  • 1. Data: 2010-05-16 16:58:50
    Temat: Dywidenda
    Od: Pralnia H2o-chemical <h...@h...pl>

    Mam pytanie odnośnie dywidendy wyplacenej przez spolki giekdowe .
    Jetem poczatkującym graczem, dlatego chcialbym wiedziec czy akcje
    danej spolki musze trzymac przez caly rok czy w jakims ustalonym
    terminie. Ile czasu minimalnie musze posiadać walor w swoim portfelu
    aby otrzumac dywidende pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-05-16 17:11:31
    Temat: Re: Dywidenda
    Od: fatso <f...@n...com>

    Pralnia H2o-chemical wrote:
> [...]
    > danej spolki musze trzymac przez caly rok czy w jakims ustalonym
    > terminie. Ile czasu minimalnie musze posiadać walor w swoim portfelu

    Wystarczy ze bedziesz zarejestrowanym udzialowcem spolki w ustalony
    dzien, ktory s-ka
    poda w powiadomieniu wczesniejszym. Nastepnego dnia mozesz juz akcje
    sprzedac a dywidenda i tak
    juz twoja. Uwaga- aby sie znalezc w rejestrze w warunkach polskich
    musisz akcje kupic na rynku
    co najmniej 3 robocze dni wczesniej. Aha, pamietaj rowniez, ze na ogol
    wartosc akcji spada juz w dzien
    nastepny po dniu rejestracyjnym o wartosc dywidendy. To tak na
    marginesie pisze, zebys nie myslal,
    ze mozesz byc cwany i nie myslal, ze mozesz zjesc ciastko i je nadal miec.

    fatso

  • 3. Data: 2010-05-17 05:06:05
    Od: Pralnia H2o-chemical <h...@h...pl>

    On 16 Maj, 19:11, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > marginesie pisze, zebys nie myslal,
    > ze mozesz byc cwany i nie myslal, ze mozesz zjesc ciastko i je nadal miec.

    Dzięki bardzo

    pozdrawiam