wyrażeniem
    zgody przez dewelopera na cesję
    Twoich praw na rzecz banku (oczywiscie na rynku pierwotnym).
    Bardziej ciekawi mnie odpowiedź na pytanie, czy przeciętny deweloper podpisze dwie
    zgody na cesję, dóm róznym bankom ?
    Natomiast niemal zawsze masz prawo zrezygnować z kredytu [w ciagu 10 dni] po
    podpisaniu umowy.
    JaC